Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формирование личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 106-115. - Бібліографія : С.114-115 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- життєва компетентність -- индивидуализм и коллективизм -- індивідуалізм і колективізм -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- компетентность жизненная -- личность -- морфологический анализ -- морфологічний аналіз -- особистість -- синтез -- формирование компетентности -- формирование личности -- формування компетентності -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників формально отримана структура життєвої компетентності індивіда. В запропонованій структурі описані та акцентовані передумови і результати життєдіяльності індивіда в різних сферах. Отримана структура відображає важливі закономірності феномену життєвої компетентності, дозволяє збудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та намітити шляхи її формування. Розглянута ознака "індивідуалізм - колективізм" - одна з найважливіших і зн ачною мірою визначає структуру й зміст життєвої компетентності людини.


Знайти схожі

2.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 51-62. - Бібліографія : С.62 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- личность -- морфологический анализ и синтез -- морфологічний аналіз і синтез -- особистість -- психология личности -- психологія особистості -- структура компетентности -- структура компетентності -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників одержано структуру життєвої компетентності індивіда. У запропонованій структурі життєвої компетентності описано й акцентовано передумови й результати життєдіяльності індивіда в різних сфе- рах. Одержана структура відбиває багато важливих закономірностей феномена життєвої компетентності, дає змогу побудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та визначити методи її формування.


Знайти схожі

3.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи.).
    Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 5-12. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
миролюбство -- миролюбие -- толерантність -- толерантность -- формування миролюбства -- формирование миролюбия -- виховання миролюбства -- воспитание миролюбия -- гуманізм -- гуманизм -- формування особистості -- формирование личности -- виховання духовно-світоглядних орієнтацій -- воспитание духовно-мировозренческих ориентаций -- роль учителя -- формування європейської людини -- формирование европейского человека -- полікультурне виховання -- поликультурное воспитание -- педагогіка миру -- педагогика мира -- благоговіння перед життям -- благоговение перед жизнью -- вічний мир -- вечный мир
Анотація: Аналізується актуальність цінності миру та миролюбства, формування цих якостей засобами навчання та виховання; автор стверджує, що базовими установками щодо змістовної організації цього процесу є ідея І. Канта про "вічний мир" та А. Швейцера "благоговіння перед життям"; підкреслено, що у філософсько-освітній літературі сформульовані основні принципи та напрями виховання миролюбства, однак на перешкоді їх утілення в конкретну виховну практику стоять, насамперед, традиції авторитарної, суб'єкт-об'єктної педагогіки, яка в основі своїй встановлює статусне розшарування між різними суб'єктами навчально-виховного процесу, що не сприяє вихованню толерантного ставлення до іншого; сучасна європейська практика виховання миролюбства і толерантності ґрунтується виключно на суб'єкт-суб'єктній, гуманістичній парадигмі виховання, яка ставить у центр будь-якого педагогічного процесу розвиток комунікативно-екзистенціального потенціалу дитини як людини та особистості - найвищої суспільної цінності.


Дод.точки доступу:
Кант, Імануїл (німецький філософ ; 1724-1804) \о нем\; Франк, С. (русский философ; психолог ; 1877-1950) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Антонюк, В. (доктор економіних наук).
    Якісна система безперервної освіти як умова підвищення конкурентоспроможності України та її регіонів / В. Антонюк, Ю. Дорофєєва // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 11-18 : табл., сх. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65
Рубрики: Економіка. Економічні науки
   Экономика. Экономические науки

   Україна
    США

    Велика Британія

    Польща

    Франція

    Данія

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- система образования -- ступені освіти -- этапы образования -- безперервна освіта -- непрерывное образование -- людський капітал -- человеческий капитал -- якість освіти -- качество образования -- формування особистості -- формирование личности -- конкурентоспроможність економіки -- конкурентоспособность экономики -- конкурентоспроможність освіти -- конкурентоспособность образования -- конкурентоспроможність країни -- конкурентоспособность страны
Анотація: В статті висвітлюються питання забезпечення безперервної освіти як умови підвищення конкурентоспроможності країни та регіону. Розглядається стан формування безперервної освіти в Україні та окремих європейських країнах. Визначено основні проблеми забезпечення освіти впродовж життя та надані рекомендації щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Дорофєєва, Ю. (Інститут економіки промисловості НАН України м. Донецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Бех, І. Д.
    Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 15-32. - Бібліографія : С.32 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- вчинок -- вчинок-переживання -- гнев -- гнів -- готовність до майбутнього -- готовность к будущему -- групове спілкування -- групповое общение -- духовні цінності -- духовные ценности -- жизненная направленность личности -- жизненные решения -- жизненные ситуации личности -- жизненный путь личности -- життєва спрямованість особистості -- життєвий шлях особистості -- життєві рішення -- життєві ситуації особистості -- моральні цінності -- моральные ценности -- направленность личности -- переживание гнева -- переживання гніву -- поступок -- поступок-переживание -- психологическая нестабильность -- психологічна нестабільність -- философия жизни -- філософія життя -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- ценности личности -- цінності -- цінності особистості -- Я-сам
Анотація: Морально-духовні цінності, тобто цінності, які входять до складу моральної культури людства, в структурі вчинку повинні бути його мотиваційною основою. В зв'язку з цим розглянуто: життя особистості, як систему вчинка, що розвивається; типи життєвої спря- мованості особистості; життя в контексті готовності особистості до майбутнього; різновиди переживань особистості; вплив емоційного фактору на психічне життя особистості; значення для неї відношення значущих інших; морально-ціннісні викривлення в груповому житті; спроможність підростаючої особистості до зміни приватного життя.


