Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=принципы обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Секундант, С. (Кандидат філософських наук; доцент філософського факультету Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова).
    "Paedagogia mathematica" versus "Topica universalis": (Реформа освіти в контексті філософії 16-17 ст.) / С. Секундант // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. - № 5. - С. 52-63. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Всесвітня історія філософії, 16-17 ст.

   Философия

   Всемирная история философии

Кл.слова (ненормовані):
філософія науки -- всесвітня історія філософії -- історія філософії -- філософія освіти -- реформа освіти в контексті філософії -- педагогіка -- логіка -- математика -- діалектичний спосіб навчання -- математика в процесі навчання -- ідея пансофії -- принципи навчання -- методи викладання -- педагогічна наука -- философия науки -- всемирная история философии -- история философии -- философское образование -- реформа образования в контексте философии -- диалектический способ обучения -- математика в процессе обучения -- идея пансофии -- принципы обучения -- методы преподавания
Анотація: Досліджено зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів 16-17 ст. та вплив педагогічних ідей на становлення нової наукової парадигми. Проаналізований ряд нормативних вимог, на яких грунтувалися панівні концепції освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.03.2009р. Інв.2134ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Лісовський, Антон (канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т).
    Аксіоми методики / Антон Лісовський // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- викладання літератури як мистецтва слова -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- преподавание литературы как искусства слова -- принципи навчання -- принципы обучения -- сприйняття художнього тексту -- целостность художественного произведения -- цілісність художнього твору
Анотація: Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.


Знайти схожі

3.


    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.


Знайти схожі

4.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
    Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- школи націнальних меншин -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- підручник української мови -- принципи навчання -- принципи складання підручників -- принципы обучения -- принципы составления учебников -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка -- цели обучения -- цілі навчання -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).


Знайти схожі

5.


    Луценко, Валентина (старший викладач кафедри української мови та літератури Відкритого міжнародного університету).
    Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять / Валентина Луценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические принципы -- методичні принципи -- навчання стилістиці -- наступність у навчанні -- обучение стилистике -- перспективность в обучении -- последовательность в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- стилистика -- стилистические понятия -- стилистические упражнения -- стилістика -- стилістичні вправи -- стилістичні поняття
Анотація: Розглянуто особливості реалізації загальнодидактичних принципів наступності і перспективності в процесі засвоєння учнями стилістичних понять (матеріал з морфологічної стилістики, стилістичні вправи тощо).


Знайти схожі

6.


    Мітрясова, О. П.
    Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- содержание образования -- химическое образование -- хімічна освіта
Анотація: Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Гудзик, Ірина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / Ірина Гудзик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 55-58. - Бібліографія : С.58 : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- принципи навчання -- принципы обучения
Анотація: Аналізуються сучасні дослідження двомовного навчання, принципи застосування цього методу в різних країнах світу.


Знайти схожі

8.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів).
    Відеофрагменти за художніми творами на заняттях української мови за професійним спрямуванням : дошкільне виховання / Тамара Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
видеофрагменты -- відеофрагменти -- дошкільне виховання -- дошкільне навчання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- навчальне кіно -- наглядность обучения -- наочність навчання -- принципи навчання -- принципы обучения -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- украинский язык -- українська мова -- українська мова професійного спрямування -- учебное кино
Анотація: У статті аналізується особливий вид наочності - екранно-звукова наочність, а саме - навчальне кіно та фрагментарне використання навчальних фільмів (відеофрагментів). Автор розглядає можливість використання відеофрагментів на заняттях з української мов і (у ВНЗ) за професійним спрямуванням на прикладі аналізу оповідання С. Васильченка "Свекор".


Дод.точки доступу:
Васильченко, Степан Васильович \о нем\

Знайти схожі

9.


    Коляда, М. Г.
    Дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Г. Коляда // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 49-54. - Бібліографія : С.53-54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- дидактические принципы -- дидактичні принципи -- захист інформації -- защита информации -- информационная безопасность -- інформаційна безпека -- навчальний процес -- обучение -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- принципи навчання -- принципы обучения -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації -- управление информационной безопасностью -- управління інформаційною безпекою -- учебный процесс
Анотація: Розглянуті дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх спеціалістів із захисту інформації та управління інформаційною безпекою, а саме принципи: послідовності і циклічності, системності і систематичності навчання, спрямова ності вибору змісту, засобів та форм професійної підготовки за індивідуальною траєкторією учіння, максимального наближення до потреб, можливостей, особливостей індивіда, варіативності.


Знайти схожі

10.


    Хом`як, Іван (доктор педагогічних наук).
    Методика формування орфографічних умінь і навичок [Текст] / І. Хом`як // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 3. - С. 41-50. - Библиогр.: с. 50 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
орфограми -- орфографічні норми -- дидактичні принципи навчання -- діалектне мовлення -- двомовність -- орфографія -- навички -- орфограммы -- орфографические нормы -- дидактические принципы обучения -- дыалектная речь -- двуязычие -- орфография -- навыки -- формування навичок грамотного письма -- орфографічна грамотність -- принципи навчання -- принцип науковості -- принцип систематичності -- принцип послідовності -- принцип зв`язку навчання з життям -- мовлення -- мовленнєвий режим -- мовна культура -- боротьба з діалектизмами у мовленні -- індивідувалізація навчання -- орфографічні помилки -- порівняльний прийом -- зіставний прийом -- принцип наочності -- зіставні таблиці -- настінні орфографічні словники -- метод вправ -- словникові диктанти -- орфографічні вправи -- класифікації словникових диктантів -- списування -- списування-переклади -- какографія -- орфографічний розбір -- формирование навыков грамотного письма -- орфографическая грамотность -- принципы обучения -- принцип научности -- принцип систематичности -- принцип последовательности -- принцип связи обучения с жизнью -- речь -- речевой режим -- языковая культура -- борьба с диалектизмами в речи -- индивидуализация обучения -- орфографические ошибки -- сравнительный прием -- сопоставительный прием -- принцип наглядности -- сопоставительные таблицы -- настенные орфографические словари -- метод упражнений -- словарные диктанты -- классификации словарных диктантов -- списывания -- списывания-переводы -- какография -- орфографический разбор
Анотація: Методи підвищення орфографічної грамотности учнів.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)