Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=371.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 208
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Євдокимов, Віктор (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент; перший проректор).
    "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 42-46 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
научно- педагогические проекты -- науково-педагогічні проекти -- початкова школа -- начальная школа -- академічно здібні та обдаровані учні -- академически способные и одаренные ученики -- дидактична модель -- дидактическая модель -- особливості дидактичної моделі -- особенности дидактической модели -- моделі навчання -- модели обучения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Охарактеризовано особливості дидактичної моделі навчання здібних і обдарованих дітей початкової школи. Обґрунтовано доцільність навчання відповідного контингенту учнів у контексті диференційованого підходу; збагачення змісту початкової освіти завдяки введенню до навчального плану предметів "Еврика" і "Навчаємося разом"; здійснення системної пропедевтики шкільної неуспішності; створення на кожному уроці ситуації успіху, зацікавленості, комфорту.


Дод.точки доступу:
Гавриш, Ірина (доктор педагогічних наук; професор; науковий керівник проекту); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Єресько, Олег (директор).
    Олег Єресько: "Для справжнього вчителя найважливішою оцінкою його діяльності є зацікавленість в очах дітей" : інтерв`ю / О. Єресько ; розмову провела і записала А. Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 13 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні проекти -- начуно-методические проекты -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- науково-методичне забезпечення проектів -- научно-методическое обеспечение проектов -- проектні класи -- проектные классы
Анотація: Про значення та унікальність проекту "Інтелект України.


Дод.точки доступу:
Пугач , Анжеліна (головний редактор); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Єрмакова, Т. О. (к. б. н., Національний аграрний університет).
    Особливості підготовки дисциплін "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона" для студентів факультету технології переробки продукції тваринництва / Т. О. Єрмакова // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 54-55
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- навчальні дисципліни -- безпека життєдіяльності -- цивільна оборона -- переробка продукції тваринництва -- модулі -- высшее образование -- учебные дисциплины -- безопасность жизнедеятельности -- гражданская оборона -- переработка продукции животноводства -- модули
Анотація: Про основні модулі навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності", "Цивільна оборона".


Дод.точки доступу:
Кудрявицька А. М. (к. с.-г. н., ст. викл.)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Ісаєнко, Володимир (учитель фізики ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей / В. Ісаєнко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст. - 4 малюнка. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- творчі задачі -- абстрактна модель -- задачі з фізики -- теоретичні моделі -- мисленнєві екперименти -- навчальний процес -- методика викладання фізики -- творчі уяви -- одареннные дети -- творческие задачи -- абстрактная модель -- задачи по физике -- теоретические модели -- мыслительные эксперименты -- учебный процесс -- методика преподавания физики -- творческие представления
Анотація: Розглянуто проблему розвитку творчої уяви в обдарованих дітей під час вивчення фізики з допомогою творчих задач; розкрито сутність творчої уяви і її значення, обгрунтовано роль циклічності наукової творчості у фізиці, мисленевого експерименту та моделювання.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Андросова, Наталя (викладач кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти).
    Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 41-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- методы обучения -- поєднання методів навчання -- соединение методов обучения -- дидактичні умови -- дидактические условия -- класифікація методів навчання -- классификация методов обучения
Анотація: Розглянуто стан дослідження питання методів навчання та їх поєднання у педагогічній літературі й передовому педагогічному досвіді. Виокремлено ключові підходи до умов поєднання методів навчання у спадщині педагогів минулого й сучасних дослідників. Запропоновано дидактичні умови поєднання методів навчання, що враховують чутєво-емпіричний досвід наявні теоретичні знання учнів, узгодження монологічності та діалогічності мовлення й мислення у навчанні молодших школярів, зовнішні зв'язки словесних методів навчання з їх внутрішньою структурою.


Знайти схожі

6.


