Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=интегративный подход<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Тимошенко, В.
(доктор юридичних наук; професор; (Національна академія Служби безпеки України)).
Свобода і право: проблема взаємозв`язку / В. Тимошенко> // Право України : юридичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 71-75. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики:
Право
Цивільне право
Право
Гражданское право
Україна
Кл.слова (ненормовані):
свобода особи
--
свобода громадянина
--
проблеми свободи
--
права людини
--
право на свободу
--
індивідуальна свобода
--
інтегративний підхід
--
свобода личности
--
свобода гражданина
--
проблемы свободы
--
права человека
--
индивидуальная свобода
--
интегративный
подход
Анотація:
Про проблеми заэмозв`язку свободи і права.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2471ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Хохуляк, В'ячеслав
(кандидат юридичних наук; доцент; доцент кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Чернівецького навчального центру Національного університету "Одеська юридична академія").
Інтегративний підхід у науці фінансового права / В. Хохуляк> // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. -
№ 6
. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
347.73
ББК
67.402
Рубрики:
Право
Фінансове право
Финансовое право
Кл.слова (ненормовані):
наука фінансового права
--
наука финансового права
--
система науки фінансового права
--
система науки финансового права
--
інтегративний підхід
--
интегративный
подход
--
дослідження права
--
исследование права
--
теорія права
--
теория права
--
теорія фінансового права
--
теория финансового права
--
правова практика
--
правовая практика
Анотація:
Досліджуються становлення та розвиток основних методологічних підходів у системі науки фінансового права, зроблена спроба намітити можливі шляхи концептуалізації інтегративного підходу.
Перейти к внешнему ресурсу:
Інтегративний підхід у науці фінансового права
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Гранчак, Т.
Сучасні підходи до вивчення бібліотеки як соціального інституту / Т. Гранчак> // Бібліотечний вісник. - 2012. -
№ 5
. - С. 20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
023:303.436.2
Рубрики:
Библиотеки
Бібліотеки
Библиотечное дело
Бібліотечна справа
Кл.слова (ненормовані):
библиотекари
--
функции библиотек
--
информационный
подход
--
культорологический
подход
--
документальный
подход
--
интегративный
подход
--
бібліотекарі
--
функції бібліотек
--
інформаційний підхід
--
культорологічний підхід
--
документальний підхід
--
інтегративний підхід
--
бібліотечна справа
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
>
4.
Прокоф'єва, Марина
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет").
Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів
--
учителя начальных классов
--
майбутні учителі
--
будущие учителя
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
концепції підготовки майбутнії вчителів
--
компетенции подготовки учителей
--
компоненти концепцій
--
компоненты концепций
--
концептуальні положення
--
концептуальные положения
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный
подход
--
інтегративний підхід
--
интегративный
подход
--
синергетичний підхід
--
синергетический
подход
--
акмеологічний підхід
--
акмеологический
подход
--
аксіологічний підхід
--
аксиологический
подход
--
технологіний підхід
--
технологический
подход
--
принципи організації навчально-виховного процесу
--
принципы организации учебно-воспитательного процесса
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
Анотація:
Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
5.
Мартинюк, М. Т.
Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 1
. - С. 74-81. - Література : С.81 : 5 назв
УДК
^A371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
вчителі-предметники
--
учителя-предметники
--
демократичність освіти
--
демократичность образования
--
естественнонаучные дисциплины
--
интегративный
подход
--
інтегративний підхід
--
мобильность образования
--
мобільність освіти
--
монопредметні концепції підготовки вчителів
--
монопредметные концепции подготовки учителей
--
нові прогностичні педагогічні моделі підготовки
--
новые прогностические педагогические модели подготовки
--
образование и рынок труда
--
освіта і ринок праці
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
полипредметные концепции подготовки учителей
--
поліпредметні концепції підготовки вчителів
--
природничо-наукові дисципліни
--
природоведение
--
природознавство
--
ринок праці
--
рынок труда
--
функционально-отралевой
подход
--
функціонально-галузевий підхід
Анотація:
Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- і поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової (фундаментальної, професійно-орієнтованої і практичної) підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)