Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=корекційна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мхитарян, Ольга
(аспірантка; Миколаїв).
Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
важкі діти
--
дети с низким уровнем учебных достижений
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
качество образования
--
корекційна
педагогіка
--
корекційна
психологія
--
коррекционная педагогика
--
коррекционная психология
--
литературное образование
--
литературные знания
--
литературные умения
--
літературна освіта
--
літературні знання
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические принципы
--
методичні принципи
--
отстающие ученики
--
педагогический оптимизм
--
педагогический такт
--
педагогічний оптимізм
--
педагогічний такт
--
принципи навчання
--
принципы обучения
--
слабовстигаючі діти
--
слабоуспевающие дети
--
трудные дети
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
якість освіти
Анотація:
Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.
Знайти схожі
>
2.
Кобильченко, Вадим
(доктор психологічних наук; провідний науковий співробітник лабораторії тифлопедагогіки).
Спеціальна
психологія
на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко> // Педагогіка і
психологія
: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. -
№ 2
. - С. 64-70. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
159.922
ББК
88.9
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
постнекласична
психологія
--
постнеклассическая психология
--
психологические парадигмы
--
психологічні парадигми
--
корекційна
психологія
--
коррекционная психология
--
специальная психология
--
спеціальна
психологія
--
інтегративна парадигма
--
интегративная парадигма
Анотація:
Проаналізовано проблемне поле спеціальної психології, позначено область предметного змісту спеціальної психології. З'ясовано, що сьогодні існують три основні психологічні парадигми: природничо-наукова, гуманітарна й практична.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)