Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Экономика досуговой деятельности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Мезецька К.Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)/К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2013,N № 11.-С.186-190
2.

Мартинов І.Ю. Науково-методичний підхід до побудови моделей розвитку розважальної мережі на території міста/І. Ю. Мартинов // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2014,N № 5.-С.521-527
3.

Азарян О.М. Моделювання розміщення розважальних центрів та території міста/О. М. Азарян, І. Ю. Мартинов // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ, 2014,N № 8.-С.399-410
4.

Опанасенко В. М. Чи існує економічна обгрунтованість легалізації азартних ігор на території України?/В. М. Опанасенко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ, 2015,N № 12.-С.97-100
5.

Нємець Л.М. Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста/Л. М. Нємець, А. В. Соколенко, А. В. Мазурова // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 3.-С.178-185
6.

Яйманя С. Маркетингові фактори музейної економіки/С. (Яйманя // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2016,N № 10.-С.283-290
7.

Ванненбург Е. Важливість звукового супроводу в ігральних зонах казино/Е. Ванненбург, Т. Дротскі, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки. -Київ:ВНЗ "Національна академія управління", 2017/2,N № 10.-С.15-26
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)