Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтерактивні методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.


    Якименко, Марина (вчитель зарубіжної літератури Кременчуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1; Полтавська область).
    Рекламні медіатексти: тизерна реклама, постер [Текст] / М. Якименко // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 30 : фото. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
тизери -- тизеры -- постери -- постеры -- вимоги до створення тизера -- требования к созданию тизера -- композиція постера -- композиция постера -- слоган -- иллюстрация -- ілюстрація -- текст реклами -- текст рекламы -- викладання літератури -- преподавание литературы -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения
Анотація: Вироблення рекламних тизерів та постерів на книги як творчі завдання на урока літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

2.


    Самодрина, Людмила (вчитель зарубіжної літератури Кременчуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, вчитель-методист; Полтавська область).
    Інтерактивні методи навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Л. Самодрина // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний наукво-методичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 34-35 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- виклдання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- інтерактивні прийоми -- Фішбоун -- интерактивные приемы -- Фишбоун -- інтерактивні методи -- Піраміда -- интерактивные методы -- Пирамида -- письменники США -- писатели США -- творчість письмеників США -- творчество писателей США -- твори письменників США -- произведения писателей США -- матеріали до уроків -- материалы к урокам
Анотація: На прикладі аналізу новели Р. Бредбері "Усмішка" розглянуто особливості інтерактивних прийомів "Фішбоун" та "Піраміда".

Утримувачі документа:
Дніпроперовська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Бредбері, Рей (американський письменник ; 1920-2012) \о нем\; Усмішка, новела \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Бушакова, Оксана (вчитель НВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 - ліцей"; вчитель-методист; м. Могилів-Подільський; Вінницька область).
    Фанфіки на уроці зарубіжної літератури [Текст] / О. Бушакова // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 13-17 : табл. - Продовження. початок у №№4, 5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання світової літератури
   Методика преподавания мировой литературы

Кл.слова (ненормовані):
молодіжна лексика -- молодежная лексика -- фанфіки -- фанфики -- фанфікшн -- фанфикшн -- молодіжні субкультури -- молодежные субкультуры -- термінологія молодіжних субкультур -- терминология молодежных субкультур -- викладання літератури -- преподавание литературы -- ученические фанфики -- учебные задания -- використання фанфіків на уроках літератури -- использование фанфиков на уроках литературы -- учнівські фанфіки -- навчальні завдання -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- учнівська творчість -- ученическое творчество -- учнівські твори -- ученические произведения
Анотація: На прикладі учнівських творів висвітлено використання фанфіків у якості творчих завдань на уроках зарубіжної літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для моолоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

4.


    Радченко, Світлана (вчитель зарубіжної літератури Кременчуцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1; полтавська область).
    Формування креативного простору за допомогою активних методів навчання [Текст] / С. Радченко // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 11-12 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- педагогічні прийоми -- педагогические приемы -- прийоми викладання -- приемы преподавания -- нетрадиційні методи навчання -- нетрадиционные методы обучения -- метод пазлів -- метод пазлов -- картка персонажа -- карточка персонажа -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения
Анотація: Розглянуто суть інтерактивних прийомів викладання "метод пазлів" та "картка персонажа" при викладанні літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

5.


    Онищенко, Ольга (вчитель зарубіжної літератури Кременчуцького колегіуму №25; учитель-методист; Полтавська область).
    Медіаосвіта на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Онищенко // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 18-24 : табл. - Библиогр.: с. 24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- виклдання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- медіаосвіта -- мдиаобразование -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- використання мультимедійних засобів у навчанні -- использование мультимедийных средств в обучении -- творчі завдання -- творческие задания -- буктрейлери -- буктрейлеры -- методика створення буктрейлерів -- методика создания буктрейлеров -- учнівські буктрейлери -- ученические буктрейлеры -- тизери -- тизеры -- колажі -- коллажи -- постери -- постеры -- реклама книг -- кіночитання -- киночтения -- пряма екранізація -- прямая экранизация -- фільми за мотивами -- фильмы по мотивам -- загальна кіноадаптація -- общая киноадаптация -- натюрморти-характеристики -- натюрморты-характеристики
Анотація: Виробництво медіареклами книг (буктрейлери, тизери, колажі, постери) та кіночитання, як творчі завдання, спрямовані на підвищення інтересу учнів до читання на уроках літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровсьа обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Горобченко, Ірина (методист Кременчуцького міського науково-методичного центру; Полтавська область).
    Вище не писали рекламу книжки? Саме час!!! [Текст] / І. Горобченко // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 24-29 : ил. - Библиогр.: с. 29. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- інтерактивні методи навчання -- творчі завдання -- інформативна реклама -- стимулююча реклама -- непряма реклама -- методика створення реклами -- вимоги до написання рекламних текстів -- преподавание зарубежной литературы -- интерактивные методы обучения -- творческие задания -- информативная реклама -- стимулирующая реклама -- непрямая реклама -- методика создания рекламы -- требования к написанию рекламных текстов -- реклама книг
Анотація: Виробництво реклами книг, як творчі завдання на уроках літератури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Палій, Олександр (учител зарубіжної літератури та французької мови Вахнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, учитель-методист, Вінницька область).
    Творчий учитель - це вдумливий учитель [Текст] / О. Палій // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 3. - С. 3-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання навчальних предметів -- преподавание учебных предметов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- мультимедійні презентації -- мультимедийные презентации -- використання мультимедійних засобів у навчанні -- использование муьтимедийных средств в обучении -- інноваційні методи навчання -- инновационные средства обучения -- мотивація учнів до навчання -- мотивация учеников к обучению -- методика виладання -- методика преподавания -- творчі вчителі -- творческие учителя -- педагогічна творчість -- педагогическое творчество -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання -- методы обучения -- методи навчання
Анотація: Автор статті застерігає учителів від бездумного використання інноваційних методів викладання і пропонує звернути увагу на творчий бік роботи учителя і індивідуальний підхід до учнів та мотивацію учнів до навчання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2016_3\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для моолоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Шульга , Антон (вчитель історії Ірпінської ЗОШ І-ІІІ ступенів №18).
    Педагогічні технології у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / А. Шульга // Історія в школі. - 2015. - № 9-10. - С. 25-26. - Бібліогр.: с. 26. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.204
Рубрики: Школоведение
   Школознавство

