Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=новые технологии обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Євтух, Олександр (проректор з науково-навчальної роботи та інноваційних впроваджень Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету людини "Україна"; доктор економічних наук; професор).
    Наука і освіта за крок до майбутнього / О. Євтух // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 2. - С. 16-28. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Философия науки

Кл.слова (ненормовані):
наука -- освіта -- образование -- функції науки -- функции науки -- епоха змін -- эпоха перемен -- наукові дослідження -- научные исследования -- вчені -- ученые -- теорія інформації -- теория информации -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- інформаційна епоха -- информационная эпоха -- наукові проблеми -- научные проблемы -- наукове мислення -- научное мышление -- моделі наукового мислення -- модели научного мышления -- філософія економічного життя -- философия экономической жизни -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- технології навчання -- технологии обучения -- теорія інформаційного обміну -- теория информационного обмена
Анотація: Розкрито поняття "епоха змін", зроблено висновок, що сучасне суспільство перебуває на перехідному етапі і, відповідно, нова парадигма передбачає розробку нових теорій, зокрема теорії інформаційного обміну.

Перейти к внешнему ресурсу: Наука й освіта за крок до майбутнього

Дод.точки доступу:
Белл, Даніель (вчений) \о нем\; Костельс, Мануель (вчений) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Лігум, Ю. С.
    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- информационно-коммуникационные технологии -- інтеграція освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- качество высшего образования -- качество образования -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательное пространство -- освіта України -- освітній простір -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- сервери ВНЗ -- серверы ВУЗов -- технологии обучения -- технології навчання -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.


Знайти схожі

3.


    Кузь, В. Г.
    Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліографія : С.35 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность -- информационное общество -- информационно-коммуникационные технологии -- інноваційна діяльність -- інформаційне суспільство -- інформаційно-комунікаційні технології -- наука и образование -- наука і освіта -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые образовательные технологии -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательная парадигма -- освіта України -- освітня парадигма -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі нові ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.


Знайти схожі

4.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання технології критичного мислення на уроках української літератури / Н. Скоморовська // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 28-31. - Література : С.31 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
критическое мышление -- критичне мислення -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Йдеться про необхідність використання технології критичного мислення на уроках української літератури, подано коротку історію її впровадження в школах України.


Знайти схожі

5.


    Гуржій, А. М.
    Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудіовізуальні засоби навчання -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- електронні засоби навчання -- ефективність використання -- засоби навчання -- наглядность обучения -- наочність навчання -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- средства обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- технологии обучения -- технології навчання -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронные средства обучения -- эффективность использования
Анотація: Подано результати проведених експериментально-емпіричних досліджень про змістове наповнення, структуризацію навчального матеріалу динамічних аудіовізуальних електронних засобів та технологію їх використання для повнішої реалізації наочності навчання, й ого інтенсифікації та раціоналізації.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

6.


    Шестопалюк, Олександр Васильович (доктор педагогічних наук; професор; ректор Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського; академік Академії наук вищої освіти України; Заслужений працівник освіти України).
    Інноваційні моделі навчання в діяльності вищих навчальних закладів / О. В. Шестопалюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 118-124. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- інноваційні моделі навчання -- моделі освіти -- нові технології навчання -- высшие учебные заведения -- инновационные модели обучения -- модели образования -- новые технологии обучения -- контексне навчання -- контексное обучение -- імітаційне навчання -- имитационное обучение -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- модульне навчання -- модульное обучение -- повне засвоєння знань -- полное усвоение знаний -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Здійснено порівняльну характеристику основних технологій та інноваційних моделей навчання. Визначено вимоги, за якими рекомендується впроваджувати інновації в діяльність вищих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

7.


    Морозова, Валентина (вчитель зарубіжної літератури; старший учитель; Миколаїв).
    Використання технології "Творча майстерня" на уроках зарубіжної літератури як один із чинників успішності навчання / Валентина Морозова // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 79-91. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- новые технологии обучения -- развитие творческих способностей -- развитие творчества учеников -- розвиток творчих здібностей -- технологии обучения -- технології навчання -- успешность обучения -- успішність навчання -- творческие мастерские -- творчі майстерні
Анотація: Автор статті ділить власним досвідом і методичним доробком з використання технології "Творча майстерня" на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_7-8\12.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)