Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Экономика досуговой деятельности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497.7г-5
Автор(и) : Мезецька К.Ю. (аспірантка Інституту економіки природокористування та сталого розвитку НАН України)
Назва : Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 11. - С. 186-190: табл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.497.7г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Анотація: Бренд - одна з головних складових маркетингу: створення й просування марок для формування довгострокової переваги. За допомогою маркетингових і рекламних технологій брендинг бореться не просто за споживача, а за його емоції, за його прихільність до товару та за лояльність до нього. Правильність обрання конкурентної стратегії є запорукою досягнення підприємствам соціокультурної сфери економічних переваг у майбутньому. Розглядається застосування брендингу в маркетинговій діяльності підприємств СКС. Наведені фактори, які впливають на процес створення бренда, та визначено його складові. Зроблений аналіз того, яким чином брендинг допомагає підприємствам СКС у просуванні продукції на ринок, розглянуто особливості позиціонування брендів з урахуванням застосування стратегії позиціонування бренда.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497.7в6-2
Автор(и) : Мартинов, Ігор Юрійович (доцент кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; кандидат економічних наук)
Назва : Науково-методичний підхід до побудови моделей розвитку розважальної мережі на території міста
Серія: Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2014. - № 5. - С. 521-527: схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.497.7в6-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Анотація: Досліджено теоретико-практичні аспекти розміщення розважальної мережі в місті; визначено послідовність планування створення мережі розваг; сформовано науково-методичний підхід до побудови моделі розвитку розважальної мережі на території міста.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497.7в6-2
Автор(и) : Азарян, Олена Михайлівна (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор), Мартинов, Ігор Юрійович
Назва : Моделювання розміщення розважальних центрів та території міста : інноваційний фактор
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ, 2014. - № 8. - С. 399-410: іл., схем.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.497.7в6-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): городские территории--міські території--модель полицентричного города--модель поліцентричного міста--парки--развлекательные услуги--розважальні послуги--развлекательные центры--розважальні центри--территориальное размещение--територіальне розміщення--уровень привлекательности--рівень привабливості
Анотація: Визначено теоретико-методологічні засади стратегії моделювання розміщення розважальних центрів на території міста; обґрунтовано вибір моделі поліцентричного міста; визначено рівень привабливості зон парку та змодельовано розміщення об'єктів на території парку у залежності від маржинального прибутку і фіксованих витрат.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497.7(4УКР)г-2
Автор(и) : Опанасенко В. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри історії та теорії господарства Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана; м. Київ)
Назва : Чи існує економічна обгрунтованість легалізації азартних ігор на території України?
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць/ Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2015. - № 12. - С. 97-100
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ, БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.497.7(4УКР)г-2
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): азартные игры--азартні ігри--бизнес-среда--бізнес-середовище--государственные доходы--державні доходи--нормативно-правове регулювання--нормативно-правовое регулирование--игральные автоматы--гральні автомати--исторические аспекты--історичні аспекти--казино--криминогенность--криміногенність--легализация игорного бизнеса--легалізація ігрового бізнесу--лудомания--лудоманія--нормативно-правове регулювання--нормативно-правовое регулирование--теневая экономика--тіньова економіка--экономическая обоснованность--економічна обгрунтованість
Анотація: Розглянуто проблему легалізації грального бізнесу в Україні на нинішньому етапі економічного розвитку. На основі короткого історичного екскурсу показаний законотворчий процес створення правочинної платформи ігорної діяльності та її заборона. Зроблений аналіз останніх тенденцій на шляху до законодавчого повернення грального бізнесу з тіні, а саме: проаналізовані дії та виступи високопосадовців в останній час, окреслені переваги, які отримає державна скарбниця, та визначені настрої бізнес-кіл з цього приводу. Автором розкрито глибинні затримки процесу легалізації, висвітлене хибне, популістське бачення проблем при законному веденні окресленого бізнесу, а саме таких як лудоманія та різке збільшення кримінальних злочинів, скоєних з метою отримання коштів для гри в казино чи на гральних автоматах.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нємець, Людмила Миколаївна (доктор географічних наук; професор; завідувач кафедри соціальної та економічної географії в регіональних дослідженнях Харківського національного університету ім. В.М.Каразіна), Соколенко, Анна Володимирівна, Мазурова, Анастасія Володимирівна
Назва : Торговельно-розважальні центри як об'єкти туристичної привабливості великого міста : (соціально-географічний аспект)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 3. - С. 178-185: мапи, табл., граф.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК : 65.497.7(4УКР-2ХАР)в6-2 + 65.04(4УКР)г
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономическая география, 2005-2015 гг.
Економічна географія, 2005-2015 рр.
