Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=інтерактивні методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
48
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-48
>
1.
Якименко, Марина
(вчитель зарубіжної літератури Кременчуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1; Полтавська область).
Рекламні медіатексти: тизерна реклама, постер [Текст] / М. Якименко> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 30 : фото. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання літератури
Методика преподавания литературы
Кл.слова (ненормовані):
тизери
--
тизеры
--
постери
--
постеры
--
вимоги до створення тизера
--
требования к созданию тизера
--
композиція постера
--
композиция постера
--
слоган
--
иллюстрация
--
ілюстрація
--
текст реклами
--
текст рекламы
--
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
Анотація:
Вироблення рекламних тизерів та постерів на книги як творчі завдання на урока літератури.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Самодрина, Людмила
(вчитель зарубіжної літератури Кременчуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, вчитель-методист; Полтавська область).
Інтерактивні методи навчання
на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Л. Самодрина> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний наукво-методичний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 34-35 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
виклдання зарубіжної літератури
--
преподавание зарубежной литературы
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
інтерактивні прийоми
--
Фішбоун
--
интерактивные приемы
--
Фишбоун
--
інтерактивні методи
--
Піраміда
--
интерактивные методы
--
Пирамида
--
письменники США
--
писатели США
--
творчість письмеників США
--
творчество писателей США
--
твори письменників США
--
произведения писателей США
--
матеріали до уроків
--
материалы к урокам
Анотація:
На прикладі аналізу новели Р. Бредбері "Усмішка" розглянуто особливості інтерактивних прийомів "Фішбоун" та "Піраміда".
Утримувачі документа:
Дніпроперовська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Бредбері, Рей (американський письменник ; 1920-2012) \о нем\; Усмішка, новела \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Бушакова, Оксана
(вчитель НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 - ліцей"; вчитель-методист; м. Могилів-Подільський; Вінницька область).
Фанфіки на уроці зарубіжної літератури [Текст] / О. Бушакова> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 13-17 : табл. - Продовження. початок у №№4, 5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання світової літератури
Методика преподавания мировой литературы
Кл.слова (ненормовані):
молодіжна лексика
--
молодежная лексика
--
фанфіки
--
фанфики
--
фанфікшн
--
фанфикшн
--
молодіжні субкультури
--
молодежные субкультуры
--
термінологія молодіжних субкультур
--
терминология молодежных субкультур
--
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
ученические фанфики
--
учебные задания
--
використання фанфіків на уроках літератури
--
использование фанфиков на уроках литературы
--
учнівські фанфіки
--
навчальні завдання
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
учнівська творчість
--
ученическое творчество
--
учнівські твори
--
ученические произведения
Анотація:
На прикладі учнівських творів висвітлено використання фанфіків у якості творчих завдань на уроках зарубіжної літератури.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для моолоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Радченко, Світлана
(вчитель зарубіжної літератури Кременчуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1; полтавська область).
Формування креативного простору за допомогою активних методів навчання [Текст] / С. Радченко> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 11-12 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
викладання зарубіжної літератури
--
преподавание зарубежной литературы
--
педагогічні прийоми
--
педагогические приемы
--
прийоми викладання
--
приемы преподавания
--
нетрадиційні методи навчання
--
нетрадиционные методы обучения
--
метод пазлів
--
метод пазлов
--
картка персонажа
--
карточка персонажа
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
Анотація:
Розглянуто суть інтерактивних прийомів викладання "метод пазлів" та "картка персонажа" при викладанні літератури.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Онищенко, Ольга
(вчитель зарубіжної літератури Кременчуцького колегіуму №25; учитель-методист; Полтавська область).
Медіаосвіта на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Онищенко> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 18-24 : табл. - Библиогр.: с. 24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури
--
преподавание литературы
--
виклдання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
викладання зарубіжної літератури
--
преподавание зарубежной литературы
--
медіаосвіта
--
мдиаобразование
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
використання мультимедійних засобів у навчанні
--
использование мультимедийных средств в обучении
--
творчі завдання
--
творческие задания
--
буктрейлери
--
буктрейлеры
--
методика створення буктрейлерів
--
методика создания буктрейлеров
--
учнівські буктрейлери
--
ученические буктрейлеры
--
тизери
--
тизеры
--
колажі
--
коллажи
--
постери
--
постеры
--
реклама книг
--
кіночитання
--
киночтения
--
пряма екранізація
--
прямая экранизация
--
фільми за мотивами
--
фильмы по мотивам
--
загальна кіноадаптація
--
общая киноадаптация
--
натюрморти-характеристики
--
натюрморты-характеристики
Анотація:
Виробництво медіареклами книг (буктрейлери, тизери, колажі, постери) та кіночитання, як творчі завдання, спрямовані на підвищення інтересу учнів до читання на уроках літератури.
Утримувачі документа:
Дніпропетровсьа обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Горобченко, Ірина
(методист Кременчуцького міського науково-методичного центру; Полтавська область).
