Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=принципы обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
20
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
>
1.
Секундант, С.
(Кандидат філософських наук; доцент філософського факультету Одеського національного університету ім. І. І. Мечникова).
"Paedagogia mathematica" versus "Topica universalis": (Реформа освіти в контексті філософії 16-17 ст.) / С. Секундант> // Філософська думка : Hауково-теоретичний журнал. Орган інституту філософії АH УРСР. З 1989- Філософська і соціологічна думка. - 2008. -
№ 5
. - С. 52-63. - Библиогр. в сносках
УДК
1
ББК
87.25
Рубрики:
Філософія
Всесвітня історія філософії, 16-17 ст.
Философия
Всемирная история философии
Кл.слова (ненормовані):
філософія науки
--
всесвітня історія філософії
--
історія філософії
--
філософія освіти
--
реформа освіти в контексті філософії
--
педагогіка
--
логіка
--
математика
--
діалектичний спосіб навчання
--
математика в процесі навчання
--
ідея пансофії
--
принципи навчання
--
методи викладання
--
педагогічна наука
--
философия науки
--
всемирная история философии
--
история философии
--
философское образование
--
реформа образования в контексте философии
--
диалектический способ
обучения
--
математика в процессе
обучения
--
идея пансофии
--
принципы
обучения
--
методы преподавания
Анотація:
Досліджено зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів 16-17 ст. та вплив педагогічних ідей на становлення нової наукової парадигми. Проаналізований ряд нормативних вимог, на яких грунтувалися панівні концепції освіти.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.03.2009р. Інв.2134ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Лісовський, Антон
(канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т).
Аксіоми методики / Антон Лісовський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
викладання літератури як мистецтва слова
--
восприятие художественного текста
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические
принципы
--
методичні принципи
--
преподавание литературы как искусства слова
--
принципи навчання
--
принципы
обучения
--
сприйняття художнього тексту
--
целостность художественного произведения
--
цілісність художнього твору
Анотація:
Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.
Знайти схожі
>
3.
Мхитарян, Ольга
(аспірантка; Миколаїв).
Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
важкі діти
--
дети с низким уровнем учебных достижений
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
качество образования
--
корекційна педагогіка
--
корекційна психологія
--
коррекционная педагогика
--
коррекционная психология
--
литературное образование
--
литературные знания
--
литературные умения
--
літературна освіта
--
літературні знання
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
методические
принципы
--
методичні принципи
--
отстающие ученики
--
педагогический оптимизм
--
педагогический такт
--
педагогічний оптимізм
--
педагогічний такт
--
принципи навчання
--
принципы
обучения
--
слабовстигаючі діти
--
слабоуспевающие дети
--
трудные дети
--
формирование знаний и умений
--
формування знань і умінь
--
якість освіти
Анотація:
Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.
Знайти схожі
>
4.
Хорошковська, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки АПН України).
Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-29. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови
--
изучение второго языка
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств
--
школи націнальних меншин
--
педагогические лаборатории
--
педагогічні лабораторії
--
підручник української мови
--
принципи навчання
--
принципи складання підручників
--
принципы
обучения
--
принципы
составления учебников
--
украинский язык
--
украинский язык в школах национальных меньшинств
--
українська мова
--
українська мова в школах національних меншин
--
учебник украинского языка
--
цели
обучения
--
цілі навчання
--
національні меншини
--
школы национальных меньшинств
--
национальные меньшинства
Анотація:
Аналізуються дидактичні та лінгводидактичні принципи укладання підручників для шкіл з мовами національних меншин, ураховуючи психологічні особливості засвоєння другої мови учнями (на основі досліджень лабораторії навчання української словесності у школах національних меншин України Інституту педагогіки АПН України).
Знайти схожі
>
5.
Луценко, Валентина
(старший викладач кафедри української мови та літератури Відкритого міжнародного університету).
Наступність і перспективність у засвоєнні школярами стилістичних понять / Валентина Луценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 8-12. - Бібліографія : С.12 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методические
принципы
--
методичні принципи
--
навчання стилістиці
--
наступність у навчанні
--
обучение стилистике
--
перспективность в обучении
--
последовательность в обучении
--
принципи навчання
--
принципы
обучения
--
стилистика
--
стилистические понятия
--
стилистические упражнения
--
стилістика
--
стилістичні вправи
--
стилістичні поняття
Анотація:
Розглянуто особливості реалізації загальнодидактичних принципів наступності і перспективності в процесі засвоєння учнями стилістичних понять (матеріал з морфологічної стилістики, стилістичні вправи тощо).
Знайти схожі
>
6.
Мітрясова, О. П.
Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища школа
--
высшая школа
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
принципи навчання
--
принципы
обучения
--
содержание образования
--
химическое образование
--
хімічна освіта
Анотація:
Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
7.
