Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моральное воспитание<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Кислашко, Олександр
    "І прости нам провини наші, як і ми прощаєм винуватцям нашім" / Олександр Кислашко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 14-16. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
виховання моральне -- виховання релігійне -- воспитание морально-нравственное -- воспитание религиозное -- мораль христианская -- мораль християнська -- моральное воспитание -- религиозное воспитание -- христианская мораль


Знайти схожі

2.


    Кундеревич, Олена (кандидат філософських наук; викладач курсу "Етика" спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Етика і освіта: виховання особистості / О. Кундеревич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- виховання особистості -- людська моральність -- термінологія -- моральное воспитание -- воспитание личности -- человеческая моральность -- терминология -- этика
Анотація: Про процес морального виховання, про проблеми формування особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сяо, Су
    В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история педагогики -- історія педагогіки -- керування школою -- класний керівник -- классный руководитель -- моральне виховання -- моральное воспитание -- навчання -- образование в Китае -- обучение -- освіта в Китаї -- педагогика Китая -- педагогические идеи -- педагогический опыт -- педагогическое наследие -- педагогіка Китаю -- педагогічна спадщина -- педагогічний досвід -- педагогічні ідеї -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- руководство школой -- шкільна педагогіка -- школьная педагогика
Анотація: Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Бабій, Інна (викладач кафедри теорії та методик дошкільної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини).
    До визначення сутності поняття "моральне виховання" / І. Бабій // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 38-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- духовно-моральне виховання -- теоретичний аналіз праць педагогів -- моральное воспитание -- духовно-моральное воспитание -- теоретический анализ трудов педагогов -- духовність -- духовность -- моральність -- мораль -- душа
Анотація: Розкривається сутнісна характеристика поняття "моральне виховання". Розглянуто змістове наповнення основних ключових понять "душа", "духовність", "духовне виховання", "мораль", "моральність".


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх \о нем\; Гердер, І. (німецький мислитель) \о нем\; Ушинський, К. \о нем\; Сухомлинський, В. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Сухомлинська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; академік АПН України; академік-секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти АПН України).
    В.О. Сухомлинський і моральне виховання: трансформації педагогічних цінностей / О. Сухомлинська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія педагогіки
   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
теорія моралі -- мораль -- педагогічна етика -- моральне виховання -- завдання морального виховання -- видатні педагоги -- теория морали -- педагогическая этика -- моральное воспитание -- задачи морального воспитания
Анотація: Висвітлюються роль В.О. Сухомлинського у створенні педагогічної етики, його погляди на моральне виховання у контексті активізації досліджень з питань моральної проблематики в 1960-1970 роках.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О. (педагог) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Петрунько, О. В.
    Інтернет як технологія соціалізації дітей і молоді / О. В. Петрунько // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 85-95. - Бібліографія : С.95 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- Интернет -- Интернет и дети -- интернет-зависимость -- информационно-коммуникационные технологии -- Інтернет -- Інтернет і діти -- інтернет-залежність -- інформаційно-комунікаційні технології -- медиасреда -- медіасередовище -- моральне виховання -- моральное воспитание -- развитие личности -- розвиток особистості -- социализация детей -- социализация молодежи -- социология Интернета -- соціалізація дітей -- соціалізація молоді -- соціологія Інтернету -- технологии социализации -- технології соціалізації
Анотація: В статті Інтернет розглядається не тільки як альтернативний інститут соціалізації підростаючих поколінь в умовах медіасуспільства, але і як новітня інформаційно-комунікаційна технологія впливу на суспільну думку та соціалізацію дітей та молоді. Проана лізован соціалізаційний потенціал Інтернету та основні ризики соціалізації в інтернет-середовищі.


Знайти схожі

7.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор Інституту проблем виховання НАПН України).
    Совість: психологічна сутність та механізм виховання / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 3-7 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
совість -- совесть -- самоповага -- самоуважение -- духовні цінності -- духовные ценности -- моральний саморозвиток особистості -- моральное саморазвитие личности -- моральне виховання -- моральное воспитание -- цілеспрямоване виховання -- целенаправленное воспитание
Анотація: На основі теоретичного аналізу виокремлено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульоване авторське ставлення. Запропоноване наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм ії цілеспрямованого виховання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 33-42. - Бібліографія : С.42 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовне виховання -- духовні цінності -- духовное воспитание -- духовные ценности -- категории психологические -- качества личности -- моральна свідомість -- моральна сфера особистості -- моральне виховання -- моральное воспитание -- моральное сознание -- морально-нравственная сфера личности -- морально-нравственное воспитание -- посткласична психологія -- постклассическая психология -- психология личности -- психологічні категорії -- психологія особистості -- самоповага -- самоуважение -- совесть в психологии -- совість -- целенаправленное воспитание -- ценности личности -- цілеспрямоване виховання -- цінності особистості -- якості особистості
Анотація: На базі теоретичного аналізу виділено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульовано авторське ставлення до проблеми. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання. Запропонований автором механізм виховання совісті дає підстави ствержувати, що, лише виконуючи запобіжну функцію, вона займе автономне місце в системі психологічних категорій без вираженої експансії зі свого боку чи, навпаки, поглинатиметься ними, як це відбувається нині.

Перейти к внешнему ресурсу: Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні

Знайти схожі

9.


    Кузьміна, О. В.
    Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання підлітків -- виховання старшокласників -- воспитание подростков -- воспитание старшеклассников -- выпускники интернатов -- емоційний розвиток -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- интернатное образование -- личность подростка -- моральне виховання -- моральное воспитание -- особистість підлітка -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка до самостійного життя -- підлітки -- подготовка к самостоятельной жизни -- психическое здоровье детей и подростков -- психология подростка -- психосексуальное развитие детей -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- старшеклассники -- старшокласники -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- школа-интернат -- школа-інтернат -- эмоциональное развитие
Анотація: На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан, ціннісні орієнтації та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до самостійного життя.


Знайти схожі

10.


    Слесик, Катерина (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти").
    Розвиток етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів як дидактична категорія / К. Слесик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 10-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
етична культура учнів -- этическая культура учащихся -- навчальний процес -- учебный процесс -- процес навчання -- процесс обучения -- гуманітарні предмети -- гуманитарные предметы -- дидактичні категорії -- дидактические категории -- основна школа -- основная школа -- моральний розвиток -- моральное развитие -- моральне виховання -- моральное воспитание -- учебные предметы -- учбові предмети
Анотація: Розглянуто дифініції основних понять, що стосуються проблеми формування етичної культури учнів основної школи в процесі навчання гуманітарних предметів, обгрунтовано необхідність використання системи предметів гуманітарного блоку з метою вирішення завдань дослідження.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)