Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формирование личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи.).
    Педагогіка миру: актуальність теорії та практики / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 5-12. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
миролюбство -- миролюбие -- толерантність -- толерантность -- формування миролюбства -- формирование миролюбия -- виховання миролюбства -- воспитание миролюбия -- гуманізм -- гуманизм -- формування особистості -- формирование личности -- виховання духовно-світоглядних орієнтацій -- воспитание духовно-мировозренческих ориентаций -- роль учителя -- формування європейської людини -- формирование европейского человека -- полікультурне виховання -- поликультурное воспитание -- педагогіка миру -- педагогика мира -- благоговіння перед життям -- благоговение перед жизнью -- вічний мир -- вечный мир
Анотація: Аналізується актуальність цінності миру та миролюбства, формування цих якостей засобами навчання та виховання; автор стверджує, що базовими установками щодо змістовної організації цього процесу є ідея І. Канта про "вічний мир" та А. Швейцера "благоговіння перед життям"; підкреслено, що у філософсько-освітній літературі сформульовані основні принципи та напрями виховання миролюбства, однак на перешкоді їх утілення в конкретну виховну практику стоять, насамперед, традиції авторитарної, суб'єкт-об'єктної педагогіки, яка в основі своїй встановлює статусне розшарування між різними суб'єктами навчально-виховного процесу, що не сприяє вихованню толерантного ставлення до іншого; сучасна європейська практика виховання миролюбства і толерантності ґрунтується виключно на суб'єкт-суб'єктній, гуманістичній парадигмі виховання, яка ставить у центр будь-якого педагогічного процесу розвиток комунікативно-екзистенціального потенціалу дитини як людини та особистості - найвищої суспільної цінності.


Дод.точки доступу:
Кант, Імануїл (німецький філософ ; 1724-1804) \о нем\; Франк, С. (русский философ; психолог ; 1877-1950) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Середа, Ольга (вчитель початкової школи, спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист).
    Розвиток і формування особистості молодшого школяра в умовах естетично-творчої діяльності / О. Середа // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 60-63. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- развитие личности -- формування особистості -- формирование личности -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- естетично-творча діяльність -- эстетично-творческая деятельность -- навчальні програми -- учебные программы -- початкова освіта -- начальное образование -- авторські школи -- авторские школы -- авторські програми -- авторские программы
Анотація: Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти розвитку й формуванню особистості молодшого школяра в естетично-творчій діяльності, презентовано програму реалізації такого підходу в навчально-виховний процес початкової освіти.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Миколаївська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел "Академія дитячої творчості" \о ней\; Академія дитячої творчості, спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів мистецтв і прикладних ремесел \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Тимошенко, В. І. (доктор юридичних наук; професор Національної академії внутрішніх справ).
    Агресивна поведінка [Текст] : її сутність та причини / В. І. Тимошенко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2015. - № 6. - С. 55-63. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.51г
Рубрики: Право
   Криминология

   Кримінологія

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агрессивное поведение -- агресивна поведінка -- агрессивность -- агресивність -- вред -- шкода -- личностные особенности -- особистісні особливості -- насильственная преступность -- насильницька злочинність -- социальные детерминанты -- соціальні детермінанти -- терминология -- термінологія -- уголовная агрессия -- кримінальна агресія -- участники конфликта -- учасники конфлікту -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглядається зміст поняття «агресивна поведінка». Визначаються та аналізуються причини такої поведінки. Акцентується увага на кримінальній агресії, її особливостях. Простежується зв'язок агресії зі шкодою. Розмежовуються поняття «агресія» та «агресивність». Обґрунтовується соціальна детермінованість агресії.