Гудзик, Ірина
(доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / Ірина Гудзик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 55-58. - Бібліографія : С.58 : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение
--
білінгвальне навчання
--
двомовне навчання
--
двуязычное обучение
--
принципи навчання
--
принципы
обучения
Анотація:
Аналізуються сучасні дослідження двомовного навчання, принципи застосування цього методу в різних країнах світу.
Знайти схожі
>
8.
Бабійчук, Тамара
(кандидат педагогічних наук; Бердичів).
Відеофрагменти за художніми творами на заняттях української мови за професійним спрямуванням : дошкільне виховання / Тамара Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 11-14. - Бібліографія : С.14 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
видеофрагменты
--
відеофрагменти
--
дошкільне виховання
--
дошкільне навчання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
навчальне кіно
--
наглядность
обучения
--
наочність навчання
--
принципи навчання
--
принципы
обучения
--
технические средства
обучения
--
технічні засоби навчання
--
украинский язык
--
українська мова
--
українська мова професійного спрямування
--
учебное кино
Анотація:
У статті аналізується особливий вид наочності - екранно-звукова наочність, а саме - навчальне кіно та фрагментарне використання навчальних фільмів (відеофрагментів). Автор розглядає можливість використання відеофрагментів на заняттях з української мов і (у ВНЗ) за професійним спрямуванням на прикладі аналізу оповідання С. Васильченка "Свекор".
Дод.точки доступу:
Васильченко, Степан Васильович \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Коляда, М. Г.
Дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Г. Коляда> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 49-54. - Бібліографія : С.53-54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
дидактические
принципы
--
дидактичні принципи
--
захист інформації
--
защита информации
--
информационная безопасность
--
інформаційна безпека
--
навчальний процес
--
обучение
--
организация учебного процесса
--
організація навчального процесу
--
підготовка спеціалістів
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
принципи навчання
--
принципы
обучения
--
професійна освіта
--
професійна підготовка
--
профессиональная подготовка
--
профессиональное образование
--
специалисты по защите информации
--
спеціалісти із захисту інформації
--
управление информационной безопасностью
--
управління інформаційною безпекою
--
учебный процесс
Анотація:
Розглянуті дидактичні принципи організації навчального процесу підготовки майбутніх спеціалістів із захисту інформації та управління інформаційною безпекою, а саме принципи: послідовності і циклічності, системності і систематичності навчання, спрямова ності вибору змісту, засобів та форм професійної підготовки за індивідуальною траєкторією учіння, максимального наближення до потреб, можливостей, особливостей індивіда, варіативності.
Знайти схожі
>
10.
Хом`як, Іван
(доктор педагогічних наук).
Методика формування орфографічних умінь і навичок [Текст] / І. Хом`як> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. -
№ 3
. - С. 41-50. - Библиогр.: с. 50 . - ISSN 0130-5263
ББК
74.268.1(4Укр)
Рубрики:
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
орфограми
--
орфографічні норми
--
дидактичні принципи навчання
--
діалектне мовлення
--
двомовність
--
орфографія
--
навички
--
орфограммы
--
орфографические нормы
--
дидактические
принципы
обучения
--
дыалектная речь
--
двуязычие
--
орфография
--
навыки
--
формування навичок грамотного письма
--
орфографічна грамотність
--
принципи навчання
--
принцип науковості
--
принцип систематичності
--
принцип послідовності
--
принцип зв`язку навчання з життям
--
мовлення
--
мовленнєвий режим
--
мовна культура
--
боротьба з діалектизмами у мовленні
--
індивідувалізація навчання
--
орфографічні помилки
--
порівняльний прийом
--
зіставний прийом
--
принцип наочності
--
зіставні таблиці
--
настінні орфографічні словники
--
метод вправ
--
словникові диктанти
--
орфографічні вправи
--
класифікації словникових диктантів
--
списування
--
списування-переклади
--
какографія
--
орфографічний розбір
--
формирование навыков грамотного письма
--
орфографическая грамотность
--
принципы
обучения
--
принцип научности
--
принцип систематичности
--
принцип последовательности
--
принцип связи
обучения
с жизнью
--
речь
--
речевой режим
--
языковая культура
--
борьба с диалектизмами в речи
--
индивидуализация
обучения
--
орфографические ошибки
--
сравнительный прием
--
сопоставительный прием
--
принцип наглядности
--
сопоставительные таблицы
--
настенные орфографические словари
--
метод упражнений
--
словарные диктанты
--
классификации словарных диктантов
--
списывания
--
списывания-переводы
--
какография
--
орфографический разбор
Анотація:
Методи підвищення орфографічної грамотности учнів.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)