Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инновационность предприятий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Беззубко, Л. В.
    Інноваційний потенціал будівництва / Л. В. Беззубко // Будівництво України. - 2008. - № 7. - С. 8-11 . - ISSN 0135-1699
УДК
Рубрики: Строительство
   ИННОВАЦИИ

   БУДІВНИЦТВО

   ІННОВАЦІЇ

Кл.слова (ненормовані):
ИННОВАЦИОННОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ -- ІННОВАЦІЙНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.10.2008р. Інв.1928ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Божидарнік, Тарас (доктор економічних наук).
    Формування й розвиток креативного менеджменту на підприємстві [Текст] / Т. Божидарнік, Н. Василик // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 37-39 : табл.; рис.-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Управління персоналом

   Экономика

   Управление персоналом

Кл.слова (ненормовані):
кадрова політика -- креативний менеджмент -- творчі працівники -- креативне суспільство -- креативна економіка -- креативна освіта -- інноваційність підприємств -- інтелектуальний потенціал підприємств -- людський потенціал підприємств -- кадровая политика -- креативный менеджмент -- творческие сотрудники -- креативное общество -- креативная экономика -- креативное образование -- инновационность предприятий -- интеллектуальный потенциал предприятий -- человеческий потенциал предприятий
Анотація: Досліджено підходи трактування поняття креативний менеджмент. Визначено сутність креативного менеджменту, його мету, цілі, завдання, принципи, об'єкти, суб'єкти. Розкрито основні зовнішні й внутрішні передумови формування креативного менеджменту, визначено чинники, які сприяють чи стримують його розвиток на підприємстві. Встановлено взаємозв'язок факторів формування й розвитку креативного менеджменту та виділено етапи процесу креативного менеджменту.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Василик, Наталія (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

3.


    Бжозовська, Анна (PhD (економікс); доцент факультету управління Інституту логістики в міжнародному менеджменті Ченстохівського технологічного університету; Польща).
    Джерела та чинники інноваційності підприємства [Текст] / А. Бжозовська, М. Дацко, А. В. Калініченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 9. - С. 182-188. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття інглійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономическая теория

   Мікроекономічна теорія

Кл.слова (ненормовані):
агрессивная глобализация -- агресивна глобалізація -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- бизнес-практика -- бізнес-практика -- инновационность предприятий -- інноваційність підприємств -- маркетинговые инновации предприятий -- маркетингові інновації підприємств -- организационные инновации предприятий -- організаційні інновації підприємств -- продукционные инновации -- продуційні інновації -- процессные инновации -- процесні інновації -- рыночная конкуренция -- ринкова конкуренція -- терминология -- термінологія -- турбулентная внешняя среда -- турбулентне зовнішнє середовище
Анотація: Розглянуто теоретичні аспекти поняття інноваційності, що мають особливе значення в бізнес-практиці. Систематизовано джерела та детермінанти інноваційності компаній, а також виявлено роль інформації в цих процесах. Розглянуто чотири основні категорії: інновації продукції, процесів, маркетингові та організаційні, оскільки саме вони відіграють особливу роль у функціонуванні компанії та її успішності на ринку. Увагу зосереджено на змінах в розумінні інновацій у турбулентному середовищі, в умовах агресивної глобалізації та значної конкуренції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дацко, Маріуш (доктор економічних наук; кафедра економіки та організації сільського господарства Інституту економіки та соціальних наук Аграрного університету; м.Красов; Польща); Калініченко, Антоніна Володимирівна (доктор аграрних наук; професор; завідуючий кафедрою інформаційних систем і технологій Полтавської державної аграрної академії; м.Полтава)

Знайти схожі

4.


    Прохорчук, С. В. (кандидат ебкономічних наук; доцент Міжналродного університету бізнесу і права; м.Херсон).
    Інновації як інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах глобалізації [Текст] / С. В. Прохорчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 49-51 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.298в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Внешнеэкономическая деятельность предприятий

   Зовнішньоекономічна діяльність підприємств

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- инновационная активность предприятий -- інноваційна активність підприємств -- інноваційна активність підприємств -- инновационность предприятий -- інноваційність підприємств -- инновационная деятельность предприятий -- інноваційна діяльність підприємств -- релевантные стратегии -- релевантні стратегії -- стратегические цели -- стратегічні цілі -- уникальные стратегии предприятий -- унікальні стратегії підприємств
Анотація: На сучасному етапі трансформації національної економіки важливим є пріоритетність стратегічного курсу на інноваційний розвиток Автором досліджено інновації як інструмент досягнення стратегічних цілей підприємствами з визначенням їхніх основних характеристик.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

5.


    Козубікова, Людмила (PhD; доцент кафедри економіки підприємництва факультету менеджменту в економіці Університету Томаса Бата; м.Злін; Чехія).
    Різниця в інноваційності та сприйнятті ризиків між мікро, малими та середніми підприємствами [Текст] : за даними Чеської Республіки / Л. Козубікова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 167-177 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1(4)в + 65.292(4ЧЕШ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Малый и средний бизнес

   Малый и средний бизнес

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
восприятие рисков -- сприйняття ризиків -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инновационная деятельность малого бизнеса -- інноваційна діяльність малого бізнесу -- малий бізнес -- малый бизнес -- средний бизнес -- середній бізнес -- инновационность предприятий -- інноваційність підприємсмтв -- корпоративная политика -- корпоративна політика -- микропредприятия -- мікропідприємства -- отличительные особенности -- відмінні особливості -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- финансовые риски -- фінансові ризики
Анотація: Досліджено підходи до інноваційності та сприйняття ризиків мікропідприємствами Чеської Республіки у протиставленні до малих та середніх. Результати показали, що всі досліджені підприємства вважають інноваційну політику складовою власної корпоративної політики. 62% опитаних регулярно розробляють нові продукти, 38% — інвестують значні суми у розвиток нових методів та технологій роботи. З приводу ризику результати опитування виявили, що 28% власників бізнесу вважають, що вміють керувати власними фінансовими ризиками, 45% — намагаються мінімізувати фінансові ризики шляхом створення резервів. Значна статистична різниця між мікропідприємствами та МСБ існує у підходах до інновацій, а також до ризиків, за виключенням оцінювання власної здатності керувати фінансовими ризиками.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)