Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клокар, Наталія (кандидат педагогічних наук; ректор Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів)
Назва : Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону
Місце публікування : Рідна школа: щомісячний науково-педагогічний журнал/ Орган Міністерства освіти і науки України. - К.: ПП "Видавництво "Рідна школа", 2011. - № 1/2. - С. 23-29: схем. (Шифр Р65/2011/1/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 371
ББК : 74.04
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Тавлуй І. П.
Назва : Особливості застосування системного підходу до управління під час розроблення та впровадження системи управління якістю вищого навчального закладу
Місце публікування : Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2011. - № 695: Автоматика, вимірювання та керування. - С. 141-146 (Шифр 06/Л 89-643472)
УДК : 378:006.015.5
Предметні рубрики: Высшее образование
Вища освіта
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Величко, Олександр, Должанський, Анатолій, Бондаренко, Оксана, Ломов, Ілля, Ясев, Олександр
Назва : Вплив застосування "лідер-груп" на якість освіти у вищій школі
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - Київ: Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2011. - № 7/8. - С. 19-30: рис. (Шифр В17/2011/7/8)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Анотація: Аналізується вплив застосування "лідер-груп" на успішність та якість навчання студентів при організації навчального процесу в умовах Національної металургійної академії України. Відображено також результати соціологічних досліджень ставлення викладачів до цього заходу з позиції якісних змін у студентському середовищі. Автори приходять до висновку, що впровадження у навчальний процес "лідер-груп" доцільно, але потребує відповідних змін у навчальному процесі щодо диференціації викладання навчальних дисциплін для студентських груп різних видів.
Перейти к внешнему ресурсу: Вплив застосування "лідер-груп"
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головенкін, Володимир (начальник навчально-методичного відділу Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; доцент)
Назва : Аналіз успішності засвоєння вищої математики студентами першого курсу
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2011. - № 7/8. - С. 52-63: рис. (Шифр В17/2011/7/8)
УДК : 372.8
ББК : 74.26
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Анотація: Автор аналізує успішність засвоєння вищої математики студентами першого курсу КПІ і приходить до висновку, що бали сертифікатів ЗНО не відображають реального рівня знань абітурієнтів. Пропонується доопрацювати зміст тестових завдань для ЗНО, відродити діяльність підрозділів довузівської підготовки, провідним ВНЗ дозволити встановлювати мінімальний рівень балів ЗНО з математики та фізики не менше 165-170 (за чинною системою).
Перейти к внешнему ресурсу: Аналіз успішності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Величко, Олександр, Должанський, Анатолій, Бондаренко, Оксана, Ломов, Ілля, Ясев, Олександр
Назва : Оцінка студентами застосування "лідер-груп" у вищій школі
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Видавицтво: Товариство "Знання" Україна КОО, 2012. - № 2. - С. 52-61: рис. (Шифр В17/2012/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Анотація: Представлені результати анкетування студентів технічних та економічних напрямів навчання з приводу ставлення до впровадження "лідер-груп" у навчальний процес Національної металургійної академії України. Автори приходять до висновку, що застосування "лідер-груп" є доцільним, але потребує врахування специфіки вишу.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58
Автор(и) : Тарутіна, Зінаїда (кандидат медичних наук; Інститут вищої освіти НАПН України)
Назва : Новітні досягнення у вивченні людини як засіб підвищення якості вищої освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ: Міністерство освіти і науки УКраїни, Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти АПН України, Видавництво педагогічна преса України., 2013. - № 4. - С. 45-51 (Шифр В6/2013/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Анотація: Указано на специфічність тих проблем, з якими стикається сучасна вища освіта в умовах інтернетизації і швидких технологічних змін.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.580.253
Автор(и) : Олійник, Леонід Віталійович (кандидат педагогічних наук; Національний університет оборони України; м. Київ)
Назва : Активні методи навчання та їхня роль у психологічній підготовці майбутніх магістрів військово-соціального управління
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: щоквартальний науково-практичний журнал. - Х., 2013. - № 4. - С. 51-57
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 74.580.253 + 88.40
Предметні рубрики: Вища професійна освіта
Высшее профессиональное образование
Педагогическая психология
Педагогічна психологія
Анотація: Про проблему підвищення якості підготовки офіцерського складу, зокрема психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584к94
Автор(и) : Дмитриев, Валерий Юрьевич (проректор ГВУЗ "Приазовского государственного технического университета"; г. Мариуполь)