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- навчальний процес -- неімітаційні педагогічні технології -- дидатиктичні можливості -- інтерактивні методи навчання -- методичні комплекси -- імітаційні методи навчання -- комп`ютерне навчання -- електронне навчання -- рецептивне навчання -- інтерактивне навчання -- інформаційні технології навчання -- педагогические технологии -- учебный процес -- неиметационные педагогические технологии -- дидактические возможности -- интерактивные методы обучения -- методические комплексы -- имитационые методы обучения -- компьютерное обучение -- электронное обучение -- рецепторное обучение -- интерактивное обучение -- информационные технологии обучения -- общеобразовательные школы -- загальноосвітні школи
Анотація: Сучасні інформаційні технології навчання - це методологія і технологія навчально-виховного процесу з використанням новітніх електронних засобів навчання, у першу чергу, комп`ютерної техніки.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Сваєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

9.


    Потапчук, Тетяна (координатор з виховної роботи "Музично-педагогічної освіти" Рівненського державного гуманітарного університету; доктор педагогічних наук; професор).
    Експериментальна перевірка педагогічних умов формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до занять у хоровому класі / Т. Потапчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 85-97. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- педагогические условия -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- будущие учителя музыкального искусства -- навчальне спілкування -- учебное общение -- навчальня співпраця студентів -- учебное содружество студентов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- емоційний зміст навчання -- эмоциональное содержание обучения -- хорове мистецтво -- хоровое искусство -- позитивне ставлення до навчання -- позитивное отношение к обучению -- виконавська практика -- исполнительская практика -- виконавство -- исполнительство -- спільні навчальні дії -- совместные учебные действия -- робота в парах -- работа в парах -- робота у трійках -- работа в тройках -- карусель -- робота у малих групах -- работа в малых группах -- акваріум -- аквариум -- незакінчене рішення -- незаконченное решение -- кейс-метод
Анотація: Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування у майбутніх учителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання, а саме: гуманізація навчального спілкування; організація навчальної співпраці; запровадження інтерактивних методів у процесі навчання; насичення процесу навчання емоційним змістом. Упровадження розроблених нами педагогічних умов позитивно вплинуло на формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання у хоровому класі. Звернення до хорової творчості зумовлюються тим, що хоровий спів відкриває можливості для творчої реалізації та самовизначення людини у світі, осягнення гармонії зі світом. Хорове мистецтво містить цінні ідеї й століттями перевірений досвід виховання. Вивчення цього досвіду і використання сучасних надбань хорової творчості розглядали як вагомий засіб формування у майбутніх вчителів музичного мистецтва позитивного ставлення до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

10.


    Смирнова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри авіаційного обладнання).
    Роль інтерактивних методів навчання у підготовці авіафахівців [Текст] / І. Смирнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 5. - С. 40-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- способи створення проблемних ситуацій -- способы создания проблемных ситуаций -- інтерактивні словесні методи навчання -- интерактивные словесные методы обучения -- рольові ігри -- ролевые игры -- спеціальні дисципліни -- специальные дисциплины -- льотні навчальні заклади -- летные учебные заведения -- тренажери -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- дискусія -- оволодіння термінологічною лексикою -- овладение терминологической лексикой -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розкрито важливість застосування інтерактивних методів навчання у льотних вищих навчальних закладах для підготовки конкурентоспроможних спеціалістів авіаційної галузі. Стисло аналізуються деякі з цих методів на прикладі їх застосування у навчальному процесі під час викладання спеціальних дисциплін у вищих льотних навчальних закладах.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)