Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=професійно-технічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
24
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-24
>
1.
Онищук, Людмила
(доктор педагогічних наук; завідувач лабораторією управління
професійно
-технічною освітою інституту ПТО НАПН України).
Організаційно-методичні принципи децентралізованого управління
професійно
-технічною освітою / Л. Онищук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 6
. - С. 19-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Професійна
освіта
Профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні принципи
--
професійно
-
технічна
освіта
--
управління освітою
--
децентралізоване управління
--
професійна
освіта
--
управління
професійно
-технічною освітою
--
организационно-методические принципы
--
профессионально-техническое образование
--
управление образованием
--
децентрализованное управление
--
профессиональное образование
--
управление профессионально-техническим образованием
Анотація:
Розкрито сутність організаційно-методичних принципів управління
професійно
-технічною освітою в умовах його децентралізації з урахуванням закономірностей соціально-економічного розвитку регіональних систем і стратегічних завдань управління цим процесом.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Вайнтрауб, Марк
(старший науковий співробітник Інституту
професійно
-технічної освіти Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
Педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів
професійно
-технічних навчальних закладів / М. Вайнтрауб> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. -
№ 2
. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійно
-
технічна
освіта
--
професійне самовизначення
--
творчий пошук
--
підготовка сучасного вчителя
--
інтеграційні підходи
--
методична культура
--
майстри виробництва ПТНЗ
--
структурування змісту предмета
--
профорієнтація учнів
--
підвищення кваліфікації
--
інтелектуалізація праці
--
інформатизація праці
--
навчально-програмна документація
--
психолого-педагогічна підготовка
--
стандарти різних професій
--
методи навчання
--
методи теорії розв'язання винахідницьких задач(ТРВЗ)
--
рейтинг викладачів
--
профессионально-техническое образование
--
профессиональное самоопределение
--
творческий поиск
--
подготовка современного учителя
--
повышение квалификации
--
стандарты разных профессий
--
методы обучения
--
профессионально-техническое образование
--
информатизация труда
--
интеллектуализация труда
Анотація:
Розглянуто сучасні вимоги, що ставляться до викладача ПТНЗ.
Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Муранова, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент; директор інституту доуніверсітетської підготовки НАУ).
Гарантом якості
професійно
го навчання мають стати державні стендарти / Н. Муранова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 41-44 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Професійна
освіта
Образование. Педагогика
Профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
освіта
дорослого населення
--
образование взрослого населения
--
державні стандарти у навчанні
--
государственные стандарты в образовании
--
професійне навчання
--
профессиональное образование
--
професійно
-
технічна
освіта
--
профессионально-техническое образование
--
навчання дорослого населення
--
обучение взрослого населения
--
дорослі учні
--
взрослые ученики
--
неперервність навчання
--
неперерывность образования
--
формальна
освіта
--
формальное образование
--
неформальна
освіта
--
неформальное образование
--
інформальна
освіта
--
информальное образование
Анотація:
Розглядаються питання освіти дорослого населення ПТНЗ, висвітлюється досвід упровадження українсько-німецького проекту "Підтримка реформи
професійно
-технічної освіти в Україні", а також наголошується на потребі розроблення і використання державних стандартів України.
Дод.точки доступу:
Підтримка реформи
професійно
-технічної освіти в Україні, проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Іщенко, Тетяна
(директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук; професор).
Без права на помилку / Т. Іщенко, М. Хоменко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 11
. - С. 47-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
реформування освіти
--
підготовка фахівців
--
інтеграція освіти
--
молодші спеціалісти
--
професійно
-
технічна
освіта
--
конкурентоспроможність освіти
--
высшее образование
--
реформирование образования
--
подготовка специалистов
--
интеграция образования
--
младшие специалисты
--
профессионально-техническое образование
--
конкурентоспособность образования
Анотація:
Вказується необхідність створення сучасної конкурентоспроможності системи вищої освіти з урахуванням аналізу сильних і слабих сторін вищої школи, розмаїття підходів і пропозиції щодо підвищення якості підготовки фахівців.
Дод.точки доступу:
Хоменко, Микола (директор відокремленого структурного підрозділу Науково-методичного центру аграрної освіти України "Навчально-методичний центр"; кандидат педагогічних наук)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Мадзігон, Василь
(директор Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; академік НАПН України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
Реформа освіти в руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. -
№ 3
. - С. 19-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
высшее образование
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
реформа вищої освіти
--
реформа высшего образования
--
система освіти
--
система образования
--
інтегрування освіти
--
интеграция образования
--
європейський освітній простір
--
европейское образовательное пространство
--
професійно
-
технічна
освіта
--
профессионально-техническое образование
--
професійна
освіта
--
профессиональное образование
--
фінансування освіти
--
финансирование образования
--
професійна компетентність
--
профессиональная компетентность
--
інтелектуалізація праці
--
интеллектуализация труда
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
безперервна
освіта
--
непрерывное образование
Анотація:
Висвітлені теоретичні аспекти реформування системи безперервної освіти та напрями її вдосконалення в руслі Болонського процесу відповідно до стандартів і принципів європейського простору освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
Реформа освіти в руслі Болонського процесу та
Дод.точки доступу:
Вачевський, Мирон (професор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка; академік Академії наук вищої освіти; доктор педагогічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Карпенко, О. В.
Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 1
. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
^A371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
--
Болонський процес
--
вища
освіта
--
высшее образование
--
государственное управление
--
государственное управление образованием
--
державне управління
--
державне управління освітою
--
дошкільна
освіта
--
дошкольное образование
--
зарубежное образование
--
зарубіжна
освіта
--
модернизация образования
--
модернизация образовательной политики
--
модернизация образовательной системы
--
модернізація освіти
--
модернізація освітньої політики
--
модернізація освітньої системи
--
нормативно-правове забезпечення освіти
--
нормативно-правовое обеспечение образования
--
образование в Казахстане
--
освіта
в Казахстані
--
професійно
-
технічна
освіта
--
профессионально-техническое образование
--
реформирование образования
--
реформування освіти
--
середня
освіта
--
среднее образование
--
управление образованием
--
управленческие решения
--
управління освітою
--
управлінські рішення
Анотація:
Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої,
професійно
-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.
Перейти к внешнему ресурсу:
Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н
Знайти схожі
>
7.
Кремень, В. Г.
Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
вища
освіта
України
--
вітчизняна
освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
загальноосвітні школи
--
конкурентоспособность специалистов
--
конкурентоспроможність спеціалістов
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
навчання протягом життя
--
образование и цивилизация
--
образование на протяжении всей жизни
--
образование Украины
--
общеобразовательная школа
--
освіта
і цивілізація
--
освіта
України
--
отечественное образование
--
професійно
-
технічна
освіта
--
профессионально-техническое образование
--
реформа образования
--
реформа освіти
--
середня
освіта
--
среднее образование
--
цивилизационные изменения
--
цивілізаційні зміни
Анотація:
На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої
професійно
-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої
професійно
ї освти та ін.
Знайти схожі
>
8.
Філіпчук, Георгій
(академік НАПН України).
Пріоритети освіти в контексті цивілізаційного поступу [Текст] / Г. Філіпчук> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4
. - С. 161-167. - Библиогр.: с. 166. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04(4 Укр)
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
освіта
в Україні
--
загальна
освіта
--
середня
освіта
--
професійно
-
технічна
освіта
--
вища
освіта
--
стан освіти
--
осівтня політика
--
глобалізація
--
сталий розвиток
--
розвиток суспільства
--
зміст осівти
--
вплив освіти на розвиток суспільства
--
цивілізаційний розвиток
--
образование в Украине
--
общее образование
--
среднее образование
--
профессионально-техническое образование
--
высшее образование
--
состояние образования
--
образовательная политика
--
глобализация
--
устойчивое развитие
--
развитие общества
--
содержание образования
--
влияние образования на развитие общества
--
цивилизационное развитие
Анотація:
Висвітлено роль освіти у розвитку суспільства в умовах науково-технічної революції, глобалізації та загальносвітової спрямованості на сталий розвиток, проаналізовано стан системи освіти в Україні, напрямки та перспективи її реформування для досягнення вищого рівня розвитку. Зазначено, що пріоритетним напрямком реформування освіти має стати зміна змісту освіти, в якому перевагу слід надати патріотичному вихованню молоді.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (12.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
9.
Прес-служба МОНМС України
інформує> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 3
. - С. 3-6
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Організація освіти, 2012 р.
Образование. Педагогика
Организация образования, 2012 г.
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища
освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
ВНЗ
--
ВУЗы
--
система освіти
--
система образования
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
--
семінари
--
семинары
--
інформаційні технології
--
информационные технологии
--
національні рамки кваліфікацій
--
национальные рамки квалификаций
--
професійно
-
технічна
освіта
--
профессионально-техническое образование
--
європейські стандарти
--
европейские стандарты
Анотація:
Про основні події, які відбулися у галузі вищої освіти на початку 2012 року.
Дод.точки доступу:
Створення професійних стандартів та кваліфікацій: досвід роботодавця, семінар \о нем\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Заходи з упровадження Національної рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя, міжнародний семінар \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Сушенцева, Л. Л.
Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі
професійно
-технічного навчального закладу / Л. Л. Сушенцева> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 57-63. - Бібліографія : С.63 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
377
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности
--
ключевые компетенции
--
ключові компетентності
--
ключові компетенції
--
компетентність
--
компетентность
--
личностно-профессиональная компетентность
--
навчально-виробничий процес
--
образование Украины
--
освіта
України
--
особистісно-професійна компетентність
--
професійна мобільність
--
професійна
освіта
--
професійні компетенції
--
професійно
-
технічна
освіта
--
профессиональная мобильность
--
профессиональное образование
--
профессионально-техническое образование
--
профессиональные компетенции
--
учебно-производственный процесс
Анотація:
На основі аналізу проблем сучасної
професійно
-технічної освіти встановлено, що система
професійно
-технічної освіти має враховувати вимоги ринку праці, пов'язані не стільки зі зміною технологій, скільки зі зміною затребуваних і потрібних людині для роботи і життя якостей, тож актуальності набула спрямована підготовка майбутнього кваліфікованого робітника до життя в сучасному стрімко змінюваному світі через формування
професійно
ї мобільності як особливої особистісної якості.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-24
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)