Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=казкотерапія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Підлипна, Л. В.
(директор Івано-Франківського обласного центру практичної психології та соціальної роботи).
Інноваційні технології в роботі практичного психолога / Л. В. Підлипна> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 56-60 : фотогр. - (З досвіду роботи). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15
УДК
159.9
Рубрики:
Практическая психология
Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології
--
арт-терапія
--
казкотерапія
--
малюнкова терапія
--
піскова терапія
--
психотехнології
--
психологічні технології
--
психокорекційна допомога
--
инновационные технологии
--
арт-терапия
--
сказкотерапия
--
рисуночная терапия
--
песочная терапия
--
психотехнологии
--
психологические технологии
--
психокоррекционная помощь
Анотація:
Проаналізовано теоретичний аспект різновидів інноваційних технологій, що сприяють вдосконаленню фахової майстерності психолога. Подано загальний опис авторських проектів.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
2.
Левенець, А. Є.
(кандидат психологічних наук; доцент кафедри практичної психологї НПУ імені М. П. Драгоманова).
Тренінг розвитку життєвої перспективи в юнацькому віці / А. Є. Левенець> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 1
. - С. 37-45 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
15.81.99
УДК
159.9.07+159.922.8
Рубрики:
Експериментальна психологія
Экспериментальная психология
Психологія юнацького віку
Психология юношеского возраста
Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік
--
юношеский возраст
--
життєвий сценарій
--
жизненный сценарий
--
життєві перспективи
--
жизненные перспективы
--
аналіз життєвих перспектив
--
анализ жизненных перспектив
--
прогнозування життєвого шляху
--
прогнозирование жизненного пути
--
самоаналіз
--
самоанализ
--
казкотерапія
--
сказкотерапия
Анотація:
Пропонуються тренінгові вправи, спрямовані на розвиток вмінь адекватно планувати власне майбутнє, усвідомлювати ціннісні пріоритети, особистісні ресурси.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
3.
Камінська, Олена
(практичний психолог).
Як подолати страх? Допоможе казка! / О. Камінська> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 4
. - С. 10-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Дошкільна педагогіка
Образование. Педагогика
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками
--
індивідуальна робота
--
особистість дитини
--
казкотерапія
--
сюжети казок
--
дитячі страхи
--
сотрудничество с родителями
--
индивидуальная работа
--
личность ребенка
--
сказкотерапия
--
сюжеты сказок
--
детские страхи
--
дошкільні навчальні заклади
--
дошкольные учебные заведения
Анотація:
Подано поради щодо організації казкотерапії, як подолать дитячі страхи.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_4\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Знайти схожі
>
4.
Лісневська, Наталія
(кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри теорії і методики дошкільної освіти).
Здоров'язбережувальне середовище: яким воно має бути / Н. Лісневська> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 8
. - С. 10-15 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК
74.1
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальне середовище
--
валеологія
--
фізичне виховання
--
фізичний розвиток
--
валеологічне виховання
--
дидактичні ігри
--
гімнастика
--
дні здоров'я
--
фізкультурні свята
--
оздоровчі технології
--
руховий режим
--
загартувальні процедури
--
фізкультурні хвилинки
--
народні ігри
--
рухливі ігри
--
ігри-естафети
--
ароматерапія
--
фітотерапія
--
естетотерапія
--
музикотерапія
--
арт-терапія
--
кінезорефлексотерапія
--
казкотерапія
--
кольоротерапія
--
піскотерапія
--
психогімнастика
--
трудова діяльність
--
старша група
--
кулінарна діяльність
--
кулинарная деятельность
--
старшая группа
--
трудовая деятельность
--
психогимнастика
--
пескотерапия
--
цветотерапия
--
сказкотерапия
--
кинезорефлексотерапия
--
арт-терапия
--
музыкотерапия
--
эстетотерапия
--
фитотерапия
--
аромотерапия
--
игры-эстафеты
--
народные игры
--
подвижные игры
--
подвижный режим
--
физкультурные минутки
--
закаливающие процедуры
--
оздоровительные технологии
--
физкультурные праздники и развлечения
--
дни здоровья
--
гимнастика
--
дидактические игры
--
валеологическое воспитание
--
физическое развитие
--
физическое воспитание
--
валеология
--
здоровьесохраняющая среда
Анотація:
Мова йде про те, як налагодити системну роботу у напрямі здоров'язбереження дітей.
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Наші діти, фотоконкурс \о нем\; Міцне серце - здорова людина, валеологічне заняття для дітей старшої групи \о произв.\; Роздягни картоплину, гра \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Ясько, Катерина
(психолог).
