Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339. 138<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Якшина О. Управління ціновими ризиками в умовах еластичного попиту/О. Якшина // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 2.-С.68-70
2.

Флейчук М. Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу/М. Флейчук // Маркетинг в Україні. -К., 2010,N № 2.-С.56-61
3.

Окландер М. Модернізація концепції маркетингу у ХХІ столітті в межах парадигми сталого розвитку України/М. Окландер, Н. Андрєєва // Економіст. -К., 2010,N № 11.-С.23-25
4.

Любаренко Т. І. Глобалізація брендів на світових товарних ринках/Т. І. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право. -К., 2010,N № 11.-С.7-10
5.

Пустовойт О. Ринок споживчих товарів України: тенденції розвитку і вплив на структуру економіки/О. Пустовойт // Економіка України. -К., 2011,N № 1.-С.59-69
6.

Попова О. Ю. Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії/О. Ю. Попова, А. А.-А. Хасан // Економіка. Фінанси. Право. -К, 2018,N № 1.-С.44-48
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)