Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=электронная торговля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.

Борисова Ю. Аналіз правового регулювання електронної комерції в окремих країнах СНД/Ю. Борисова // Підприємництво, господарство, право. -К., 2010,N № 5.-С.42-44
2.

Домбровська А. Особливості використання е-послуг споживачами деяких країн Центрально-Східної Європи/А. Домбровська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН, 2011,N № 3.-С.163-183
3.

Савчук Н. В. Світовий досвід державного регулювання ринку інтернет-послуг/Н. В. Савчук, Н. Є. Доброханська // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2012,N № 4.-С.24-28
4.

Щербина А.Г. Тенденції розвитку електронної торгівлі на фондовому ринку/А. Г. Щербина // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2012,N № 2.-С.301-309
5.

Міщенко Р. Електронні закупівлі: реалії впровадження в сучасних геоекономічних умовах/Р. Міщенко // Вісник державної служби України. -К, 2012,N № 3.-С.55-61
6.

Фан В.-Ш. Вплив сприйняття доступності і якості інформації на веб-сайті на управління клієнтськими знаннями і потоковим досвідом/В. -Ш. Фан // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 1.-С.515-526
7.

Сорабі Сафа Н. Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності"/Сорабі Сафа Н., Акмал Ісмаїл М. // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 1.-С.492-502
8.

Бочуля Т. Обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі/Т. Бочуля // Бухгалтерський облік і аудит, 2013,N № 4.-С.22-31
9.

Савенко І.В. Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів/І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2013,N № 5.-С.125-131
10.

Нетреба І.О. Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства/І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 2.-С.114-117
 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)