Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=імидж<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Брянцева Е.А.
Назва
: Социология имиджа: к постановке проблемы
Місце публікування
: Вестн. Моск. ун-та. Сер. 18. Социол. и политология. - 2008. - № 1. - С. 105-118 (Шифр В4/2008/1)
УДК
: 316.37
Предметні рубрики:
ИМИДЖЕЛОГИЯ
ІМИДЖ
ЕЛОГІЯ
Примірники
:ЧЗНЛ(1)
Вільні
: ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Размус В., Слободяник О., Нуцковський Б.
Назва
: Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 1. - С. 62-66: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Мельник, Тетяна Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет"), Варібрусова А.С.
Назва
: Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції
Серія:
Соціально-трудові проблеми
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2018. - № 1. - С. 137-142
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
: 339.9
ББК
: 65.42(0)г-5
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Географіч. рубрики:
Великобритания
Велика Британія
Германия
Німеччина
США
Швейцария
Швейцарія
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): внешнеэкономическая деятельность--зовнішньоекономічна діяльність--вэд--зед--глобальная конкуренция--глобальна конкуренція--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--имидж стран--імідж країн--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--международный брендинг--міжнародний брендинг--национальная конкурентоспособность--національна конкурентоспроможність--национальные бренды--національні бренди--национальный репутационный капитал--національний репутаційний капітал--политика национального брендинга--політика національного брендингу--продвижение бренда--просування бренду--рыночное позиционирование--ринкове позиціонування--специфические особенности--специфічні особливості--
імидж
країни--имидж страны--репутация брендов--репутація брендів
Анотація:
Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)