Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Торгівля окремими видами товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-46 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(5ПАК)-5
Автор(и) : Імран, Анвар Мір (аспірант; Університет Igra; м.Ісламабад; Пакістан), Різван, Мухаммад, Сабур, Фавад
Назва : Вплив чинників ціни та доступності на ставлення молодих споживачів до підробок та намір їх придбати (за даними пакистанського ринку мобыльних телефонів)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 4. - С. 406-414: рис., схем. (Шифр А9/2012/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5ПАК)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Пакистан
Пакістан
Анотація: Проведено оцінювання впливу низької ціни та доступності товару на ставлення молодих споживачів до відвертих підробок (т.зв. лжебрендів) на ринку мобільних телефонів та наміри їх придбання. Фактор низької ціни впливає на ставлення молодих споживачів до лжебрендів позитивно. Доступність підробок майже не впливає на ставлення молоді до них. Однак, комбінація чинників низької ціни та легкого доступу суттєво і позитивно впливає на наміри молоді придбати підробку.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аттік, Саман (аспірант Університету ім. Мухаммада Алі Джину; м.Ісламабад; Пакистан), Рауф-і-Азам
Назва : Стимулювання задіяності у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивної купівельної поведінки через соціальні цінності особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 7. - С. 300-306: табл., схем.
Примітки : Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5ПАК)в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Пакистан
Анотація: Показується, як персональна сприйнятливість впливає на характеристики споживача та компульсивну купівельну поведінку. Особливу увагу приділено дослідженню стосунків між соціальними цінностями особи, задіяністю у рішенні споживача щодо придбання товару та компульсивною купівельною поведінкою у Пакистані шляхом застосування моделювання через структурні рівняння. У дослідженні взяв участь 641 споживач.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(5КИТ)-5/Т 84
Автор(и) : Тун, Джейн (викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань)
Назва : Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 495-503: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.422.5(5КИТ)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(4РУМ)-5/Г 12
Автор(и) : Габор, Мануела Розалія (старший викладач факультету економіки, права та управління Університету Тиргу Муреш; Румунія)
Назва : Позиціонування бренду для товарів тривалого користування та інші змінні, що використовуються в процесі придбання румунським споживачем
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 357-371: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.422.5(4РУМ)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Румыния
Румунія
Анотація: Проаналізовано румунський ринок товарів тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання товарів тривалого користування такі змінні, як бренд продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші зміні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії, або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку товарів тривалого користування: виробників, дилерів, рекламних компаній і так далі.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5в7-86/Г 61
Автор(и) : Голоб, Ксенія (старший викладач та аспірант факультету цивільногшо машинобудування Університету Марібору; м.Марібор; Словенія), Бастіч, Майда, Пшундер, Ігор
Назва : Вплив інфляції і процентних ставок на вартість нерухомості
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 372-381
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.422.5в7-86
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Анотація: Показано, що рух на ринку нерухомості є важливим індикатором руху в економіці в цілому. У останні два роки істотні зміни відбулися у зв'язку з деякими новими обставинами. Продемонстровано, як рух інфляції і процентних ставок впливає на придбання нерухомості та їх взаємозалежність. Детальна модель може бути розроблена на основі багаторічного одночасного моніторингу котирувальних параметрів. Визначено котирувальні чинники, які мають бути розглянуто для аналітичного прогнозування тенденцій руху цін і продажу нерухомості в майбутньому. Встановлено, що дана група економічних впливових чинників спрацьовує по-іншому на ринку нерухомості. Сенс деяких чинників на ринку нерухомості має важливе значення, деякі з них не впливають на ринок нерухомості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5в7-5/К 95
Автор(и) : Кучерова, Юлія Кирилівна (економіст Асоціації "Харків-Екоцентр"; здобувач Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна; м.Харків; Україна)
