Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговые метрики<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Дослідження поняття «метрика» при плануванні в маркетингу / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 201-205 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая диагностика -- аналітична діагностика -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- терминология -- термінологія
Анотація: Світовий досвід показує, що на сучасному етапі розвитку в умовах глобалізації економічних відносин, лібералізації механізмів державного регулювання економіки, загострення конкуренції товаровиробників, диференціації споживачів, скорочення життєвого циклу продукції основою конкурентного успіху підприємства є аналіз кон'юнктури ринку, прогнозування тенденцій її розвитку та розробка на цій основі заходів активного впливу на цільовий ринок. Особливої ваги набуває вміння швидкого реагування, нові можливосл розвитку, зумовлені змінами ситуації на ринку, своєчасне виявлення зміни існуючих чи можливості виникнення нових потреб споживачів та передбачення шляхів їх задоволення більш ефективним, ніж конкуренти, способом. Однією з головних передумов розробки та реалізації плану маркетингу підприємства є чітке визначення та групування маркетингових метрик для конкретних умов бізнесу, застосування яких дозволить діагностувати на різних етапах досягнення рівня їх планових значень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Амблер, Т. (маркетолог) \о нем\; Котлер, Филипп (профессор международного маркетинга Высшей школы менеджмента ; 1931-) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Застосування метрик при плануванні в маркетингу / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 126-129 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- практическое применение -- практичне застосування -- метрики пошукового маркетингу -- метрики поискового маркетинга -- управлінські рішення -- управленческие решения -- метрика оцінки вартості бренду -- метрика оценки стоимости бренда
Анотація: Розглянуто застосування метрик при розробці маркетингового плану на підприємстві. Запропоновано основні групи метрик відповідно до часових обмежень маркетингового планування. Охарактеризовано особливості застосування метрик на підприємстві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Буднікевич, Ірина Михайлівна (доктор економічних наук; професор; завдувач кафедри маркетингу Чернівецького національного університету ім. Ю.Федьковича).
    Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия, 2013-2014 гг.

   Економіка підприємства, 2013-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая информация -- аналітична інформація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- аудит -- объективность информации -- об'єктивність інформації -- кризисные явления предприятий -- кризові явища підприємств -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- оперативное прогнозирование -- оперативне прогнозування -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- практическое применение -- практичне застосування -- минимизация рисковов -- мінімізація ризиків -- управленческие решения -- управлінські рішення -- финансово-экономические кризисы -- фінансово-економічні кризи -- финансовые расходы -- фінансові витрати -- стойкость предприятий -- стійкість підприємств
Анотація: Обґрунтовано необхідність маркетингового планування в умовах кризових явищ. Визначено особливості змін поведінки підприємства та споживача в період кризи, аналіз якої забезпечує його об'єктивною інформацією з метою розробки ефективних засобів маркетингу для мінімізації ризиків. Обгрунтовано, що прийняття оперативного та правильного рішення керівництвом підприємства залежить від складеного прогнозу та розробленого плану маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)