Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=імідж держави<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
9
Показані документи
с 1 за 9
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Качинська Н. О. (аспірантка Маріупольського державного гуманітарного університету)
Назва
: Імідж-стратегія США на міжнародній арені: еволюція напрямів та засобів реалізації
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2010. - № 1. - С. 143-147
Примітки
: Бібліографія : С.147 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
: 327
ББК
: 66.4(0)
Предметні рубрики:
Політика. Політологія, 20 ст.
Политика. Политология
Географіч. рубрики:
США
Анотація:
Проаналізована еволюція напрямів та засобів реалізації імідж-стратегії США на міжнародній арені, запропонована періодизація зазаначеного процесу, висвітлені помилки та досягнення кожного з етапів.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Старостіна, Алла (завідувач кафедри міжнародної економікм; доктор економічних наук; професор), Кравченко, Володимир, Личова, Ганна
Назва
: Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 4. - С. 61-66. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/4). - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Проблема формування позитивного міжнародного іміджу країни.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
: Антонюк, Ольга (аспірантка кафедри міжнародної економіки економічного факультету)
Назва
: Бренд держави: особливості формування національного бренду
Місце публікування
: Маркетинг в Україні. - К., 2010. - № 5. - С. 52-54. - ISSN 1606-3732 (Шифр М26/2010/5). - ISSN 1606-3732
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
УДК
: 339.138
ББК
: 65.291.3
Предметні рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Анотація:
Розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних компаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кривошеїн В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ)
Назва
: Загальнотеоретичні засади державного брендингу
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Д.: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2013. - № 12. - С. 6-12 (Шифр Г2/2013/12)
Примітки
: Література : С.10-12 : 25 назв
УДК
: 316.623
ББК
: 60.561.3
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Анотація:
Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.012.2(4УКР)в7
Автор(и)
: Рибак О.М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку і аудиту Національного авіаційного університету)
Назва
: Міжнародний імідж України на фоні економіки протестів
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. пр./ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2014. - № 5. - С. 21-25: граф.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
: 65.012.2(4УКР)в7
Предметні рубрики:
Экономика
Економіка
Макроэкономика, 2004-2014 гг.
Макроекономіка, 2004-2014 рр.
Географіч. рубрики:
Украина
Україна
Анотація:
Проаналізовано проблему розвитку та формування міжнародного іміджу держави в умовах нестабільної політичної ситуації. Вивчається закордонний досвід впливу політичних протестів на економіку. Пропонується ряд стратегічних заходів для формування позитивного міжнародного іміджу України.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\5.pdf
Знайти схожі
6.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 657.6
Автор(и)
: Піпченко Н. О. (кандидат політичних наук; доцент кафедри міжнародної інформації )
Назва
: Імідж України у блогосфері
Місце публікування
: Економічний часопис ХХІ: науковий журнал. - К, 2014. - № 1/2. - С. 7-10: рис.
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 657.6
ББК
: 65.053
Предметні рубрики:
Економіка
Економічний аналіз
Экономика
Экономический анализ
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
імідж держави
--соціальні медіа--зовнішньополітичні комунікації--зарубіжна блогосфера--інформаційні технології в політиці--блоги--зарубіжний досвід--имидж страны--социальные медиа--внешнеполитические коммуникации--зарубежная блогосфера--информационные технологии в политике--блоги--зарубежный опыт
Анотація:
Проаналізовано імідж України в іноземній блогосфері та визначено основні тенденції використання соціальних медіа для ефективної зовнішньополітичної комунікації держави. З’ясовано, що в зарубіжній блогосфері переважає інформація про поточні політичні й економічні події в Україні, які привертають увагу світової громадськості, тоді як повідомлення про інші аспекти життєдіяльності держави майже відсутні. На основі авторського дослідження доведено, що розміщення в соціальних медіа різнобічної інформації про Україну сприятиме формуванню її позитивного іміджу в міжнародному інформаційному просторі. Запропоновано розробку єдиного вузлового веб-сайту зовнішньополітичного відомства для інформування в соціальних медіа з актуальних питань зовнішньої і внутрішньої політики, проведення інтерактивних семінарів та використання прикладних додатків у сфері міжнародних відносин.
Знайти схожі
7.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Поцелуйко А. О. (Інститут соціології НАН України; Київ)
Назва
:
Імідж держави
: поле концептуальних визначень у соціально-психологічних студіях
Місце публікування
: Грані. - Дніпропетровськ: Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015. - № 5. - С. 68-74
Примітки
: Бібліографія : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
: 316.012
ББК
: 60.502
Предметні рубрики:
Соціологія
Социология
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): имидж государства--
імідж держави
--концепти--социальная психология--социальные стереотипы--социологические понятия--символ--установка--соціальна психологія--соціальні стереотипи--соціологічні поняття--теоретическая социология--теоретична соціологія
Анотація:
Присвячено проблемі співвідношення концепту "імідж" з концептами "символ", "установка", "соціальний стереотип" та іншими концептами соціології, соціальної та політичної психології.
Знайти схожі
8.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Петров П. Г. (Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара)
Назва
: Технології формування та підтримки зовнішньополітичного іміджу держави
Місце публікування
: Грані: Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - Дніпропетровськ, 2016. - № 3. - С. 91-95 (Шифр Г2/2016/3)
Примітки
: Література : 8 назв
УДК
: 327.8
ББК
: 66
Предметні рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): внешнеполитический имидж--зовнішньополітичний імідж--имидж государства--имидж страны--
імідж держави
--імідж країни--международный имидж государства--міжнародний
імідж держави
--политические технологии--политический маркетинг--політичний маркетинг--політичні технології--технологии создания имиджа--технології формування іміджу
Анотація:
Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного іміджу держави.
Знайти схожі
9.
Форма документа
: Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання
: 06/Л 89
Автор(и)
: Дмитерко О., Кузнецова О.
Назва
: Компоненти іміджевої привабливості України в умовах ведення гібридної війни (за матеріалами загальнонаціонального телеканалу «1+1» та обласного телеканалу «Запоріжжя»)
Колективи
: Львівська політехника
Місце публікування
: Львівська політехника. Вісник/ Львів. політех. - Львів: Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 896. Журналістські науки. - С. 41-47 (Шифр 06/Л 89-046887)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: [321.01:17.022.1]:654.197(477)
Предметні рубрики:
Політика
Политика
Етика
Этика
Телебачення
Телевидение
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
імідж держави
--имидж государства--іміджева привабливість--имиджевая привлекательность--компоненти іміджу--компоненты имиджа--гібридна війна--гибридная война--внутрішня політика--внутренняя политика--зовнішня політика--внешняя политика
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)