Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=МАРКЕТИНГ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Цыберман М.В. К вопросу о разработке системы управления железнодорожным транспортом на основе концепций маркетинговой деятельности/М.В. Цыберман // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації. -Д., 2001.-С.10
2.

Мельник Т.С. Позиціонування та його місце у маркетинговому стратегічному плануванні/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2008,N № 10.-С.9-12
3.

Мельник Т. С. Комплексне стратегічне планування як основа забеспечення переваг у конкурентній боротьбі/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2008,N № 12.-С.29-33
4.

Мельник Т.С. Застосування принципів маркетинг-логістики для впровадження нової послуги на пасажирському залізничному транспорті/Т. С. Мельник, Л. М. Лобойко, О. В. Христофор // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. -Д., 2008,N Вип. 22.-С.228-232
5.

Верлока В. С. Маркетинг на залізничному транспорті: шляхи розвитку та проблеми/В. С. Верлока // Вагонный парк, 2009,N № 3/4.-С.40-41
6.

Мельник Т. С. Моделі вибору маркетингової конкурентної і бізнес-стратегії для створення і захисту конкурентних переваг залізничного пасажирського транспорту/Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк, 2009,N № 7/8.-С.36-39
7.

Рудяченко І. Ф. Підвищення якості транспортных послуг на основі комплексу маркетинг-логістики/І. Ф. Рудяченко, В. Д. Гуреєв // Вагонный парк, 2009,N № 11/12.-С.40-43
8.

Мельник Т. С. Комплекс маркетинговіх досліджень у системі організації транспортного і сервісного обслуговування пасажирів/Т. С. Мельник, О. В. Христофор, С. О. Сіренко // Вагонный парк, 2010,N № 4.-С.48-53
9.

Литковский А. В. Современные методы управления услугами для пассажиров на железных дорогах/А. В. Литковский // Залізничний транспорт України, 2010,N № 2.-С.7-9
10.

Пшінько О.М. Комунікаційна політика як ефективний інструмент маркетингу на транспорті/О. М. Пшінько, С. В. Мямлін, І. Ю. Левицький // Проблеми економіки транспорту. -Д.:ДНУЗТ, 2006.-С.82
 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)