Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=літературна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів).
    Треба любити людину : заняття з української літератури у педагогічному коледжі, присвячене Остапові Вишні / Тамара Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 18-21. - Бібліографія : С.21 : 5 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
биография писателя -- біографія письменника -- вивчення біографії письменника -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Вивчення життєвого шляху і творчості Остапа Вишні.


Дод.точки доступу:
Вишня, Остап (письменник) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; заслужений учитель України; Миколаїв).
    Компендіум понять у просторі методики викладання літераури на компетентністній основі / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 48. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
компендиум -- компендіум -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- синергетика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті
Анотація: Розглянуто поняття "синергетика" (синергетично-філософська парадигма) в системі літературної освіти.


Знайти схожі

3.


    Ситченко, Анатолій (доктор педагогічних наук; Миколаїв).
    У чому справжня краса і сила людини : урок за оповідінням С. Черкасенка "Маленький горбань", 6 клас / Анатолій Ситченко, Надія Огренич // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 34-36. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманистические ценности в литературе -- гуманістичні цінності в літературі -- детская литература -- детские образы в литературе -- дитічя образи в літературі -- дитяча література -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Урок за оповіданням "Маленький горбань" має розкрити гуманістиний сенс цього твору.


Дод.точки доступу:
Огренич, Надія; Черкасенко, Спиридон (письменник) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Ситченко, Анатолій (доктор педагогічних наук; Миколаїв).
    Формування української ментальності в процесі вивчення творів С. Черкасенка / Анатолій Ситченко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 28-33. - Бібліографія : С.33 : 7 назв. - В обл. библиотеке
на уроках літератури рідного краю
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
биография писателя -- біографія письменника -- вивчення біографії письменника -- литература родного края -- литературное краеведение -- литературное образование -- література рідного краю -- літературна освіта -- літературне краєзнавство -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- национальное воспитание на уроках -- національне виховання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- украинская ментальность -- українська література -- українська ментальність -- формирование ментальности -- формування ментальності
Анотація: На прикладі вивчення життя і творчості Спиридона Черкасенка (1876-1940) в ракурсі літературного краєзнавства демонструються можливості виховання в учнів уявлення про українську ментальність - національний характер, моральні цінності, любов до батьківщ ини тощо.


Дод.точки доступу:
Черкасенко, Спиридон (письменник) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; Глухів).
    Вивчення української літератури в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке
на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- литературные задания -- літературна освіта -- літературні завдання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- монографическая тема -- монографічна тема -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профильное обучение -- профильные классы -- профільне навчання -- профільні класи -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: Вивчається фахова підготовка майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Комашко, Оксана (учитель гімназії № 1 м. Ковеля; Волинська область).
    Застосування методу проектів під час вивчення особистості письменника / Оксана Комашко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 15-17. - Бібліографія : С.16 : 6 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
биография писателя -- біографія письменника -- вивчення біографії письменника -- литературное образование -- літературна освіта -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- навчальне проектування -- технологии обучения -- технології навчання -- учебное проектирование
Анотація: Технологія проектування в історії педагогічної думки. Можливість застосування методу проектів під час вивчення біографії письменника в школі.


Знайти схожі

7.


    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.


Знайти схожі

8.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України).
    Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / Василь Шуляр // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 23-28. - Бібліографія : С.28 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- компетентнісне навчання -- компетентнісно-діяльнісне навчання -- компетентностно-деятельностное обучение -- компетентностное обучение -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- технологии обучения -- технології навчання -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- учитель украинского языка и литературы -- учитель украинской литературы -- учитель української мови і літератури -- читатель -- читач
Анотація: Мета статті - побудувать теоретичну модель співпраці учня-читача й учителя літератури в просторі сучасного уроку літератури на основі компетентнісно-діяльнісної технології навчання.


Знайти схожі

9.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти).
    Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 20-23. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
курси за вибором -- курсы по выбору -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання
Анотація: Автор статті аналізує зарубіжний та вітчизняний досвід профільного навчання у літературній освіті, зокрема курси за вибором та їх роль у профілізації філологічного навчання у школі.


Знайти схожі

10.


    Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника / Людмила Базиль // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- литературоведческая компетенция -- личность ученого -- літературна освіта -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковий напрям в методиці літератури -- науковці-методисти -- научное направление в методике литературы -- особистість науковця -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- ученые-методисты
Анотація: Аналізується поняття літературознавчої компетенції та концепція шкільної літературної освіти, запропонована Н.Й. Волошиною - доктором педагогічних наук, членом-кореспондентом АПН України.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)