Дод.точки доступу:
Берковиц, Леонард (американский психолог, известный своими исследованиями проблем человеческой агрессивности ; 1926-) \о нем\; Бэрон, Роберт (американский психолог) \о нем\; Дюркгейм, Давид Эмиль (французский социолог; философ права; позитивист ; 1858-1917) \о нем\; Лоренц, Конрад Захариас (австрийский ученый ; 1903-1989) \о нем\; Ричардсон, Дебора (американский психолог) \о ней\; Фромм, Эрих Зелигманн (немецкий социолог; философ ; 1900-1980) \о нем\; Фрейд, Зигмунд (австрийский психолог; психиатр; невролог ; 1856-1939) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Сурков, В. В. (Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка; Суми).
    Гюбріс як фактор формування злочинної особистості / В. В. Сурков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 28-31. - Література : С.31 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
аномия -- аномія -- гюбрис -- гюбристический -- гюбріс -- гюбрістичний -- злочинна особистість -- злочинність -- криминология -- кримінологія -- личность преступника -- мотиви злочинів -- мотивы преступлений -- особистість злочинця -- преступная личность -- преступность -- состояние духа -- стан духу -- философия человека -- философская антропология -- філософія людини -- філософська антропологія -- формирование личности -- формування особистості -- ценностная ориентация -- ціннісна орієнтація
Анотація: Для філософської антропології важливо зрозуміти, які складові людської природи можуть розцінюватися як злочинні. Поняття "гюбріс" використовується для позначення світовідношення людини, що обумовлює її занадто зарозумілу, зухвалу поведінку, яка станов ить суспільну небезпеку. В історії кримінології є багато прикладів злочинних осіб з гюбрісом. Тому гюбріс можна вважати криміногенним фактором. Аналіз факторів, що стимулюють появу та зростання гюбрісу, дозволяють зробити висновок про те, що найбільшо ю мірою вони присутні у масовому суспільстві. Породжувана ним аномія може проявлятися як гюбріс, який часто виступає як криміногенний фактор. Таким чином, обмеження гюбрісу потребує змін в організації всього суспільного життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Максимова, Наталія (доктор психологічних наук; професор).
    Позитивний клімат у сім'ї як запорука успішного формування особистості дитини / Н. Максимова, Л. Порох // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 44-49. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- воспитательный процесс -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- психолого-педагогічна грамотність батьків -- психолого-педагогическая грамотность родителей -- формування особистості -- формирование личности -- психологічні служби -- психологические службы -- самодіагностика -- самодиагностика -- хібний тип виховання -- неправильный тип воспитания -- наукові погляди -- научные взгляды -- концепція індивідуальної психології -- концепция индивидуальной психологии -- формування захисних механізмів особистості -- формирование защитных механизмов личности -- поведінковий підхід -- поведенческий подход -- трансактивний аналіз -- трансактивный анализ -- теорія трансактивного аналізу -- теория трансактивного анализа -- типи виховання -- типы воспитания -- гіперпротекція -- гиперпротекция -- гіпопротекція -- гипопротекция -- неконгруентність у спілкуванні -- альтернуюче виховання
Анотація: Розглянуто проблему впливу особливостей сімейного виховання на формування особистості дитини. Проаналізовано концепції гуманистичної психології, в яких важливе значення в особистісному розвитку дитини відводиться дитячо-батьківським стосункам. наголошено на ролі шкільної психологічної служби в профілактиці сімейних негараздів, корекції сімейного виховання та підвищенні рівня психолого-педагогічної грамотності батьків.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Порох, Людмила; Адлер, Альфред (психолог ; 1870-1937) \о нем\; Фрейд, З. (австрийский психиатр; психолог ; 1856-1939) \о нем\; Берн, Э. (психотерапевт) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Куліненко, Лілія (кандидат педагогічних наук; доцент; Ізмаїльський гуманітарний університет).
    Освіта як чинник формування громадянських якостей особистостей / Л. Куліненко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 2. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв
ББК 74.580.05
Рубрики: Гражданское воспитание
   Громадянське виховання

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- культура -- формування особистості -- навчально-виховний процес -- громадянські якості особистості -- учебно-воспитательный процесс -- формирование личности -- гражданские качества личности -- философия образования -- філософія освіти -- теория воспитатания -- теорія виховання
Анотація: Проаналізовано актуальні проблеми освіти як чинника формування громадянських якостей особистості.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Завгородня, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
    Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
епістолярна спадщина -- эпистолярное наследие -- батьківська педагогіка -- родительская педагогика -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- формування особистості -- формирование личности -- звернення батьків до дітей -- обращение отцов к детям -- епістолярій у літературних творах -- эпистолярий в литературных произведениях -- письменники -- писатели -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- теория воспитания -- теорія виховання
Анотація: Висвітлюється проблема ролі батька в сімейному вихованні. На прикладі листів до синів розглядається вплив батьків на формування особистості майбутніх поколінь в контексті європейських тенденцій розвитку педагогічної теорії та практики.


Дод.точки доступу:
Честерфилд, Филип Дормер Стенхоп, (английский государственный деятель; дипломат; писатель ; 1694-1773) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Стус , Василь (український письменник; поет; літературний критик; дисидент ; 1938-1985) \о нем\; Листи до сина \о произв.\; Письма к сыну \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Шпачинський, І.
    Безпека освітнього середовища в іноватиці вищої освіти / І. Шпачинський // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
безпека освітнього середовища -- безопасность образовательной среды -- інформаційна безпека -- информационная безопасность -- формування особистості -- формирование личности -- критичне мислення -- критическое мышление


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

9.
   629.7
   А 20


    Кошева, Ю. В.
    Місце соціально-гуманітарних дисциплін в підготовці фахівців транспортного профілю / Ю. В. Кошева // Авіація, промисловість, суспільство : збірник тез доповідей I Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів "Авіація, промисловість, суспільство", 27 квітня 2018 р., м. Кременчук / Кременчуцький льотний коледж Нац. авіаційного ун-ту. - Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2018. - С. 64-65 . - ISBN 978-617-639-175-3
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Вища освіта

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
соціально-гуманітарні дисципліни -- социально-гуманитарные дисциплины -- фахівці транспортного профілю -- специалисты транспортного профиля -- сучасна вища освіта -- современное высшее образование -- гуманітарні знання -- гуманитарные знания -- формування особистості -- формирование личности


Дод.точки доступу:
Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Рашидова, С. С.
    Місце художньої потреби в формуванні, розвитку і художньо-естетичному вихованні особистості / С. С. Рашидова // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк, 2021. - Вип. 3 (102): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 260-270. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Виховання
   Воспитание

   Мистецтво

   Искусство

Кл.слова (ненормовані):
формування особистості -- формирование личности -- розвиток особистості -- развитие личности -- художньо-естетичне виховання -- художественно-эстетическое воспитание -- художня потреба -- художественная потребность -- формування художніх потреб -- формирование художественных потребностей


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)