    Артеменко, Олена (начальник відділу змісту позашкільної освіти ).
    Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти / О. Артеменко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
допрофесійна освіта -- допрофессиональное образование -- профільне навчання -- профильное обучение -- профорієнтаційна робота -- профориентационная работа -- професійне самовизначення -- профессиональная самореализация -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные учреждения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- особливості профільного навчання -- особенности профильного обучения -- базові принципи допрофесійної освіти -- базовые принципы допрофессионального образования -- принципи профільної освіти -- принципы профильного образования -- дескриптори рівнів кваліфікації учнів -- дескрипторы уровней квалификации учеников
Анотація: Розглядається проблема профільного навчання в системі допрофесійної освіти в позашкільному навчальному закладі. Висвітлюється його мета, завдання, особливості, базові принципи та дескриптори рівнів кваліфікації учнів як критеріїв якості освіти. Увага зосереджується на інноваційності цього підходу, його важливості та практичній значущості.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Башук, Л. (директор; Криворізький природничо-науковий ліцей).
    Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 3-6 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- профільні освітні простори -- профильное образовательное пространство -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- творчий потенціал учнів -- творческий потенциал учащихся -- старшокласники -- старшеклассники -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- основи самореалізації особистості -- основы самореализации личности -- природничо-математичні напрями профілізації -- естественно-математические направления профилизации -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- роботи з учнями -- работы с учащимися -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Досліджено необхідні компоненти профільного освітнього простору навчального закладу на прикладі Криворізького природничо-наукового ліцею. Детально описано науково-дослідну роботу ліцеїстів, розкрито питання активної пізнавальної і креативної діяльності учнів, накопичення творчого досвіду як основи самореалізації особистості. Структуровано склад природничо-математичного напряму профілізації відповідно до різних видів та методів роботи з учнями.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

8.


    Бенера, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант інституту вищої освіти НАПН України).
    Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / В. Бенера // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання, 19 ст. друга пол.-20 ст. поч.

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения, 19 ст. друга пол.-20 ст. поч.

Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- самонавчання -- самообучение -- вітчизняна педагогіка -- отечественная педагогика -- науково-педагогічні видання -- научно-педагогические издания -- педагогічна думка -- педагогическая мысль -- навчальний процес -- учебный процесс -- історичний аналіз -- исторический анализ -- дидактична думка -- дидактическая мысль.
Анотація: Розглянуто проблему розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих закладів оствіти на основі історико-педагогічного аналізу вітчизняних науково-педагогічниї видань другої половини ХІХ - початку ХХ ст.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Березнюк, Людмила (учитель математики; старший учитель).
    Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 69-72 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
творча самореалізація -- творческая самореализация -- логічне мислення -- логическое мышление -- творчий потенціал -- творческий потенциал -- креативні здібності -- креативные способности -- інтелектуальна сила -- интеллектуальная сила -- шахові гуртки -- шахматные кружки -- шахи -- шахматы -- інтелектуальні види спорту -- интеллектуальные виды спорта -- творча діяльність -- творческая деятельность -- творчі здібності особистості -- творческие умения личности -- позакласна робота -- внеклассная работа
Анотація: Обгрунтовувається провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку. Осмислюється зв'язок між розвитком логічного мислення та естетичним вихованням учнів: сприйняття краси і витонченості суджень, чітке, вичерпне, лаконичне висловлення думок; впевненість у судженнях; формування вмінь абстрагуватися від конкретного змісту і зосереджуватися на структурі своєї думки; розвиток інтуїції.


Знайти схожі

10.


    Беседіна, Антонина (учитель-методист; вчитель початкових класів).
    Сучасному учню - сучасний навчальний посібник / А. Беседіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 70-72
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- учбові предмети -- учебные предметы -- початкова школа -- начальная школа -- навчальні посібники -- учебные пособия -- рецензії на навчальні посібники -- рецензии на учебные пособия

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Беседіна, Антонина (учитель-методист; вчитель початкових класів) \о нем\; Навчальний посібник для 2 класу у 4-х частях \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)