Назва : Качество обучения в вузе в концепции образовательного маркетинга
Місце публікування : Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія: щоквартальний науково-практичний журнал. - Харків, 2014. - № 4. - С. 105-111
Примітки : Библиогр. в конце ст. 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 74.584к94
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг образовательных услуг--качество обучения--рынок образовательных услуг--конкурентоспособность вуза--маркетинговая деятельность--маркетинг освітніх послуг--якість навчання--ринок освітніх послуг--конкурентоздатність внз--образовательные услуги--осітні послуги
Анотація: Рассмотрены вопросы применения образовательного маркетинга в системе высшего образования. Анализируются понятия "качество образования" и "качество обучения", предлагается и обосновывается их различие в концепции маркетинга, даются общие определения.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрій Т. Г. (Київський університет ім. Б. Грінченка; Київ)
Назва : Філософія студентоцентрованого навчання приватної вищої освіти в Україні
Місце публікування : Грані. - Дніпропетровськ: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 4. - С. 107-111
Примітки : Бібліографія : С.110-111 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--вища освіта україни--высшее образование--высшее образование украины--ефективність навчання--инновации в образовании--інновації в освіті--качество обучения--конкурентоспособность на рынке труда--конкурентоспроможність--конкурентоспроможність на ринку праці--образование в украине--освіта в україні--працевлаштування випускників--працевлаштування випускників вузів--приватна вища освіта--приватна вища школа--приватна освіта--студентоцентрированное образование--студентоцентрированное обучение--студентоцентрована освіта--студентоцентроване навчання--трудоустройство выпускников--трудоустройство выпускников вузов--философия образования--філософія освіти--частная высшая школа--частное высшее образование--частное образование--эффективность обучения--якість навчання
Анотація: Аналізується процес студентоцентрованого навчання в приватному вищому навчальному закладі України, його нормативна, освітня, суспільна і філософська інтенція в сучасних реаліях. На основі філософського розуміння сутності освіти як студентоцен трованої квінтесенції у сучасному суспільстві, її феноменологічної ваги, автор намагається сформулювати базові засади індивідуального, особистісно орієнтованого підходу діяльності вищої приватної школи. Проблематизується престиж ВНЗ, визнання його тор говельної марки (диплома) роботодавцями; якість процесу навчання; можливості для наукових досліджень; матеріально-технічна база; наявність спеціальних (унікальних) освітніх програм. Актуалізуються хронічні проблеми постосвітньої депривації, які протяг ом багатьох років не надавали можливості випускникам вищих навчальних закладів реалізуватися на ринку праці. Визначаються ефективні складові вищої приватної школи в Україні.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\19.pdf
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Галина (доцент кафедри управління фінансово-економічною безпекою навчально-наукового Інституту менеджменту безпеки; кандидат педагогічних наук)
Назва : Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтированого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання. - К.: Товариство "Знання" Україна КОО, 2015. - № 4/5. - С. 20-37: рис.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Географіч. рубрики: Україна
Украина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--высшее образование--вищі навчальні заклади--высшие учебные заведения--навчальний процес--учебный процесс--якість навчання--качество обучения--моніторинг якості навчання--мониторинг качества обучения--неперервна освіта--непрерывное образование--освітні кластери--образовательные кластеры--коворкинг-центри--навчально-професійні коворкинг-центри--учебно-профессиональные коворкинг-центры--економіка знань--экономика знаний--управління знаннями--управление знаниями--механізми управління знаннями--механизмы управления знаниями--соціально-економічна безпека--социально-экономическая безопасность--локальне середовище--локальная среда--безперевне навчання--безпрерывное обучение--стратегія безперервного навчання--стратегия безпрерывного обучения--кластерна освіта--кластерное образование--локальні центри освітніх ресурсів--локальные центры образовательных ресурсов
Анотація: Розкривається проблема неузгодженості взаємодії суб'єктів освітнього процесу в межах локального соціально-економічного середовища, що спричиняє невідповідність формальних результатів навчання та актуальних компетентнісних потреб для цілей непреривної освіти. Описується модель управління знаннями в організації неперервного навчання для локального середовища. Обгрунтована економіко-педагогічна модель координації освітніх ресурсів у локальному кластері. Розкриті механізми використання систем управління знаннями у моделюванні інтегрованих освітніх ресурсів локального середовища та інструментарій координації освітніх ресурсів у локальному кластері для реалізації різних форм неперервної освіти та професійно орієнтованої підготовки молоді.
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)