Назва : Ймовірнісна порівняльна методика розрахунку продажної спроможності товарів різних груп
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 8. - С. 279-284
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК : 65.422.5в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Экономическое моделирование
Економічне моделювання
Анотація: Розглянуто можливість просування вітчизняного товару на вітчизняний і зарубіжний ринки. Наведено методи оцінювання продажної спроможності товарів різних груп, еквівалентних за параметричними показниками. На відміну від відсоткової та статистичної оцінки, запропоновано оцінювати продажну спроможність і реалізацію товару за ймовірнісними показниками, що надає можливість виключення чинника випадкової величини у підрахунках.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(5МАЗ)-5
Автор(и) : Понну, Сіріл Х. (декан факультету бізнесу та бухгалтерської справи Університету Малайзії; м.Куау-Лумпур; Малайзія)
Назва : Вплив поведінки фірми на намір здійснити покупку : ставлення малайзійських споживачів до бізнес-етики
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 9. - С. 445-456: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5МАЗ)-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Малазия
Малайзія
Анотація: Розглянуто питання неетичної поведінки з точки зору споживачів у Малайзії. Розглядаються такі питання: які очікування споживачів щодо етичної поведінки корпорацій? Чи турбує покупців питання етичної або не етичної поведінки фірми? Чи впливає інформація про неетичну поведінку фірми на намір здійснити покупку? Проведено анкетування для отримання відповідей на ці питання. Різниця між відповідями споживачів у розвинених країнах і в Малайзії не істотна. Результати дослідження можуть допомогти керівникам підприємств при розробці правил корпоративної етики.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5в7-5
Автор(и) : Нуньєс, Пауло Мачас (доцент кафедри управління та економіки Університету Бейра Інтеріор; м.Ковілья; Португалія; PhD (економіка))
Назва : Ціноутворення на товари тривалого вжитку в умовах монополії при дискретному попиті і змінах доходів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 9. - С. 421-427
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Анотація: Розглянуто модель двох періодів із дискретним попитом і двома групами споживачі із різним рівнем доходів. Доведено, що в даному випадку припущення Коуза не завжди вірне, тобто зниження ціни з часом не обов'язкове. З урахуванням бажання і можливостей груп споживачів з низькими і високими доходами платити за товари тривалого вжитку у двох періодах показано, що в умовах монополії ціна на товар може не лише знизитись, але й піднятись. Це багато в чому залежить від бажання споживачів з високими доходами платити за товар в майбутньому і зараз. Також можливе підвищення цін при зниженні відсоткових ставок у банках. При зміні в платоспроможності споживачів з низькими і високими доходами ціни швидше за все піднімаються, скільки в умовах монополії продавець орієнтується на можливий максимум.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5в6-5
Автор(и) : Шень Чунь Ло (викладач кафедри управління продажами Технологічного інституту Хсін Ву; м.Новий Тайбей; Тайвань)
Назва : Сприйняття клієнтами корпоративного бренду при першому знайомстві з фірмою
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 9. - С. 373-380: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Маркетинг
Анотація: Продемонстровано, що підприємства при спілкуванні з клієнтами використовують бренди, при цьому більшість споживачів не роблять відмінностей між брендом і підприємством. В цьому випадку бренд - не просто ім'я, знак, колір, назва або символ. Мотивація при першому знайомстві з товаром фірм дає значну перевагу у просуванні бренду, при цьому найбільш важливими є розширення бренду, збільшення продуктової лінійки бренду і ліцензування бренду. Об'єктами дослідження стали покупці планшетів "Apple", для яких цей товар став першим придбаним товаром корпорації. Опитування проведене у магазинах за допомогою анкет, всього було роздано 500 копій, бренду при першому знайомстві з продукцією має прямий вплив на формування діяльності; намір клієнта змінити бренд; зовнішній і внутрішній відгук. Висновки дослідження можуть бути використані підприємствами при розробці іміджевої політики.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Косоруков, Олег Анатолиевич (профессор кафедры математических методов в экономике Российского экономического университета им. Г.В.Плеханова; г.Москва; Россия; доктор технических наук; профессор), Мысина, Кристина Алексеевна, Мусихин, Сергей Николаевич
Назва : Математические принципы динамической модели прогнозирования совокупного спроса в РФ
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 9. - С. 357-365: табл., схем.
