Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійно-технічна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Онищук, Людмила (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторією управління професійно-технічною освітою інституту ПТО НАПН України).
    Організаційно-методичні принципи децентралізованого управління професійно-технічною освітою / Л. Онищук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 19-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні принципи -- професійно-технічна освіта -- управління освітою -- децентралізоване управління -- професійна освіта -- управління професійно-технічною освітою -- организационно-методические принципы -- профессионально-техническое образование -- управление образованием -- децентрализованное управление -- профессиональное образование -- управление профессионально-техническим образованием
Анотація: Розкрито сутність організаційно-методичних принципів управління професійно-технічною освітою в умовах його децентралізації з урахуванням закономірностей соціально-економічного розвитку регіональних систем і стратегічних завдань управління цим процесом.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Вайнтрауб, Марк (старший науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів професійно-технічних навчальних закладів / М. Вайнтрауб // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійно-технічна освіта -- професійне самовизначення -- творчий пошук -- підготовка сучасного вчителя -- інтеграційні підходи -- методична культура -- майстри виробництва ПТНЗ -- структурування змісту предмета -- профорієнтація учнів -- підвищення кваліфікації -- інтелектуалізація праці -- інформатизація праці -- навчально-програмна документація -- психолого-педагогічна підготовка -- стандарти різних професій -- методи навчання -- методи теорії розв'язання винахідницьких задач(ТРВЗ) -- рейтинг викладачів -- профессионально-техническое образование -- профессиональное самоопределение -- творческий поиск -- подготовка современного учителя -- повышение квалификации -- стандарты разных профессий -- методы обучения -- профессионально-техническое образование -- информатизация труда -- интеллектуализация труда
Анотація: Розглянуто сучасні вимоги, що ставляться до викладача ПТНЗ.


Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Муранова, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент; директор інституту доуніверсітетської підготовки НАУ).
    Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стендарти / Н. Муранова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 41-44 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослого населення -- образование взрослого населения -- державні стандарти у навчанні -- государственные стандарты в образовании -- професійне навчання -- профессиональное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- навчання дорослого населення -- обучение взрослого населения -- дорослі учні -- взрослые ученики -- неперервність навчання -- неперерывность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- інформальна освіта -- информальное образование
Анотація: Розглядаються питання освіти дорослого населення ПТНЗ, висвітлюється досвід упровадження українсько-німецького проекту "Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні", а також наголошується на потребі розроблення і використання державних стандартів України.


Дод.точки доступу:
Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні, проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Іщенко, Тетяна (директор Науково-методичного центру аграрної освіти України; кандидат педагогічних наук; професор).
    Без права на помилку / Т. Іщенко, М. Хоменко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 11. - С. 47-56. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформування освіти -- підготовка фахівців -- інтеграція освіти -- молодші спеціалісти -- професійно-технічна освіта -- конкурентоспроможність освіти -- высшее образование -- реформирование образования -- подготовка специалистов -- интеграция образования -- младшие специалисты -- профессионально-техническое образование -- конкурентоспособность образования
Анотація: Вказується необхідність створення сучасної конкурентоспроможності системи вищої освіти з урахуванням аналізу сильних і слабих сторін вищої школи, розмаїття підходів і пропозиції щодо підвищення якості підготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Хоменко, Микола (директор відокремленого структурного підрозділу Науково-методичного центру аграрної освіти України "Навчально-методичний центр"; кандидат педагогічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Мадзігон, Василь (директор Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; академік НАПН України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
    Реформа освіти в руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 3. - С. 19-26. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- реформа вищої освіти -- реформа высшего образования -- система освіти -- система образования -- інтегрування освіти -- интеграция образования -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- фінансування освіти -- финансирование образования -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- інтелектуалізація праці -- интеллектуализация труда -- освітній процес -- образовательный процесс -- безперервна освіта -- непрерывное образование
Анотація: Висвітлені теоретичні аспекти реформування системи безперервної освіти та напрями її вдосконалення в руслі Болонського процесу відповідно до стандартів і принципів європейського простору освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: Реформа освіти в руслі Болонського процесу та

Дод.точки доступу:
Вачевський, Мирон (професор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка; академік Академії наук вищої освіти; доктор педагогічних наук)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н

Знайти схожі

7.


