Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=клієнтське сприйняття<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ван, Чу-Чін
(професор та декан Коледжу менеджменту Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; PhD (бізнес-адміністрування)).
Побудова моделі сервісного обслуговування для попереднього аналізу цінності процесу обслуговування, яка відчувається клієнтами / Ч. -Ч. Ван, С. -Ч. Чуан> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 11
. - с. 278-288 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.053г + 65.49в7-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономический анализ
Экономичний аналіз
Экономика непроизводственной сферы
Економіка невиробничої сфери
Кл.слова (ненормовані):
внутренние процессы
--
внутрішні процеси
--
клиентское восприятие
--
клієнтське
сприйняття
--
ощущаемая ценность
--
сприйняття
цінності
--
потребительские ценности
--
споживчі цінності
--
парадигмы
--
парадигми
--
сервисное обслуживание
--
сервісне обслуговування
--
экономическое моделироание
--
економічне моделювання
--
сервіс
--
сервис
--
услуги
--
послуги
--
рынок услуг
--
ринок послуг
Анотація:
Розроблено модель сервісного обслуговування, чиї параметри і елементи можуть бути використано для попереднього аналізу клієнтського
сприйняття
внутрішніх процесів. Потім ресурси можна привести у відповідальність до цих прогнозованих процесів обслуговування, щоб привести створювану сервісом ціннсть у максимальну відповідність із цінністю, яка відчувається клиєнтами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Чуан, Сю-Чень (докторант PhD кафедри управління Університету Тамканг; м.Новий Тайбей; Тайвань; МВА)
Знайти схожі
>
2.
Кім, Рені Бо
(доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування / Р. Б. Кім> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 359-366 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Кл.слова (ненормовані):
защита прав потребителей
--
захист прав споживачів
--
качество продукции
--
якість продукції
--
клиентское восприятие
--
клієнтське
сприйняття
--
опасные продукты питания
--
небезпечні продукти харчування
--
оповещение о рисках
--
сповіщення про ризики
--
пищевая промышленность
--
харчова промисловість
--
потребительская безопасность
--
споживча безпека
--
потребительская информация
--
споживча інформація
--
потребительские риски
--
споживчі ризики
--
продовольственные кризисы
--
продовольчі кризи
--
довіра споживачів
--
доверие потребителей
--
СМИ
--
ЗМІ
--
средства массовой информации
--
засоби масової інформації
--
экологично чистотые продукты
--
екологічно чисті продукти
Анотація:
Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів.
Сприйняття
споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на
клієнтське
сприйняття
, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)