Примітки : Библиогр. в конце ст. - Статья подготовлена при финансовой поддержке Министерства образования и науки РФ в рамках выполнения Договора №13G25.31.0065В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(2РОС)в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Россия
Росія
Анотація: Раскрыты особенности моделирования экономики регионов страны, при этом описываемые методы были адаптированы под экономику Российской Федерации. Отражены основные подходы к прогнозированию экономики и спроса на различные виды товаров, обоснован выбор конкретного принципа прогнозирования, большое внимание уделено основам работы со статистической базой, исходя из начальных данных и методологии их получения.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5в7-5
Автор(и) : Огнистий, Андрій Андрійович (викладач кафедри міжнародної інформації Тернопільського національного економічного університету; м.Тернопіль; Україна)
Назва : Моделювання ринкового середовища конкурентних взаємозамінних товарів на основі агентського підходу
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 10. - С. 259-265: граф., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Економічне моделювання
Анотація: Розроблено модель попиту для ринків взаємозамінних товарів, що містить ланку постачання продукції, покупців і ринкове середовище, кон'юнктура якого задається переліком певних змінних параметрів. Модель грунтується на використанні агентного підходу та методів системної динаміки.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5-5
Автор(и) : Колотій, В'ячеслав Олександрович (здобувач Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; м.Донецьк; Україна)
Назва : Чинники конкурентоспроможності і сталість роздрібних підприємств торгівлі будматеріалами
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 10. - С. 131-135: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Конкуренція
Анотація: Розглянуто чинники конкурентоспроможності та сталість підприємств на ринку торгівлі будівельними товарами, запропоновано модель і визначено основних учасників конкурентного ринку роздрібної торгівлі будівельними матеріалами, а також - напрямки сталого розвитку підприємств роздрібної торгівлі України у перспективі.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5в7-86
Автор(и) : Пшундер, Ігор (старший викладлач факультету будівництва Університету Марібору; Словенія; PhD (цивільне машинобудування)), Томінц, Полона
Назва : Сприйняття масового оцінювання нерухомості в Словенії
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 11. - С. 425-435: граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5в7-86 + 65.053в7
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Экономический анализ
Економічний аналіз
Географіч. рубрики: Словенія
Словения
Анотація: Показано, як сприймається узагальнена ринкова вартість, отрмиана на основі масового оцінювання нерухомості, учасниками ринку нерухомості, особливо впливу, визначеного учасниками для узагальненої ринкової вартості та в якій мірі узагальнена ринкова вартість може змінити індивідуальну оцінку вартості майна. Дослідження було проведене серед професіоналів і широкого загалу. Було встановлено, що більшість респондентів знають про відносність узагальненої ринкової вартості. Одна третина з них вважають, що узагальнена ринкова вартість, визначена в ході масового оцінювання, повністю відповідає ринковій вартості їхньої власності, що третина вважає, що відхилення сладає менше 10%, що призводить до висновку про те, що довіра до узагальненої ринкової вартості дуже висока. Дві третини опитанних вважають, що узагальнена ринкова вартість може бути використана для визнаечння майнового податку, а також для інших цілей. Проте більшість мають на увазі при цьому звичайну власність в міських центрах (квартири, комерційну нерухомість).
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5в7-5
Автор(и) : Кендюхов, Олександр Володимирович (завідувач кафедри стратегічного управління економічним розвитком Донецького національного технічного університету; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор; академік Акуадемії економічних наук України), Файвішенко, Діана Сергіївна
Назва : Оцінювання ефективності бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 11. - С. 131-137
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5в7-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Анотація: Оцінено ефективність бренд-менеджменту на основі бенчмаркингу, проведено дослідження ефективності управління торговельними марками і на їхній основі розроблено стратегії та програми розвитку бренд-капіталу.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.304.25(УКР)-5/К 67
Автор(и) : Корнієнко Т.М. (здобувач; старший викладач; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна")
Назва : Моніторинг сучасного стану ринку хлібобулочних виробів
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2012. - № 12. - С. 132-136: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.304.25(УКР)-5 + 65.422.5(УКР)-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности, 2006-2011 гг.
Економіка харчової промисловості, 2006-2011 рр.
