Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управленческие факторы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.428в7-5/К 89
Автор(и) : Кузьмін, Олег Євгенович (директор Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту; завідувач кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва Національного університету "Львівська політехника"; доктор економічних наук; професор; Заслужений працівник народної освіти України), Мельник, Ольга Григорівна, Панасенко, Денис Анітолійович
Назва : Чинники формування конкурентоспроможності підприємств на ринку озброєння
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 182-191: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.428в7-5 + 68.8
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика внешней торговли
Економіка зовнішньої торгівлі
Конкуренция
Конкуренція
Анотація: Систематизовано чинники формування конкурентоспроможності підприємств на ринку озброєння, до яких зараховано економічні, політичні, військові, технологічні, товарні, інфраструктурні, соціальні та управлінські. Охарактеризовано вплив вищевказаних чинників на формування конкурентоспроможності українських підприємств на ринку озброєння.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.04(4УКР)в6
Автор(и) : Габа, Мирослава Ігорівна (здобувач Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна)
Назва : Чинники впливу на діяльність підприємств зеленого туризму Карпатського регіону
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 1. - С. 88-92: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.04(4УКР)в6 + 65.433(4УКР)в6-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Карпати
Карпаты
Анотація: Розглянуто чинники впливу сільського зеленого туризму Карпатського регіону, визначено їхню роль в організації ефективної діяльності підприємств даної сфери та обгрунтовано доцільність впровадження цих чинників в управління підприємствами сільського зеленого туризму в Карпатському регіоні.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497(6)-5
Автор(и) : Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)), Тахір, Мохаммад
Назва : Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 2. - С. 358-369: табл., схем.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.497(6)-5 + 74.58(6ПАР)
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Высшее образование
Вища освіта
Географіч. рубрики: Южно-Африканская Республика
Південно-Африканська Республіка
ЮАР
ПАР
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академические факторы--академічні фактори--маркетинговое моделирование--маркетингове моделювання--образовательные услуги--освітні послуги--потребительская удовлетворённость--споживацька задоволеність--удовлетворённость в образовательних услугах--задоволеність освітніми послугами--задоволеність споживачів--удовлетворенность потребителей--прикладные подходы--прикладні підходи--социологические опросы--соціологічні опитування--структурные уравнения--структурні рівняння--университетское образование--університетська освіта--университеты--університети--управленческие факторы--управлінські фактори--факторный анализ--факторний аналіз
Анотація: Досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження — 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці — академічні фактори.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)