Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=імідж держави<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Качинська Н. О. (аспірантка Маріупольського державного гуманітарного університету)
Назва : Імідж-стратегія США на міжнародній арені: еволюція напрямів та засобів реалізації
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 1. - С. 143-147
Примітки : Бібліографія : С.147 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК : 327
ББК : 66.4(0)
Предметні рубрики: Політика. Політологія, 20 ст.
Политика. Политология
Географіч. рубрики: США
Анотація: Проаналізована еволюція напрямів та засобів реалізації імідж-стратегії США на міжнародній арені, запропонована періодизація зазаначеного процесу, висвітлені помилки та досягнення кожного з етапів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Старостіна, Алла (завідувач кафедри міжнародної економікм; доктор економічних наук; професор), Кравченко, Володимир, Личова, Ганна
Назва : Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 4. - С. 61-66. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Проблема формування позитивного міжнародного іміджу країни.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету)
Назва : Бренд держави: особливості формування національного бренду
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 52-54. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Библиогр. в конце ст.
УДК : 339.138
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація: Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кривошеїн В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ)
Назва : Загальнотеоретичні засади державного брендингу
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 12. - С. 6-12 (Шифр Г2/2013/12)
Примітки : Література : С.10-12 : 25 назв
УДК : 316.623
ББК : 60.561.3
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Анотація: Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.012.2(4УКР)в7
Автор(и) : Рибак О.М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного авіаційного університету)
Назва : Міжнародний імідж України на фоні економіки протестів
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. пр./ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 5. - С. 21-25: граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.012.2(4УКР)в7
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Макроэкономика, 2004-2014 гг.
Макроекономіка, 2004-2014 рр.
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Проаналізовано проблему розвитку та формування міжнародного іміджу держави в умовах нестабільної політичної ситуації. Вивчається закордонний досвід впливу політичних протестів на економіку. Пропонується ряд стратегічних заходів для формування позитивного міжнародного іміджу України.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\5.pdf
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 657.6
Автор(и) : Піпченко Н. О. (кандидат політичних наук; доцент кафедри міжнародної інформації )
Назва : Імідж України у блогосфері
Місце публікування : Економічний часопис ХХІ: науковий журнал. - К, 2014. - № 1/2. - С. 7-10: рис.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 657.6
ББК : 65.053
Предметні рубрики: Економіка
Економічний аналіз
Экономика
Экономический анализ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж держави--соціальні медіа--зовнішньополітичні комунікації--зарубіжна блогосфера--інформаційні технології в політиці--блоги--зарубіжний досвід--имидж страны--социальные медиа--внешнеполитические коммуникации--зарубежная блогосфера--информационные технологии в политике--блоги--зарубежный опыт
Анотація: Проаналізовано імідж України в іноземній блогосфері та визначено основні тенденції використання соціальних медіа для ефективної зовнішньополітичної комунікації держави. З’ясовано, що в зарубіжній блогосфері переважає інформація про поточні політичні й економічні події в Україні, які привертають увагу світової громадськості, тоді як повідомлення про інші аспекти життєдіяльності держави майже відсутні. На основі авторського дослідження доведено, що розміщення в соціальних медіа різнобічної інформації про Україну сприятиме формуванню її позитивного іміджу в міжнародному інформаційному просторі. Запропоновано розробку єдиного вузлового веб-сайту зовнішньополітичного відомства для інформування в соціальних медіа з актуальних питань зовнішньої і внутрішньої політики, проведення інтерактивних семінарів та використання прикладних додатків у сфері міжнародних відносин.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поцелуйко А. О. (Інститут соціології НАН України; Київ)
Назва : Імідж держави: поле концептуальних визначень у соціально-психологічних студіях
Місце публікування : Грані. - Дніпропетровськ: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 5. - С. 68-74
Примітки : Бібліографія : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 316.012
ББК : 60.502
Предметні рубрики: Соціологія
Социология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): имидж государства--імідж держави--концепти--социальная психология--социальные стереотипы--социологические понятия--символ--установка--соціальна психологія--соціальні стереотипи--соціологічні поняття--теоретическая социология--теоретична соціологія
Анотація: Присвячено проблемі співвідношення концепту "імідж" з концептами "символ", "установка", "соціальний стереотип" та іншими концептами соціології, соціальної та політичної психології.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петров П. Г. (Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара)
Назва : Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави
Місце публікування : Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Дніпропетровськ, 2016. - № 3. - С. 91-95 (Шифр Г2/2016/3)
Примітки : Література : 8 назв
УДК : 327.8
ББК : 66
Предметні рубрики: Політика. Політологія
Политика. Политология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внешнеполитический имидж--зовнішньополітичний імідж--имидж государства--имидж страны--імідж держави--імідж країни--международный имидж государства--міжнародний імідж держави--политические технологии--политический маркетинг--політичний маркетинг--політичні технології--технологии создания имиджа--технології формування іміджу
Анотація: Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 06/Л 89
Автор(и) : Дмитерко О., Кузнецова О.
Назва : Компоненти іміджевої привабливості України в умовах ведення гібридної війни (за матеріалами загальнонаціонального телеканалу «1+1» та обласного телеканалу «Запоріжжя»)
Колективи : Львівська політехника
Місце публікування : Львівська політехника. Вісник/ Львів. політех. - Львів: Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 896. Журналістські науки. - С. 41-47 (Шифр 06/Л 89-046887)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : [321.01:17.022.1]:654.197(477)
Предметні рубрики: Політика
Политика
Етика
Этика
Телебачення
Телевидение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж держави--имидж государства--іміджева привабливість--имиджевая привлекательность--компоненти іміджу--компоненты имиджа--гібридна війна--гибридная война--внутрішня політика--внутренняя политика--зовнішня політика--внешняя политика
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)