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Географіч. рубрики: Украина
Україна
Харьков
Харків
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бизнес-география--бізнес-географія--городское зонирование--міське зонування--инфраструктурные факторы туризма--інфраструктурні фактори туризму--концентрация--концентрація--крупные города--великі міста--мегаполисы--мегаполіси--общественное пространство--громадський простір--развлекательные услуги--розважальні послуги--социальная география--соціальна географія--территориальное размещение--територіальне розміщення--торгово-развлекательные центры--торговельно-розважальні центри--транспортные коммуникации--транспортні комунікації--туристическая привлекательность торговых центров--туристична привабливість торгівельних центрів
Анотація: Наведено результати соціально-географічних досліджень торговельних центрів як об'єктів туристичної привабливості мегаполісу на прикладі м.Харків. Охарактеризовано основні чинники розвитку міських торговельних центрів. Виявлено територіальні особливості концентрації; відображено транспортну доступність і зони впливу торговельних центрів у Харкові.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.497.7(5ТАЇ)г-5
Автор(и) : Яйманя, Сіріпен (лектор з туристичного менеджменту; голова програми "Туристичний менеджмент" Міжнародного коледжу Рахабхатського університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд)
Назва : Маркетингові фактори музейної економіки : на прикладі музею Саісудда Нобхадол (Бангкок, Таїланд)
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2016. - № 10. - С. 283-290: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою.В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 379.8
ББК : 65.497.7(5ТАЇ)г-5
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Географіч. рубрики: Таиланд
Таїланд
Бангкок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бесплатные посещения--безкоштовні відвідування--исторические памятники--історичні пам'ятки--маркетинговые факторы--маркетингові фактори--музейный маркетинг--музейний маркетинг--рыночное продвижение--ринкове просування--рекламные технологии--рекламні технології--насыщенность сервиса--насиченість сервісу--социо-культурная сфера--соціо-культурна сфера--социологические опросы--соціологічні опитування--поведение туристов--поведінка теристів--университетские музеи--університетські музеї--4р--ценовые факторы--цінові фактори
Анотація: Проаналізовано туристичну поведінку тайських відвідувачів музею Саісудда Нобхадол Університету Суан Сунанда Раджабат. Також досліджено, які маркетингові фактори впливають на рішення відвідати музей. Виявлено відмінності в маркетингових характеристиках такого вибору за демографічними показниками. Крім того, відвідувачі музею були опитані щодо їх бачення подальшого розвитку музею. У межах концепції 4Р виділено такі маркетингові фактори, що впливають на вибір музею (три на кожен параметр): унікальний архітектурний стиль, слава колишнього палацу, відомість університету – для категорії «продукт»; безкоштовне відвідування, співвідношення вартість-цінність, знижки на екскурсії для груп – у категорії «ціна»; близькість до урядових офісів, розташування в старому кварталі Бангкоку, зв’язок з іншими пам’ятками району – в категорії «розташування»; розвиток спільних туристичних програм з іншими палацами, наявність сувенірів, щорічні фестивалі та інші заходи – в категорії «просування».
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ванненбург, Елізма (старший викладач з маркетингу; завідувач сектору маркетингу Технологічного університету у Тованє; м.Преторія; Південно-Африканська Республіка), Дротскі, Тоні, Ягер, Йохан де
Назва : Важливість звукового супроводу в ігральних зонах казино
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал/ Нац. академія управління. - Київ: ВНЗ "Національна академія управління", 2017/2. - № 10. - С. 15-26: табл., граф.
Примітки : Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК : 379.8
ББК : 65.497.7(6ПАР)с-80
Предметні рубрики: Экономика
Економіка
Экономика досуговой деятельности
Економіка дозвілля
Географіч. рубрики: Южно-Африканская Республика
Південно-Африканська Республіка
ЮАР
ПАР
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): азартные игры--азартні ігри--геймеры--геймери--зарубежный опыт--зарубіжний досвід--звуковое сопровождение--звуковий супровід--игральные автоматы--гральні автомати--игроки--гравці--инновации в игровом бизнесе--інновації в ігровому бізнесі--казино--нові мелодії--отраслевые инновации--галузеві інновації--потребительские предпочтения в казино--споживчі переваги в казино--экономическая обоснованность инноваций--економічна обгрунтованість інновацій
Анотація: Поставлено за мету визначити, яким чином звук грального автомату впливає на вибір автомату гравцем, а також які є преференції відвідувачів казіно відносно звуків автоматів – традиційні чи нові мелодії. Опитано 630 геймерів по всій Південній Африці, інтерв'ю було проведено у 6 локаціях мережі казіно "Sun International". Результати вказують на те, що звуковий супровід в автоматах є важливим для гравців та вони готові обирати нові мелодії для автоматів. Розроблені за результатами опитування рекомендації можуть стати корисними для менеджерів казіно, а також для розробників гральних автоматів в їх роботі щодо інноваційного оновлення галузі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)