Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=оползневая прочность грунтов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Сисин, М. П. (кандидат технічних наук; Львівський НДІ судових експертиз).
    Вплив вібраційного навантаження рухомого складу на роботу грунтів земляного полотна / М. П. Сисин // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2012. - № 2. - С. 51-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Взаимодействие пути и подвижного состава
   Взаємодія колії і рухомого складу

   Железнодорожный путь

   Залізнична колія

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
взаимодействие пути и подвижного состава -- железнодорожный путь -- подвижной состав -- устройчивость насыпи железнодорожного пути -- критическая влажность -- удельное сцепление грунта -- угол внутреннего трения грунта -- вибрационное влияние -- вибрационные нагрузки -- вибрационные колебания -- динамические нагрузки -- земляное полотно -- оползневая прочность грунтов -- взаємодія колії і рухомого складу -- залізнична колія -- рухомий склад -- стійкість насипу залізничної колії -- критична вологість -- питоме зчеплення грунту -- кут внутрішнього тертя грунту -- вібраційний вплив -- вібраційні навантаження -- вібраційні коливання -- динамічні навантаження -- земляне полотно -- зсувна міцність грунтів -- труды ДИИТа -- ЛФ -- праці ДІІТу
Анотація: Під час руху поїздів по залізничній колії відбувається вібраційне динамічне навантаження на її елементи. Грунти земляного полотна та баластного шару є елементами колії, які погано сприймають вібраційне навантаження і, при певних умовах, їх міцність може суттєво знижуватися. У дослідженні запропоновано спосіб визначення значень питомого зчеплення і кута внутрішнього тертя грунту та їх розподілу у поперечному перерізі насипів, що експлуатуються при дії заданого рухомого складу. Використано методи динамічної теорії пружності та методи теорії і практики розрахунку колії на міцність. Даний спосіб розрахунку може бути застосований у дослідженні роботи нижньої будови колії при несприятливих умовах роботи земляного полотна, обставин залізнично-транспортних пригод та їх попередження шляхом встановлення необхідних умов руху поїздів.


Дод.точки доступу:
Сысын, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)