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Розглянуто сучасний стан ринку хлібобулочних виробів, розкривається асортимент і обсяги випуску хлібобулочних виробів, зростання конкуренції на ринку збуту, нарощування експорту продукції.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Урал, Тулін (доцент кафедри маркетингу Університету Мустафи Кемаля; м.Антакайя; Туреччина)
Назва : Системний підхід до аналізу впливу екологічних маркетингових рішень на результати діяльності фірми
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 12. - С. 506-516: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5ТУЦ)в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Турция
Туреччина
Анотація: Доведено, що введення екотехнологій на фірмі є актуальною проблемою для менеджерів з маркетингу. На основі моделі екомаркетингових систем розглянуто вплив рівня вживання екологічних маркетингових рішень на результати діяльності фірми. Основний результат дослідження полягає в тому, що рівень застосування екологічних маркетингових рішень на великих турецьких фірмах позитивно співвідноситься з екопродуктивністю, конкурентними перевагами і фінансовими результатами діяльності.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(4УКР)-2
Автор(и) : Шлапак, Олександр Віталійович (здобувач Державної установи "Інститут економіки та прогнозування НАН України"; м.Київ; Україна)
Назва : Особливості і перспективи формування внутрішнього споживчого ринку продукції м'ясного скотарства
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2012. - № 12. - С. 75-83: табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(4УКР)-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Анотація: Долсіджено закономірності й особливості вітчизняного споживчого ринку продукції м'ясного скотарства. Оцінено вплив зміни доходів населення на структуру попиту на м'ясну продукцію. Проаналізовано вплив цінової кон'юнктури ринку м'яса великої рогатої худоби (ВРХ) і ринків конкурентної продукції - свинини та м'яса птиці - на формування споживчого ринку м'яса ВРХ. У зв'язку із залежністю перспектив розвитку світового м'ясного скотарства від збільшення чисельності середнього класу в країнах світу, обгрунтовано перспективи розвитку м'ясного скотарства в Україні.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(5ІРН)с-5
Автор(и) : Сорабі Сафа, Нодер (аспірант кафедри інформатики Університету Малайї; м.Куала-Лумпур; Малайзія), Акмал Ісмаїл, Майзатур
Назва : Вивчення "електронної довіри" і "електронної задоволеності" клієнтів задля формування "електронної вірності" : на прикладі іранської електронної комерції
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 1. - С. 492-502: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5ІРН)с-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Маркетинг
Географіч. рубрики: Иран
Іран
Анотація: Розглянуто дві проблеми. По-перше, компанії легко втрачають електронних клієнтів у сучасному конкурентному бізнесі-середовищі. По-друге, створення клієнтської бази вимагає тривалого часу і витрат. Ці дві проблеми лежать в основі даного дослідження клієнтської лояльності в електронній комерції, і основна мета статті - знайти способи збільшити довіру, задоволеність і лояльність електронних покупців. Огляд літератури і опитування експертів у цій області показали, "електронна задоволеність" "електорнна довіра" - два найважливішів чинники впливу на "електронну лояльність". 6 гіпотез показують залежність між технологічним, організаційними, клієнтськими чинниками і "електронною задоволеністю", "електронною довірою", дві гіпотези демонструють стосунки між "електронною задоволеністю", "електронною довірою" і "електронною лояльністю". Для перевірки надійності моделі використано статистичний аналіз.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5в6-5
Автор(и) : Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка))
Назва : Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 1. - С. 359-366: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовоюВ ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5в6-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Анотація: Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів. Сприйняття споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на клієнтське сприйняття, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422.5(5КИТ)-6
Автор(и) : Сяо, Цзюі-Мінь (науковий співробітник кафедри прикладної економіки Національного університету; м. Ілан; Тайвань)
Назва : Управління кар'єрою, міра задоволеності роботою та лояльність до фірми : (за даними автомобільних салонів на Тайвані)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2013. - № 3. - С. 432-440: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.422.5(5КИТ)-6
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Географіч. рубрики: Тайвань
Анотація: Розглянуто залежність між управлінням кар'єрою, мірою задоволеності роботою і лояльністю до фірми персоналу автомобільних салонів "Форд" на Тайвані. В аналізі використано метод моделювання структурними рівняннями АМОС. Отримано 199 заповнених анкет з рівнем відгуку 66,3%. Результати показали, що на управління кар'єрою, міру задоволеності роботою і лояльність до фірми найбільше впливають інформація про перспективи зростання, зовнішня задоволеність і нормативні зобов'язання. За результатами моделювання передбачено, що можливість управління кар'єрою значно впливає на міру задоволеності роботою, але мало впливає на лояльність до фірми. Особливого впливу міри задоволеності роботою на лояльність до фірми не виявлено.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)