Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління маркетинговою діяльністю<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корж, Марина (кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск)
Назва : Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы
Місце публікування : Економіст: Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум".: К., 2008. - № 9. - С. 66-69: ил., рис (Шифр Е5/2008/9)
УДК : 338.24
ББК : 65.291.2
Предметні рубрики: Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления маркетинговой деятельностью путем наилучшего их сочетания в данной системе.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григорук, Павло (кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет)
Назва : Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень
Місце публікування : Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К., 2011. - № 6. - С. 57-60: рис. (Шифр Е5/2011/6)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Анотація: Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Аронова В. В., Харченко А. С.
Назва : Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку
Колективи : Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Місце публікування : Зб. наук. праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25 (Шифр 06/С 92-148769)
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки")
Назва : Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2016. - № 11. - С. 86-93: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--управління маркетингом--управления маркетингом--управління маркетинговою діяльністю--управление маркетинговой деятельностью--системи управління--системы управления--процес управління--процесс управления--функції управління маркетингом--функции управления маркетингом
Анотація: Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "управління маркетинговою діяльністю". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "управління маркетинговою діяльністю" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики. Розроблено схему взаємозв'язку між загальними функціями управління маркетингом у процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено основні елементи й виділено в окрему систему понять категоріальні характеристики змісту поняття "управління маркетинговою діяльністю". Проаналізовано підходи до формулювання дефініції "управління маркетинговою діяльністю" та запропоновано власне визначення поняття.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки")
Назва : Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2017. - № 8. - С. 82-86
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління підприємством--управление предприятием--маркетинг на підприємстві--маркетинг на предприятии--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--управління маркетинговою діяльністю--управление маркетинговой деятельностью--напрями маркетингової діяльності--направления маркетинговой деятельности--інструменти маркетингової діяльності--инструменты маркетинговой деятельности--маркетингові служби--маркетинговые службы--цінова політика--ценовая политика--маркетингове планування--маркетинговое планирование--просування товарів--продвижение товаров--товарна політика--товарная политика
Анотація: Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне управління маркетинговою діяльністю та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.
Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)