Знайти схожі

6.


    Бех, І. Д.
    Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліографія : С.44 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовні цінності -- духовные ценности -- емоційне самопідкріплення -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- психология личности -- психологія особистості -- рефлексивно-довільна спрямованість -- рефлексивно-произвольная направленность -- рефлексия -- рефлексія -- самовиховання -- самовоспитание -- саморазвитие -- саморозвиток -- самосвідомість -- самосознание -- свідомість -- сознание -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- цінності -- эмоциональное самоподкрепление -- Я-духовне -- Я-духовное -- Я-Ти-детермінація -- Я-Ты-детерминация
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У цьому зв'язку виділяються типи особистісної рефлексії в контексті їхніх духовно перетворювальних можливостей. Перший тип рефлексії - регулятивна; до другого типу доцільно зарахувати рефлексію визначальну; рефлексія синтезуюча - третій тип; четвертий тип представляє рефлексія створювальна. Оволодівши лише разом з педагогом технологією створення певної духовної цінності, вихованець набув цим самим дійових засобів для духовного самовиховання як відповідного саморозвитку.


Знайти схожі

7.
   60.55
   Б 90


    Буковинська, М. П. (кандидат економічних наук; професор; НУХТ).
    Формування і розвиток особистості : соціальний аспект / М. П. Буковинська // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 172-175 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.55
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология личности

   Соціологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
воспитание личности -- виховання особистості -- моральное усовершенствование -- моральне удосконалення -- развитие личности -- розвиток особистості -- социальная детерминация личности -- соціальна детермінація особистості -- социальная среда -- соціальне середовище -- социальные работники -- соціальні працівники -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглянуто вплив соціальних факторів на формування особливості, які являються невід’ємною частиною стратегії розвитку корпорацій і держави в цілому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Герасименко, Т. В.
    Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- воспитание студентов -- высшее образование -- добрачные установки молодежи -- дошлюбна підготовка -- дошлюбні настанови молоді -- инновации в педагогике -- история педагогики -- история педагогики Украины -- інновації в педагогіці -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- образовательные инновации -- освітні інновації -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- підготовка до сімейного життя -- подготовка к семейной жизни -- семейное воспитание -- сімейне виховання -- формирование личности -- формирование личности студента -- формування особистості -- формування особистості студента
Анотація: В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Гоштанар, І. В.
    Й.Ф.Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліографія : С.125 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховуюче навчання -- воспитательное обучение -- естетичне виховання -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история образования -- история педагогики -- історія освіти -- історія педагогіки -- мировоззрение -- моральність -- нравственность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- самостійність -- самостоятельность -- світогляд -- формирование личности -- формирование мировоззрения -- формування особистості -- формування світогляду -- эстетическое воспитание
Анотація: Запропоновано переклад педагогічних публікацій одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки - Й.Ф.Гербарта. Це - листи-звіти про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого перебування у Швейцарії мав надсил ати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розривають головну особливість гербартівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. Подан перший такий лист, датований листопадом 1797 року.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх \о нем\

Знайти схожі

10.


    Завгородня, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
    Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
епістолярна спадщина -- эпистолярное наследие -- батьківська педагогіка -- родительская педагогика -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- формування особистості -- формирование личности -- звернення батьків до дітей -- обращение отцов к детям -- епістолярій у літературних творах -- эпистолярий в литературных произведениях -- письменники -- писатели -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- теория воспитания -- теорія виховання
Анотація: Висвітлюється проблема ролі батька в сімейному вихованні. На прикладі листів до синів розглядається вплив батьків на формування особистості майбутніх поколінь в контексті європейських тенденцій розвитку педагогічної теорії та практики.


Дод.точки доступу:
Честерфилд, Филип Дормер Стенхоп, (английский государственный деятель; дипломат; писатель ; 1694-1773) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Стус , Василь (український письменник; поет; літературний критик; дисидент ; 1938-1985) \о нем\; Листи до сина \о произв.\; Письма к сыну \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)