Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316.354<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Слабко Я. Я. Процес формування та розвитку організаційної культури промислового підприємства: соціологічний аспект/Я. Я. Слабко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2009,N № 6.-С.127-131
2.

Компанієць Л. Г. Соціокультурні чинники ефективності менеджерських рішень/Л. Г. Компанієць // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2011,N № 2.-С.104-109
3.

Давиденко А. О. Соціологічне забезпечення управління кадровими процесами у сфері державної служби: структура та функції/А. О. Давиденко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014,N № 1.-С.11-18
4.

Кубко В. П. Символічний блок корпоративної культури організацій/В. П. Кубко // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2014,N № 3.-С.35-40
5.

Петрушко А. В. Функции и значение коммуникации в организации: социологический аспект/А. В. Петрушко // Грані, 2015,N № 1.-С.72-76
6.

Горбов В. В. Соціологічне дослідження як необхідний елемент освітнього аудиту вищого навчального закладу/В. В. Горбов // Грані. -Дніпропетровськ:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015,N № 5.-С.23-29
7.

Шапошникова І. В. Зміни цінностей студентської молоді в умовах українських реалій/І. В. Шапошникова // Грані. -Дніпропетровськ:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2015,N № 5.-С.53-57
8.

Стегній О. Соціальний контекст генези та розвитку екологічного руху в Україні/О. Стегній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ, 2015,N № 3.-С.75-94
9.

Дембіцький Сергій Сучасні техніки управління даними соціологічних досліджень/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ, 2015,N № 3.-С.125-146
10.

Pribytkova i. Application of Cartographic Modelling as a research method when monitoring the spatial behaviour of population/Iryna Pribytkova // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -Київ, 2015,N № 3.-С.153-165
11.

Внуков Є. О. Компоненти організаційної культури: особливості соцієтальної ідентичності з позиції секторального підходу/Є. О. Внуков // Грані. -Д.:Дніпропетровський нац. ун-т, Центр соц.-політ.досліджень, 2017,N № 3.-С.27-34
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)