Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=инновационность предприятий<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Беззубко, Л. В.
Інноваційний потенціал будівництва / Л. В. Беззубко> // Будівництво України. - 2008. -
№ 7
. - С. 8-11 . - ISSN 0135-1699
УДК
69.001.5
Рубрики:
Строительство
ИННОВАЦИИ
БУДІВНИЦТВО
ІННОВАЦІЇ
Кл.слова (ненормовані):
ИННОВАЦИОННОСТЬ
ПРЕДПРИЯТИЙ
--
ІННОВАЦІЙНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.10.2008р. Інв.1928ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Божидарнік, Тарас
(доктор економічних наук).
Формування й розвиток креативного менеджменту на підприємстві [Текст] / Т. Божидарнік, Н. Василик> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 3
. - С. 37-39 : табл.; рис.-3. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
658.310.9
ББК
65.291.6
Рубрики:
Економіка
Управління персоналом
Экономика
Управление персоналом
Кл.слова (ненормовані):
кадрова політика
--
креативний менеджмент
--
творчі працівники
--
креативне суспільство
--
креативна економіка
--
креативна освіта
--
інноваційність підприємств
--
інтелектуальний потенціал підприємств
--
людський потенціал підприємств
--
кадровая политика
--
креативный менеджмент
--
творческие сотрудники
--
креативное общество
--
креативная экономика
--
креативное образование
--
инновационность
предприятий
--
интеллектуальный потенциал
предприятий
--
человеческий потенциал
предприятий
Анотація:
Досліджено підходи трактування поняття креативний менеджмент. Визначено сутність креативного менеджменту, його мету, цілі, завдання, принципи, об'єкти, суб'єкти. Розкрито основні зовнішні й внутрішні передумови формування креативного менеджменту, визначено чинники, які сприяють чи стримують його розвиток на підприємстві. Встановлено взаємозв'язок факторів формування й розвитку креативного менеджменту та виділено етапи процесу креативного менеджменту.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Василик, Наталія (кандидат економічних наук)
Знайти схожі
>
3.
Бжозовська, Анна
(PhD (економікс); доцент факультету управління Інституту логістики в міжнародному менеджменті Ченстохівського технологічного університету; Польща).
Джерела та чинники інноваційності підприємства [Текст] / А. Бжозовська, М. Дацко, А. В. Калініченко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 9
. - С. 182-188. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття інглійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.1г
Рубрики:
Экономика
Економіка
Микроэкономическая теория
Мікроекономічна теорія
Кл.слова (ненормовані):
агрессивная глобализация
--
агресивна глобалізація
--
инновационная деятельность
--
інноваційна діяльність
--
бизнес-практика
--
бізнес-практика
--
инновационность
предприятий
--
інноваційність підприємств
--
маркетинговые инновации
предприятий
--
маркетингові інновації підприємств
--
организационные инновации
предприятий
--
організаційні інновації підприємств
--
продукционные инновации
--
продуційні інновації
--
процессные инновации
--
процесні інновації
--
рыночная конкуренция
--
ринкова конкуренція
--
терминология
--
термінологія
--
турбулентная внешняя среда
--
турбулентне зовнішнє середовище
Анотація:
Розглянуто теоретичні аспекти поняття інноваційності, що мають особливе значення в бізнес-практиці. Систематизовано джерела та детермінанти інноваційності компаній, а також виявлено роль інформації в цих процесах. Розглянуто чотири основні категорії: інновації продукції, процесів, маркетингові та організаційні, оскільки саме вони відіграють особливу роль у функціонуванні компанії та її успішності на ринку. Увагу зосереджено на змінах в розумінні інновацій у турбулентному середовищі, в умовах агресивної глобалізації та значної конкуренції.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дацко, Маріуш (доктор економічних наук; кафедра економіки та організації сільського господарства Інституту економіки та соціальних наук Аграрного університету; м.Красов; Польща); Калініченко, Антоніна Володимирівна (доктор аграрних наук; професор; завідуючий кафедрою інформаційних систем і технологій Полтавської державної аграрної академії; м.Полтава)
Знайти схожі
>
4.
Прохорчук, С. В.
(кандидат ебкономічних наук; доцент Міжналродного університету бізнесу і права; м.Херсон).
Інновації як інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства в умовах глобалізації [Текст] / С. В. Прохорчук> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 10
. - С. 49-51 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.298в7-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Внешнеэкономическая деятельность
предприятий
Зовнішньоекономічна діяльність підприємств
Кл.слова (ненормовані):
глобализация
--
глобалізація
--
инновационная активность
предприятий
--
інноваційна активність підприємств
--
інноваційна активність підприємств
--
инновационность
предприятий
--
інноваційність підприємств
--
инновационная деятельность
предприятий
--
інноваційна діяльність підприємств
--
релевантные стратегии
--
релевантні стратегії
--
стратегические цели
--
стратегічні цілі
--
уникальные стратегии
предприятий
--
унікальні стратегії підприємств
Анотація:
На сучасному етапі трансформації національної економіки важливим є пріоритетність стратегічного курсу на інноваційний розвиток Автором досліджено інновації як інструмент досягнення стратегічних цілей підприємствами з визначенням їхніх основних характеристик.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
5.
Козубікова, Людмила
(PhD; доцент кафедри економіки підприємництва факультету менеджменту в економіці Університету Томаса Бата; м.Злін; Чехія).
Різниця в інноваційності та сприйнятті ризиків між мікро, малими та середніми підприємствами [Текст] : за даними Чеської Республіки / Л. Козубікова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 3
. - С. 167-177 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.012.1(4)в + 65.292(4ЧЕШ)в7-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Микроэкономика
Мікроекономіка
Малый и средний бизнес
Малый и средний бизнес
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
восприятие рисков
--
сприйняття ризиків
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
инновационная деятельность малого бизнеса
--
інноваційна діяльність малого бізнесу
--
малий бізнес
--
малый бизнес
--
средний бизнес
--
середній бізнес
--
инновационность
предприятий
--
інноваційність підприємсмтв
--
корпоративная политика
--
корпоративна політика
--
микропредприятия
--
мікропідприємства
--
отличительные особенности
--
відмінні особливості
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
финансовые риски
--
фінансові ризики
Анотація:
Досліджено підходи до інноваційності та сприйняття ризиків мікропідприємствами Чеської Республіки у протиставленні до малих та середніх. Результати показали, що всі досліджені підприємства вважають інноваційну політику складовою власної корпоративної політики. 62% опитаних регулярно розробляють нові продукти, 38% — інвестують значні суми у розвиток нових методів та технологій роботи. З приводу ризику результати опитування виявили, що 28% власників бізнесу вважають, що вміють керувати власними фінансовими ризиками, 45% — намагаються мінімізувати фінансові ризики шляхом створення резервів. Значна статистична різниця між мікропідприємствами та МСБ існує у підходах до інновацій, а також до ризиків, за виключенням оцінювання власної здатності керувати фінансовими ризиками.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)