Пошуковий запит: <.>K=туристический продукт<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Коросташивець Ю. Спільні та відмінні риси понять "туристична послуга" та "туристичний продукт" за законодавством України та інших держав/Ю. Коросташивець // Підприємництво, господарство, право. -К., 2010,N № 7.-С.105-108
|
>2.
| Резнікова В. Туристичний продукт: товар чи послуга/В. Резнікова // Підприємництво, господарство, право, 2010,N № 10.-С.64-69
|
>3.
| Тей Ю. Створення туристичного продукту як основа економічного процвітання території/Ю. Тей, Д. Матушикова // Економічний часопис ХХІ. -К, 2014,N № 5/6.-С.45-48
|
>4.
| Бобрицька Н. Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями/Н. Бобрицька // Маркетинг в Україні. -Київ, 2014,N № 4.-С.39-47
|
>5.
| Горб К.М. Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту/К. М. Горб // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". -Дніпропетровськ:АМСУ, 2015,N № 1.-С.95-99
|
>6.
| Сагалакова Н. О. Експертна система формування ціни на туристичний продукт/Н. О. Сагалакова // Інвестиції: практика та досвід, 2016,N № 14.-С.34-40
|
>7.
| Красавцева Л. Ю. До питання про якість екологічного туризму/Л. Ю. Красавцева // Інвестиції: практика та досвід, 2016,N № 20.-С.89-92
|
>8.
| Марценюк Л. В. Проблеми та перспективи розвитку туризму в Україні/Л. В. Марценюк // Економічний вісник Національного гірничого університету. -Дніпропетровськ, 2015,N № 3 (51).-С.76-82
|
>9.
| Дума О. І. Розроблення методології створення нових туристичних продуктів в умовах конкурентного ринку/О. І. Дума, Б. Б. Пашко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". -Львів, 2015. т.№ 819:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку.-С.129-135
|
>10.
| Марценюк Л. В. Проблеми та перспективи розвитку туризму в Україні/Л. В. Марценюк // Економічний вісник Національного гірничого університету. -Дніпропетровськ:Державний ВНЗ "Національний гірничий університет, 2015,N № 3.-С.76-82
|
|
|