Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=интегративный подход<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Тимошенко, В. (доктор юридичних наук; професор; (Національна академія Служби безпеки України)).
    Свобода і право: проблема взаємозв`язку / В. Тимошенко // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 71-75. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Право

   Гражданское право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
свобода особи -- свобода громадянина -- проблеми свободи -- права людини -- право на свободу -- індивідуальна свобода -- інтегративний підхід -- свобода личности -- свобода гражданина -- проблемы свободы -- права человека -- индивидуальная свобода -- интегративный подход
Анотація: Про проблеми заэмозв`язку свободи і права.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2471ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Хохуляк, В'ячеслав (кандидат юридичних наук; доцент; доцент кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Чернівецького навчального центру Національного університету "Одеська юридична академія").
    Інтегративний підхід у науці фінансового права / В. Хохуляк // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2011. - № 6. - С. 18-21. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.402
Рубрики: Право
   Фінансове право

   Финансовое право

Кл.слова (ненормовані):
наука фінансового права -- наука финансового права -- система науки фінансового права -- система науки финансового права -- інтегративний підхід -- интегративный подход -- дослідження права -- исследование права -- теорія права -- теория права -- теорія фінансового права -- теория финансового права -- правова практика -- правовая практика
Анотація: Досліджуються становлення та розвиток основних методологічних підходів у системі науки фінансового права, зроблена спроба намітити можливі шляхи концептуалізації інтегративного підходу.

Перейти к внешнему ресурсу: Інтегративний підхід у науці фінансового права
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гранчак, Т.
    Сучасні підходи до вивчення бібліотеки як соціального інституту / Т. Гранчак // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 5. - С. 20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Библиотеки
   Бібліотеки

   Библиотечное дело

   Бібліотечна справа

Кл.слова (ненормовані):
библиотекари -- функции библиотек -- информационный подход -- культорологический подход -- документальный подход -- интегративный подход -- бібліотекарі -- функції бібліотек -- інформаційний підхід -- культорологічний підхід -- документальний підхід -- інтегративний підхід -- бібліотечна справа


Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

4.


    Прокоф'єва, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет").
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- майбутні учителі -- будущие учителя -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- концепції підготовки майбутнії вчителів -- компетенции подготовки учителей -- компоненти концепцій -- компоненты концепций -- концептуальні положення -- концептуальные положения -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- інтегративний підхід -- интегративный подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- технологіний підхід -- технологический подход -- принципи організації навчально-виховного процесу -- принципы организации учебно-воспитательного процесса -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Мартинюк, М. Т.
    Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81. - Література : С.81 : 5 назв
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- вчителі-предметники -- учителя-предметники -- демократичність освіти -- демократичность образования -- естественнонаучные дисциплины -- интегративный подход -- інтегративний підхід -- мобильность образования -- мобільність освіти -- монопредметні концепції підготовки вчителів -- монопредметные концепции подготовки учителей -- нові прогностичні педагогічні моделі підготовки -- новые прогностические педагогические модели подготовки -- образование и рынок труда -- освіта і ринок праці -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- полипредметные концепции подготовки учителей -- поліпредметні концепції підготовки вчителів -- природничо-наукові дисципліни -- природоведение -- природознавство -- ринок праці -- рынок труда -- функционально-отралевой подход -- функціонально-галузевий підхід
Анотація: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- і поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової (фундаментальної, професійно-орієнтованої і практичної) підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)