Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управління маркетингом<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корж, Марина (кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск)
Назва : Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы
Місце публікування : Економіст: Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум".: К., 2008. - № 9. - С. 66-69: ил., рис (Шифр Е5/2008/9)
УДК : 338.24
ББК : 65.291.2
Предметні рубрики: Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Географіч. рубрики: Україна
Анотація: Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления маркетинговой деятельностью путем наилучшего их сочетания в данной системе.
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Язвінська, Надія (кандидат економічних наук)
Назва : Cтратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємства
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ, 2013. - № 2. - С. 46-50: ил. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2013/2). - ISSN 1606-3732
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Маркетинг
Анотація: Показано, що системне управління маркетингом підприємства починається з формування системи показників ефективності маркетингу та системи маркетингових цілей підприємства.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Килипенко, Володимир Володимирович (аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки")
Назва : Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю
Місце публікування : Економіка АПК: міжнародний науково-виробничий журнал / Засновник: Міністерство сільського господарства і продовольства України : К., 2016. - № 11. - С. 86-93: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Экономика
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--управління маркетингом--управления маркетингом--управління маркетинговою діяльністю--управление маркетинговой деятельностью--системи управління--системы управления--процес управління--процесс управления--функції управління маркетингом--функции управления маркетингом
Анотація: Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "управління маркетинговою діяльністю". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "управління маркетинговою діяльністю" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики. Розроблено схему взаємозв'язку між загальними функціями управління маркетингом у процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено основні елементи й виділено в окрему систему понять категоріальні характеристики змісту поняття "управління маркетинговою діяльністю". Проаналізовано підходи до формулювання дефініції "управління маркетинговою діяльністю" та запропоновано власне визначення поняття.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)