Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=управління маркетинговою діяльністю<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Корж, Марина (кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск)
Назва
: Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы
Місце публікування
: Економіст: Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум".: К., 2008. - № 9. - С. 66-69: ил., рис (Шифр Е5/2008/9)
УДК
: 338.24
ББК
: 65.291.2
Предметні рубрики:
Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Географіч. рубрики:
Україна
Анотація:
Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления маркетинговой деятельностью путем наилучшего их сочетания в данной системе.
Примірники
:ЧЗНЛ(1)
Вільні
: ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Григорук, Павло (кандидат технічних наук; Хмельницький національний університет)
Назва
: Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень
Місце публікування
: Економіст: науково-практичний журнал/ Засновник: фірма "Колегіум". - К., 2011. - № 6. - С. 57-60: рис. (Шифр Е5/2011/6)
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Анотація:
Досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обгрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення й побудовано його організаційну структуру.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
:
Автор(и)
: Аронова В. В., Харченко А. С.
Назва
: Маркетингова діяльність як об'єкт цілеспрямованого розвитку
Колективи
: Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Місце публікування
: Зб. наук. праць/ Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - № 18: Маркетинг : теорія і практика. - С. 20-25 (Шифр 06/С 92-148769)
УДК
: 658.8
Предметні рубрики:
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Україна
Украина
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки")
Назва
: Теоретичний зміст і сутність
управління маркетинговою діяльністю
Місце публікування
: Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2016. - № 11. - С. 86-93: рис.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--управління маркетингом--управления маркетингом--
управління маркетинговою діяльністю
--управление маркетинговой деятельностью--системи управління--системы управления--процес управління--процесс управления--функції управління маркетингом--функции управления маркетингом
Анотація:
Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "
управління маркетинговою діяльністю
". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "
управління маркетинговою діяльністю
" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики. Розроблено схему взаємозв'язку між загальними функціями управління маркетингом у процесі
управління маркетинговою діяльністю
підприємства. Визначено основні елементи й виділено в окрему систему понять категоріальні характеристики змісту поняття "
управління маркетинговою діяльністю
". Проаналізовано підходи до формулювання дефініції "
управління маркетинговою діяльністю
" та запропоновано власне визначення поняття.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки")
Назва
: Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством
Місце публікування
: Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2017. - № 8. - С. 82-86
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): управління підприємством--управление предприятием--маркетинг на підприємстві--маркетинг на предприятии--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--
управління маркетинговою діяльністю
--управление маркетинговой деятельностью--напрями маркетингової діяльності--направления маркетинговой деятельности--інструменти маркетингової діяльності--инструменты маркетинговой деятельности--маркетингові служби--маркетинговые службы--цінова політика--ценовая политика--маркетингове планування--маркетинговое планирование--просування товарів--продвижение товаров--товарна політика--товарная политика
Анотація:
Розглянуто роль інструментів маркетингової діяльності в загальній системі управління підприємством. Розглянуто вплив на маркетингову діяльність допоміжних інструментів маркетингу: системи маркетингової інформації, системи маркетингового планування, системи маркетингового контролю та структури організації маркетингової служби. Висвітлено основні взаємозв’язки інструментів маркетингової діяльності та їх роль у формуванні маркетингової політики підприємства. Запропоновано алгоритм порядку комбінування маркетингових інструментів, що дозволяє здійснювати якісне
управління маркетинговою діяльністю
та гнучко реагувати на зміни маркетингового середовища.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)