Вище не писали рекламу книжки? Саме час!!! [Текст] / І. Горобченко> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 24-29 : ил. - Библиогр.: с. 29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.268.3
Рубрики:
Методика викладання зарубіжної літератури
Методика преподавания зарубежной литературы
Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури
--
преподавание мировой литературы
--
викладання зарубіжної літератури
--
інтерактивні методи навчання
--
творчі завдання
--
інформативна реклама
--
стимулююча реклама
--
непряма реклама
--
методика створення реклами
--
вимоги до написання рекламних текстів
--
преподавание зарубежной литературы
--
интерактивные методы обучения
--
творческие задания
--
информативная реклама
--
стимулирующая реклама
--
непрямая реклама
--
методика создания рекламы
--
требования к написанию рекламных текстов
--
реклама книг
Анотація:
Виробництво реклами книг, як творчі завдання на уроках літератури.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Палій, Олександр
(учител зарубіжної літератури та французької мови Вахнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, учитель-методист, Вінницька область).
Творчий учитель - це вдумливий учитель [Текст] / О. Палій> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. -
№ 3
. - С. 3-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.26(4 Укр)
Рубрики:
Методика викладання навчальних предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
викладання навчальних предметів
--
преподавание учебных предметов
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
мультимедійні презентації
--
мультимедийные презентации
--
використання мультимедійних засобів у навчанні
--
использование муьтимедийных средств в обучении
--
інноваційні методи навчання
--
инновационные средства обучения
--
мотивація учнів до навчання
--
мотивация учеников к обучению
--
методика виладання
--
методика преподавания
--
творчі вчителі
--
творческие учителя
--
педагогічна творчість
--
педагогическое творчество
--
мультимедийные средства обучения
--
мультимедійні засоби навчання
--
методы обучения
--
методи навчання
Анотація:
Автор статті застерігає учителів від бездумного використання інноваційних методів викладання і пропонує звернути увагу на творчий бік роботи учителя і індивідуальний підхід до учнів та мотивацію учнів до навчання.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_3\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для моолоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Шульга , Антон
(вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18).
Педагогічні технології у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / А. Шульга > // Історія в школі. - 2015. -
№ 9-10
. - С. 25-26. - Бібліогр.: с. 26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.204
Рубрики:
Школоведение
Школознавство
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології
--
навчальний процес
--
неімітаційні педагогічні технології
--
дидатиктичні можливості
--
інтерактивні методи навчання
--
методичні комплекси
--
імітаційні методи навчання
--
комп`ютерне навчання
--
електронне навчання
--
рецептивне навчання
--
інтерактивне навчання
--
інформаційні технології навчання
--
педагогические технологии
--
учебный процес
--
неиметационные педагогические технологии
--
дидактические возможности
--
интерактивные методы обучения
--
методические комплексы
--
имитационые методы обучения
--
компьютерное обучение
--
электронное обучение
--
рецепторное обучение
--
интерактивное обучение
--
информационные технологии обучения
--
общеобразовательные школы
--
загальноосвітні школи
Анотація:
Сучасні інформаційні технології навчання - це методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів навчання, у першу чергу, комп`ютерної техніки.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Сваєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
>
9.
Потапчук, Тетяна
(координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови
--
педагогические условия
--
майбутні вчителі музичного мистецтва
--
будущие учителя музыкального искусства
--
навчальне спілкування
--
учебное общение
--
навчальня співпраця студентів
--
учебное содружество студентов
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
емоційний зміст навчання
--
эмоциональное содержание обучения
--
хорове мистецтво
--
хоровое искусство
--
позитивне ставлення до навчання
--
позитивное отношение к обучению
--
виконавська практика
--
исполнительская практика
--
виконавство
--
исполнительство
--
спільні навчальні дії
--
совместные учебные действия
--
робота в парах
--
работа в парах
--
робота у трійках
--
работа в тройках
--
карусель
--
робота у малих групах
--
работа в малых группах
--
акваріум
--
аквариум
--
незакінчене рішення
--
незаконченное решение
--
кейс-метод
Анотація:
Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"
Знайти схожі
>
10.
Смирнова, Ірина
(кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри авіаційного обладнання).
Роль інтерактивних методів навчання у підготовці авіафахівців [Текст] / І. Смирнова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 5
. - С. 40-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
проблемні ситуації
--
проблемные ситуации
--
способи створення проблемних ситуацій
--
способы создания проблемных ситуаций
--
інтерактивні словесні методи навчання
--
интерактивные словесные методы обучения
--
рольові ігри
--
ролевые игры
--
спеціальні дисципліни
--
специальные дисциплины
--
льотні навчальні заклади
--
летные учебные заведения
--
тренажери
--
інноваційні технології
--
инновационные технологии
--
проблемне навчання
--
проблемное обучение
--
дискусія
--
оволодіння термінологічною лексикою
--
овладение терминологической лексикой
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Розкрито важливість застосування інтерактивних методів навчання у льотних вищих навчальних закладах для підготовки конкурентоспроможних спеціалістів авіаційної галузі. Стисло аналізуються деякі з цих методів на прикладі їх застосування у навчальному процесі під час викладання спеціальних дисциплін у вищих льотних навчальних закладах.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-48
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)