Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Українська педагогічна думка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; старшмй науковий співробітник; доцент; головний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917 - 1920 роки) / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 75-. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1917-1920-ті рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 1917-1920-е гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- диференціація навчання -- дифференцированное обучение -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль
Анотація: Розкриваються ідеї українських педагогів 1917 - 1920 років щодо диференціації навчання як форми індивідуального підходу до дитини. Доведено, що що в цей період вони інтенсивно працювалинад розробленням нової гуманістичної моделі шкільної освіти, відповідно до якої в центрі навчального процесу мала перебувати особистість дитини з її здібностями, нахилами та інтересами.


Дод.точки доступу:
Чепіга, Я. Ф. (педагог ; 1875-1938) \о нем\; Музиченко (педагог) \о нем\; Черкасенко, Спиридон (провідний педагог) \о нем\; Михалевич, В. (педагог) \о нем\; Сазонов, Т. (художник-педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   06
   П 54


    Карпенко, Г. І.
    Гуманізм педагогічної думки в Україні (XV-XIX ст.) / Г. І. Карпенко, Г. Г. Кривчик // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - 2011. - № 1-2. - С. 112-118. - Библиогр. в конце ст. : 17 назв.
УДК
ББК Ч4.03(4Укр)
Рубрики: Педагогіка України--Історія, XV-XIX ст.
Кл.слова (ненормовані):
Українська педагогічна думка -- Гуманізм -- Просвітництво -- Народність -- Реформування -- Національна система виховання -- Ю. (Дрогобич) Котермак -- П. Русин -- Г.С. Сковорода -- І.С. Орлай -- В.Н. Каразін -- О.В. Духнович -- М.О. Максимович -- М.І. Пирогов -- К.Д. Ушинський


Дод.точки доступу:
Кривчик, Г. Г.

Знайти схожі

3.


    Іванюк, Ганна (доктор педагоігчних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки та психології).
    Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 46-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- українські школи -- украинские школы -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- початкові школи -- начальные школы -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- освітні реформи -- образовательные реформы -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- модернізація освіти -- модернизация образования
Анотація: Висвітлено результати історико-педагогічних пошуків, що розкривають внесок С. Русової в українську педагогічну думку й практику розбудови народної освіти, які грунтувалися на принципах історизму, етнокультурності, дитиноцентризму, виховання працею, компаративістики (виокремлення кращих зразків західноєвропейської світової педагогіки для реалізації їх у педагогічній практиці на теренах України). Аналіз поглядів С. Русової здійснено в контексті соціально-економічних, культурних, політичних трансформацій, що мали місце в Україні у хронологічних межах кінця ХІХ століття - 1921 р. Виокремлено і схарактеризовано актуальні ідеї педагоігчної теорії і практики, що можуть бути втілені в сучасному освітньому просторі України.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\

Знайти схожі

4.


    Венгловська, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології).
    Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога / О. Венгловська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 51-55 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-педагогічна діяльність -- организационно-педагогическая деятельность -- дошкільне виховання -- педагогічне просвітництво -- педагогическое просвещение -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- украинские детские сады -- українські дитячі сади
Анотація: Висвітлено організаційно-педагогічну діяльність педагога у кінці ХІХ - на початку ХХ століття. З'ясовано, що в розглядуваний період С. Русова активно популяризувала ідеї дошкільного виховання, розробляла зміст, форми, методи виховання дітей дошкільного віку, програмово-методичне забезпечення роботи дитячих садків. За сприяння педагога відкривалися дитячі садки, проводилися заходи щодо педагогічного просвітництва.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\; Дошкільне виховання, наукова праця \о произв.\У дитячому садку, книга \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Січкар, Алла (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки та психології).
    Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- национальное воспитание -- діяльнісний підхід -- деятельностный подход -- принципи самодіяльності -- принципы самодеятельности -- розвивальне середовище -- развивающая среда -- пошукова діяльність -- поисковая деятельность -- саморозвиток -- саморазвитие -- вільне самовиявлення -- свободное самоизъявление -- метод центральної ідеї -- метод центральной идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста
Анотація: Вичвітлено творчий доробок С. Русової з проблеми організації навчання і виховання дітей дошкільного віку, що розглядалася педагогом з урахуванням ідеї діяльності особистості як чинника її розвитку та саморозвитку в контексті педагогічних положень вільного виховання, індивідуалізації, наближення дітей до витоків культури свого народу. Обгрунтовано, що С. Русова обстоювала свої погляди на основі ідей діяльнісного підходу філософів, педагогів, психологів європейської, американської та вітчизняної системи освіти. Виокремлено та розкрито продуктивні ідеї діяльнісного підходу з метою їх адаптації в сучасний освітній простір, а саме: природна потреба дитини в діяльності та пізнанні, залучення дитини до пізнавальної активності, самостійна свідома "переробка" дитиною знань.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\

Знайти схожі

6.


    Калініченко, Людмила (аспірант).
    Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : друга половина 1950-х - 1980-ті рр. / Л. Калініченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 66-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1950-1980-і рр.

   Образование. Педагогика

   История образования, 1950-1980-е гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- начальное образование -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- молодші школяри -- младшие школьники -- умовий розвиток -- умственное развитие -- творче мислення -- творческое мышление -- психолого-педагогічні ідеї -- психолого-педагогические идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль
Анотація: Висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921-2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів. Акцентовано увагу на його дослідженнях 1960-х років, присвячені питанням узагальнення та іншим видам мисленнєвих операцій. Оволодіння ними вчений розглядав як запоруку розвитку творчого й інших видів мисленя в учнів 1-4-х класів. Розкрито бачення психологом зв'язку між мисленням та розумовим розвитком дітей, впливу змісту та методів навчання на формування мислення учнів. Аргументовано актуальність використання ідей видатного дослідника О. Скрипченка у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.


Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович (1921-2007) \о ней\

Знайти схожі

7.


    Антипін, Євген (аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології).
    Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наступність трудового виховання -- преемственность трудового воспитания -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- діти молодшого шкільного віку -- дети младшего школьного возраста -- дитячі садки -- детские сады -- початкові школи -- начальные школы -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль
Анотація: Висвітлено ідеї наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на матеріалах теоретико-практичної спадщини Софії Русової. Проаналізовано ідеї змістового та організаційного забезпечення наступності в поглядах видатного педагога. Результати історико-педагогічного дослідження засвідчують актуальність та перспективність ідей педагога щодо трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку для розвитку сучасної системи освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)