Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=зсувна міцність грунтів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Сисин, М. П.
(кандидат технічних наук; Львівський НДІ судових експертиз).
Вплив вібраційного навантаження рухомого складу на роботу
грунтів
земляного полотна / М. П. Сисин> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 2
. - С. 51-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
625.1.03
Рубрики:
Взаимодействие пути и подвижного состава
Взаємодія колії і рухомого складу
Железнодорожный путь
Залізнична колія
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
взаимодействие пути и подвижного состава
--
железнодорожный путь
--
подвижной состав
--
устройчивость насыпи железнодорожного пути
--
критическая влажность
--
удельное сцепление грунта
--
угол внутреннего трения грунта
--
вибрационное влияние
--
вибрационные нагрузки
--
вибрационные колебания
--
динамические нагрузки
--
земляное полотно
--
оползневая прочность грунтов
--
взаємодія колії і рухомого складу
--
залізнична колія
--
рухомий склад
--
стійкість насипу залізничної колії
--
критична вологість
--
питоме зчеплення грунту
--
кут внутрішнього тертя грунту
--
вібраційний вплив
--
вібраційні навантаження
--
вібраційні коливання
--
динамічні навантаження
--
земляне полотно
--
зсувна
міцність
грунтів
--
труды ДИИТа
--
ЛФ
--
праці ДІІТу
Анотація:
Під час руху поїздів по залізничній колії відбувається вібраційне динамічне навантаження на її елементи. Грунти земляного полотна та баластного шару є елементами колії, які погано сприймають вібраційне навантаження і, при певних умовах, їх
міцність
може суттєво знижуватися. У дослідженні запропоновано спосіб визначення значень питомого зчеплення і кута внутрішнього тертя грунту та їх розподілу у поперечному перерізі насипів, що експлуатуються при дії заданого рухомого складу. Використано методи динамічної теорії пружності та методи теорії і практики розрахунку колії на
міцність
. Даний спосіб розрахунку може бути застосований у дослідженні роботи нижньої будови колії при несприятливих умовах роботи земляного полотна, обставин залізнично-транспортних пригод та їх попередження шляхом встановлення необхідних умов руху поїздів.
Дод.точки доступу:
Сысын, Н. П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)