Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=франчайзи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Григоренко, Т. М.
(здобувач; Київський національний торговельно-економічний університет; м.Київ; Україна).
Теоретичні та практичні аспекти
франчайзи
нгу в роздрібній торгівлі / Т. М. Григоренко> // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 10
. - С. 120-127 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Великобритания
Велика Британія
Германия
Німеччина
США
Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля
--
розничная торговля
--
исторические аспекты
--
субъекты
франчайзи
нговой предпринимательской сети
--
суб'єкт
франчайзи
нгової підприємницької мережі
--
терминология
--
термінологія
--
франчайзи
нг
--
франчайзи
нг
--
франчайзи
--
франчайзі
--
франшиза
--
франшиза
Анотація:
Проаналізовано історичний розвиток
франчайзи
нгу, визначено його сутність, наводиться термінологічне обґрунтування, характеризуються різні види
франчайзи
нгу, визначені переваги та недоліки
франчайзи
нгової підприємницької діяльності.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
General Motors, машиностроительный концерн \о ней\; Singer, компания-производитель швейных машин \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Макаренко, Т. Є.
(аспірант Інституту світової економіки і міжнародних відносин НАН України).
Концептуалізація розвитку
франчайзи
нгу в сучасних трансформаційних умовах [Текст] / Т. Є. Макаренко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 6
. - С. 153-157 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292(4УКР)-93
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы малых предприятий
Фінанси малих підприємств
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
малые предприятия
--
малі підприємства
--
малый бизнес
--
малий бізнес
--
МП
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
франчайзи
--
франчайзі
--
франчайзи
нг
--
франчайзеры
--
франчайзери
--
франшизы
--
франшизи
--
франчайзи
нговые сети
--
франчайзи
нгові мережі
--
франчайзи
нговый бизнес-формат
--
франчайзи
нговий бізнес-формат
--
функциональные особенности
--
функціональні особливості
--
экономические трансформации
--
економічні трансформації
Анотація:
Досліджено особливості функціонування підприємств малого бізнесу, які розвиваються в сучасних трансформаційних умовах за моделлю
франчайзи
нгу. Проведено аналіз сучасного стану ринку
франчайзи
нгу в Україні та його перспектив.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Британская ассоциация
франчайзи
нга \о ней\; Европейский кодекс этики
франчайзи
нга \о произв.\; Кодекс деловой практики \о произв.\; Федерация развития франчейзинга, гостеприимства и инфраструктуры, всеукраинская общественная организация \о ней\
Знайти схожі
>
3.
Хлівний, В. К.
(кандидат економічних наук; доцент Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна).
Франчайзи
нг у підприємницькій діяльності : теоретичні засади / В. К. Хлівний> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 11
. - С. 190-197 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292г-93
Рубрики:
Экономика
Економіка
Организационные формы предприятий
Організаційні форми підприємств
Финансы предпринимательства
Фінанси підприємництва
Кл.слова (ненормовані):
предпринимательская деятельность
--
підприємницька діяльність
--
терминология
--
термінологія
--
франчайзи
нг
--
франчайзеры
--
франчайзери
--
франчайзи
--
франчайзі
--
франчайзи
нговые отношения
--
франчайзи
нгові відносини
--
франчайзи
нговые пакеты
--
франчайзи
нгові пакети
--
франчайзи
нговые предприятия
--
франчайзи
нгові підприємства
--
франчайзи
нговые системы
--
франчайзи
нгові системи
--
франшизы
--
франшизи
Анотація:
Досліджено економічну природу
франчайзи
нгу, з'ясовано сутність понять "
франчайзи
нг", "франчайзер", "франчайзі", особливості розвитку
франчайзи
нгових відносин, запропоновано класифікацію видів
франчайзи
нгу за певними ознаками, уточнено визначення вказаних понять, що сприятиме удосконаленню
франчайзи
нгових відносин.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
4.
Хлівний, В. К.
(кандидат економічних наук; доцент Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна).
Особливості
франчайзи
нгу як виду підприємницької діяльності та вплив на нього різних чинників / В. К. Хлівний> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 1
. - С. 152-159 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292г-93
Рубрики:
Экономика
Економіка
Организационные формы предприятий
Органцзаційні форми підприємств
Кл.слова (ненормовані):
нормативное регулирование
--
нормативне регулювання
--
предпринимательская деятельность
--
підприємницька діяльність
--
франчайзеры
--
франчайзи
--
франчайзі
--
ліцензіати
--
франчайзи
нг
--
франчайзи
нговые предприятия
--
франчайзи
нгові підприємства
--
франчайзи
нговые отношения
--
франчайзи
нгові відносини
--
хозяйствующие субъекты
--
господарюючі суб'єкти
--
экономическое сотрудничество
--
економічне співробітництво
Анотація:
Розглянуто завдання
франчайзи
нгу, наведена схематична модель формування та реалізації
франчайзи
нгових відносин, розкрита подібність їх з іншими видами економічного співробітництва, визначено необхідність доповнення органами державної влади нормативних актів, що регулюватимуть відносини
франчайзи
нгу та дозволять запобігти уникненню суб'єктами господарювання спеціальних норм законодавчого регулювання відносин
франчайзи
нгу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
5.
Карімова, Мадіна
(докторант PhD Університету "Туран"; м.Алмати; Казахстан).
Аналіз та можливості розвитку
франчайзи
нгових відносин на казахстанському ринку / М. Д. Карімова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 4
. - С. 157-164 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.292(5КАЗ)г-93
Рубрики:
Экономика
Економіка
Организационные формы предприятий
Організаційні форми підприємств
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-идея
--
бізнес-ідея
--
финансы предпринимательства
--
фінанси підприємництва
--
бренды
--
бренди
--
рынок
--
ринок
--
стартап
--
стартап
--
франчайзи
--
франчайзі
--
франчайзи
нг
--
франчайзи
нг
--
франшиза
--
франшиза
Анотація:
Розглянуто питання створення та розвитку
франчайзи
нгових відносин в Республіці Казахстан: проблеми та шляхи їх вирішення. На прикладі конкретних іноземних та вітчизняних фірм-виробників розкрито історію становлення
франчайзи
нгових відносин у республіці. Акцент зроблено на вітчизняному
франчайзи
нгу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
6.
Гринько, Тетяна Валеріївна
(доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою економіки та бізнес-менеджменту Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара).
Франчайзи
нг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств / Т. В. Гринько, О. П. Кпупський> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 1
. - С. 145-154 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(47США)в7-56
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы туризма, 2003-2013 гг.
Фінанси туризму, 2003-2013 рр.
США
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства
--
індустрія гостинності
--
организационная культура туристических предприятий
--
організаційна культура туристичних підприємств
--
франчайзеры
--
франчайзери
--
франчайзи
--
франчайзі
--
франчайзи
нг
--
франчайзи
нг
--
туристические предприятия
--
туристичні підприємства
Анотація:
Розглянуто
франчайзи
нг як інструмент виходу й присутності на ринку; наведено основні його переваги, в тому числі, в галузі туризму й гостинності; проаналізовано роль
франчайзи
нгу для туристичних підприємств у сучасній економічній системі; на прикладі компанії "TUI GROUP" розглянуто формування організаційної культури в індустрії подорожей; на основі опитування працівників сектору виявлено проблеми щодо ігнорування важливості формування організаційної культури та розроблено рекомендації з їх подолання.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Крупський, Олександр Петрович (кандидат філософських наук; доцент кафедри економіки туризму Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеTUI GROUP, американская компания-туроператор \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)