Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 711
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Сорока К.О., Макаренко А.А., Стовба Я.С.
Назва : Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 6. - С. 7-11 (Шифр Е3/2007/6)
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Анпілогова Ж.Д.
Назва : Модель формування маркетингу освітніх послуг
Місце публікування : Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво: Наук.-вироб. журн./ Гуманіт. ун-т "Запоріж. ін-т держ. та муніципального упр.". - 2007. - № 4. - С. 6-9 (Шифр Д4/2007/4)
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Мордвінцева Т.В.
Назва : Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 41-43 (Шифр И10/2007/23)
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Профатило О.В.
Назва : Методологічні засади побудови інформаційної системи маркетингової діяльності промислових підприємств
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 44-46 (Шифр И10/2007/23)
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предприятия промышленные--информационные системы
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Ільяшенко А.Х.
Назва : Інтеграція концепцій маркетингу й логістики в інноваційний діяльності промислового підприємства
Місце публікування : Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво: Наук.-вироб. журн./ Гуманіт. ун-т "Запоріж. ін-т держ. та муніципального упр.". - 2007. - № 6. - С. 41-44 (Шифр Д4/2007/6)
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ ЛОГИСТИКА ЛОГІСТИКА ИННОВАЦИИ ІННОВАЦІЇ
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Рудченко І.В.
Назва : Стратегії маркетингового менеджменту на підприємстві
Місце публікування : Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво: Наук.-вироб. журн./ Гуманіт. ун-т "Запоріж. ін-т держ. та муніципального упр.". - 2007. - № 6. - С. 137-142 (Шифр Д4/2007/6)
УДК : 338.242 Предметні рубрики: МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГ
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник) Шифр видання : 06/Д 54
Автор(и) : Герцик В.А.
Назва : Проблеми маркетингових доліджень прогнозування збуту на підприємстві
Місце публікування : Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2007. - Вип. 19. - С. 247-251
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ СБЫТ ПРОДУКЦИИ ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ
Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Логунов, Орест (управляющий партнер компании "Логистический Практикум")
Назва : Логисты в социальной сети
: [интервью]
Місце публікування : Логистика/ Logistics: Учредитель: ООО "Издательство "Экономика"/ Журнал практической логистики. Специализированный журнал, посвященный практическим вопросам логистики: инфраструктуре и технологиям организации логистических схем, организации и планированию процессов транспортировки и хранения товаров и грузов, менеджменту предприятий, транспортной и складской технике.: Киев, 2008. - № 6. - С. 14: Ил.: цв. фото (Шифр Л167/2008/6) Примітки : В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Предметні рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Анотація: Практика организации и управления первой в СНГ международной социальной сети "Логистика".
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Безбородова Т.В.
Назва : Методика оцінки інформаційного потенціалу маркетингу
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід. - 2008. - № 5. - С. 35-38 (Шифр И10/2008/5)
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ
Примірники :ЧЗНЛ(1) Вільні : ЧЗНЛ(1) Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника) Шифр видання : 33/К38
Автор(и) : Бакалінський О.
Назва : Типологія змін в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
Колективи : Державний економіко-технологічний ун-т транспорту
Місце публікування : Збiрник наукових праць. Сер. Економіка і управління/ Державний економіко-технологічний ун-т транспорту. - К.: ДЕТУТ, 2007. - Вип. 10. - С. 237-243 (Шифр 33/К38-032069)
УДК : 339.138 Предметні рубрики: МАРКЕТИНГ
Знайти схожі
|
|
|