Освіта, націлена на виховання характеру / К. Ясько> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 10
. - С. 2-5 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Дошкільна педагогіка
Дошкольная педагогика
США
Сполучені штати Америки
Соединенные штаты Америки
Кл.слова (ненормовані):
національна освіта
--
моральне виховання
--
чотирирічні діти
--
війна з бідністю
--
експерименти
--
рівень IQ
--
некогнітивні чинники
--
виховання характеру
--
освітні програми
--
навички саморегуляції
--
успішність людини
--
позитивна психологія
--
класифікація сил характеру та чеснот
--
риси характеру
--
сильні риси характеру
--
табель характеру
--
завзятість
--
самоконтроль
--
енергійність
--
соціальний інтелект
--
вдячність
--
оптимізм
--
допитливість
--
казкотерапія
--
национальное образование
--
моральное воспитание
--
четырехлетние дети
--
борьба с бедностью
--
эксперименты
--
уровень IQ
--
некогнитивные факторы
--
воспитание характера
--
образовательные программы
--
навыки саморегуляции
--
успешность человека
--
позитивная психология
--
классификация черт характера и достоинств
--
черты характера
--
сильные черты характера
--
табель характера
--
упорство
--
энергичность
--
социальный интеллект
--
благодарность
--
оптимизм
--
любознательность
--
сказкотерапия
Анотація:
Розповідається про зарубіжний досвід дошкільної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Дошк_вихов_2017_10\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ
Дод.точки доступу:
Мішель, Волтер (американський психолог ; 1930-) \о нем\; Джонсон, Ліндон (36-й президент США ; 1908–1973) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (білоруський і радянський психолог; засновник культурно-історичної школи в психології, на якій базується психологічна теорія діяльності ; 1896-1934) \о нем\; Селігман, Мартін (американський психолог ; 1942-) \о нем\; Петерсон, Крістофер (американський психолог) \о нем\; Хухлаєва, Ольга (доктор педагогічних наук; кандидат психологічних наук) \о ней\; Зефірне тістечко, експеримент \о произв.\; Стенфордський університет \о нем\; SAT, тести \о произв.\; Perry Preschool, експеримент \о произв.\; Perry, високоякісна дворічна освітня програма \о произв.\; Tools of the Mind, освітня програма \о произв.\ЮНЕСКО, міжнародна організація \о ней\; ЮНІСЕФ, Дитячий Фонд ООН \о нем\; Бюро розвитку освіти ЮНЕСКО \о нем\; UNESCO, міжнародна організація \о ней\; UNICEF, міжнародна організація \о ней\; Knowledge is power, освітня програма \о произв.\; Riverdale, приватна школа \о ней\; Маленький ведмедик, казка \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Авраменко, Раїса
(вчитель-методист Чорнобаївської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Чорнобаївської районної ради Черкаської області).
Казка як засіб розвитку у дітей здоров’язбережувальної компетенції молодших школярів / Р. Авраменко, Т. Савчук> // Початкова школа. - 2018. -
№ 4
. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.5.016:61
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання основ здоров’я
Методика преподавания основ здоровья
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
здоров’язбережувальні компетенції
--
здоровьесбрегающие компетентности
--
казки
--
сказки
--
казкотерапія
--
сказкотерапия
Анотація:
Мова йде про використання казок в початковій школі для розвитку психічного та духовного здоров’я молодших школярів. Розглядаються правила безпеки, які містяться в народних та літературних казках. Наводяться приклади здоров’язбережувальних технік завдяки роботі з казками на уроках.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк\Почат_шк_2018_4\9.pdf
Утримувачі документа:
Сумська міська центральна бібліотека ім. Т. Шевченка
Дод.точки доступу:
Савчук, Тамара (вчитель вищої кваліфікаційної категорії Веселохутірського НВК "Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Володимира Лук’янця" Чонобаївської районної ради Черкаської області); Перро, Шарль (французький поет, письменник, казкар ; 1628-1703) \о нем\; Дімаров, Анатолій Андрійович (український прозаїк, лауреат Державної премії України імені Т. Г. Шевченка ; 1922-2014) \о нем\; Грімм, Якоб (німецький фольклорист; письменник; бібліотекар ; 1785-1863) \о нем\; Грімм, Вільгельм (німецький філолог, казкар, брат Якоба ; 1786-1859) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог; публіцист; письменник; поет ; 1918-1970) \о нем\; Чарівний капелюшок, казка \о произв.\; Для чого людині серце, казка \о произв.\; Білосніжка, казка \о произв.\; Лисичка-сестричка та Вовк-панібрат, казка \о произв.\; Колобок, казка \о произв.\; Лисичка і Журавель, казка \о произв.\Вовк та семеро козенят, казка \о произв.\; Їжак та Заєць, казка \о произв.\; Найгарніше і найпотворніше, оповідання \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Першина, Т. В.
Розвиток емоційного інтелекту студентів засобами дисципліни "Іноземна мова" у контексті психологічних практик / Т. В. Першина> //
Сучасні технології в науці та освіті : Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 лютого 2020 р. м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Ун-т Тохоку, Ун-т Хасану ІІ, Ун-т штату Канзас, Вроцлав. ун-т науки та технолог. - Сєвєродонецьк, 2020. -
Ч. 2
. - С. 84-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-11-0162-3
УДК
378:[81'243:159.9]
Рубрики:
Вища освіта
Высшее образование
Мовознавство
Языкознание
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
психологічні практики
--
психологические практики
--
розвиток емоційного інтелекту
--
развитие эмоционального интеллекта
--
раціональний інтелект
--
рациональный интеллект
--
арт-терапія
--
арт-терапия
--
практика ненасильницького спілкування
--
практика ненасильственного общения
--
казкотерапія
--
сказкотерапия
--
практика уважності
--
практика внимательности
Дод.точки доступу:
Рязанцев, О. І. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. ДаляКиївський національний університет будівництва і архітектури; Університет Тохоку; Університет Хасану ІІ; Університет штату Канзас; Вроцлавський університет науки та технологій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)