Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ценность товара<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Сяо, Ши-Вень (почесний професор кафедри промислового дизайну Національного університету Чонг-Кунг; м.Тайнань; Тайвань; доктор наук), Ло, Чі-Хун
Назва
: Вплив дизайну упаковки товару на намір зробити повторну покупку
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 4. - С. 487-494: схем.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.422.5(5КИТ)в6-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики:
Тайвань
Гаосюн
Анотація:
Обґрунтовано, що високі технології сприяли вдосконаленню товарів і підвищенню конкурентоспроможності на ринку, тому багато компаній приділяють все більше уваги промисловому дизайну. Коли товари розрізняються мало, дизайн-ефективний спосіб виділення товару з групи аналогічних. З цієї причини підприємства приділяють більше уваги дизайну в процесі розробки продукту. Дизайн відіграє ключову роль у просуванні цінності і конкурентоспроможності продукції і підприємства. Для збору даних 260 анкет було розповсюджено серед клієнтів компанії Sunfar 3C у місті Гаосюн. Після перевірки 27 анкет визнано недійсними, було використано 233 екземпляри, рівень відгуку — 90%. У досліджені обговорено вплив дизайну упаковки товару і сприйманої цінності на намір зробити повторно покупку. Аналіз результатів показав, що покращення дизайну упаковки і підвищення наміру зробити повторну покупку підвищують сприйману цінність товару.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Лапидус Б. М., Мачерет Д. А.
Назва
: Моделирование изменения ценности перевозимого товара и транспортных затрат в зависимости от расстояния перевозки
Місце публікування
: Вестник Научно-исследовательского института железнодорожного транспорта. - 2013. - № 4. - С. 3-8: граф. - ISSN 0869-8163 (Шифр В1/2013/4). - ISSN 0869-8163
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 339.14:656.23
Предметні рубрики:
Железнодорожные перевозки
Залізничні перевезення
Залізничний транспорт
Железнодорожный транспорт
Торговля
Торгівля
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)