Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імидж<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Брянцева Е.А.
Назва : Социология имиджа: к постановке проблемы
Місце публікування : Вестн. Моск. ун-та. Сер. 18. Социол. и политология. - 2008. - № 1. - С. 105-118 (Шифр В4/2008/1)
УДК : 316.37
Предметні рубрики: ИМИДЖЕЛОГИЯ
ІМИДЖЕЛОГІЯ
Примірники :ЧЗНЛ(1)
Вільні : ЧЗНЛ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Размус В., Слободяник О., Нуцковський Б.
Назва : Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2011. - № 1. - С. 62-66: ил. - ISSN 1606-3732. - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Аналіз сприйняття споживачами торгових марок мобільного зв’язку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник, Тетяна Миколаївна (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедрою міжнародної економіки ДВНЗ "Київський національний економічний університет"), Варібрусова А.С.
Назва : Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції
Серія: Соціально-трудові проблеми
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2018. - № 1. - С. 137-142
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК : 339.9
ББК : 65.42(0)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Географіч. рубрики: Великобритания
Велика Британія
Германия
Німеччина
США
Швейцария
Швейцарія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внешнеэкономическая деятельность--зовнішньоекономічна діяльність--вэд--зед--глобальная конкуренция--глобальна конкуренція--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--имидж стран--імідж країн--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--международный брендинг--міжнародний брендинг--национальная конкурентоспособность--національна конкурентоспроможність--национальные бренды--національні бренди--национальный репутационный капитал--національний репутаційний капітал--политика национального брендинга--політика національного брендингу--продвижение бренда--просування бренду--рыночное позиционирование--ринкове позиціонування--специфические особенности--специфічні особливості--імидж країни--имидж страны--репутация брендов--репутація брендів
Анотація: Формування національного оренду як фактора національної конкурентоспроможності, що є важливою важливою передумовою успішного виходу вітчизняних товарів і послуг на міжнародні ринки потребує ідентифікацію детермінант, що визначають успішність його просування та ефективне позиціонування у світовому просторі. З'ясовано специфіку національного брендингу розвинутих країн - Великобританії, США, Німеччини та інших. Встановлені ключові детермінанти формування національного бренду, які дозволяють отримувати переваги в глобальній конкуренції.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)