    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вітчизняна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- загальноосвітні школи -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентоспроможність спеціалістов -- модернизация образования -- модернізація освіти -- навчання протягом життя -- образование и цивилизация -- образование на протяжении всей жизни -- образование Украины -- общеобразовательная школа -- освіта і цивілізація -- освіта України -- отечественное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- цивилизационные изменения -- цивілізаційні зміни
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної освіти в країні, задач і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському та світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову і базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і в ищіх навчальних закладів І і ІІ рівня акредитації створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищіх навчальних закладів ІІІ і ІV рівня, підвищити потужність університетів; 5) розробити нову ме режу навчальних закладів вищої та середньої професійної освти та ін.


Знайти схожі

8.


    Філіпчук, Георгій (академік НАПН України).
    Пріоритети освіти в контексті цивілізаційного поступу [Текст] / Г. Філіпчук // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 161-167. - Библиогр.: с. 166. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Україні -- загальна освіта -- середня освіта -- професійно-технічна освіта -- вища освіта -- стан освіти -- осівтня політика -- глобалізація -- сталий розвиток -- розвиток суспільства -- зміст осівти -- вплив освіти на розвиток суспільства -- цивілізаційний розвиток -- образование в Украине -- общее образование -- среднее образование -- профессионально-техническое образование -- высшее образование -- состояние образования -- образовательная политика -- глобализация -- устойчивое развитие -- развитие общества -- содержание образования -- влияние образования на развитие общества -- цивилизационное развитие
Анотація: Висвітлено роль освіти у розвитку суспільства в умовах науково-технічної революції, глобалізації та загальносвітової спрямованості на сталий розвиток, проаналізовано стан системи освіти в Україні, напрямки та перспективи її реформування для досягнення вищого рівня розвитку. Зазначено, що пріоритетним напрямком реформування освіти має стати зміна змісту освіти, в якому перевагу слід надати патріотичному вихованню молоді.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (12.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


   
    Прес-служба МОНМС України інформує // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 3. - С. 3-6
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти, 2012 р.

   Образование. Педагогика

   Организация образования, 2012 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- система освіти -- система образования -- модернізація освіти -- модернизация образования -- семінари -- семинары -- інформаційні технології -- информационные технологии -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- європейські стандарти -- европейские стандарты
Анотація: Про основні події, які відбулися у галузі вищої освіти на початку 2012 року.


Дод.точки доступу:
Створення професійних стандартів та кваліфікацій: досвід роботодавця, семінар \о нем\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\; Заходи з упровадження Національної рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя, міжнародний семінар \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Сушенцева, Л. Л.
    Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу / Л. Л. Сушенцева // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 57-63. - Бібліографія : С.63 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключевые компетенции -- ключові компетентності -- ключові компетенції -- компетентність -- компетентность -- личностно-профессиональная компетентность -- навчально-виробничий процес -- образование Украины -- освіта України -- особистісно-професійна компетентність -- професійна мобільність -- професійна освіта -- професійні компетенції -- професійно-технічна освіта -- профессиональная мобильность -- профессиональное образование -- профессионально-техническое образование -- профессиональные компетенции -- учебно-производственный процесс
Анотація: На основі аналізу проблем сучасної професійно-технічної освіти встановлено, що система професійно-технічної освіти має враховувати вимоги ринку праці, пов'язані не стільки зі зміною технологій, скільки зі зміною затребуваних і потрібних людині для роботи і життя якостей, тож актуальності набула спрямована підготовка майбутнього кваліфікованого робітника до життя в сучасному стрімко змінюваному світі через формування професійної мобільності як особливої особистісної якості.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)