Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=франчайзи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Григоренко, Т. М. (здобувач; Київський національний торговельно-економічний університет; м.Київ; Україна).
    Теоретичні та практичні аспекти франчайзингу в роздрібній торгівлі / Т. М. Григоренко // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 120-127 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Великобритания
    Велика Британія

    Германия

    Німеччина

    США

Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- розничная торговля -- исторические аспекты -- субъекты франчайзинговой предпринимательской сети -- суб'єкт франчайзингової підприємницької мережі -- терминология -- термінологія -- франчайзинг -- франчайзинг -- франчайзи -- франчайзі -- франшиза -- франшиза
Анотація: Проаналізовано історичний розвиток франчайзингу, визначено його сутність, наводиться термінологічне обґрунтування, характеризуються різні види франчайзингу, визначені переваги та недоліки франчайзингової підприємницької діяльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
General Motors, машиностроительный концерн \о ней\; Singer, компания-производитель швейных машин \о ней\

Знайти схожі

2.


    Макаренко, Т. Є. (аспірант Інституту світової економіки і міжнародних відносин НАН України).
    Концептуалізація розвитку франчайзингу в сучасних трансформаційних умовах [Текст] / Т. Є. Макаренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 6. - С. 153-157 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(4УКР)-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы малых предприятий

   Фінанси малих підприємств

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
малые предприятия -- малі підприємства -- малый бизнес -- малий бізнес -- МП -- национальные экономики -- національні економіки -- франчайзи -- франчайзі -- франчайзинг -- франчайзеры -- франчайзери -- франшизы -- франшизи -- франчайзинговые сети -- франчайзингові мережі -- франчайзинговый бизнес-формат -- франчайзинговий бізнес-формат -- функциональные особенности -- функціональні особливості -- экономические трансформации -- економічні трансформації
Анотація: Досліджено особливості функціонування підприємств малого бізнесу, які розвиваються в сучасних трансформаційних умовах за моделлю франчайзингу. Проведено аналіз сучасного стану ринку франчайзингу в Україні та його перспектив.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Британская ассоциация франчайзинга \о ней\; Европейский кодекс этики франчайзинга \о произв.\; Кодекс деловой практики \о произв.\; Федерация развития франчейзинга, гостеприимства и инфраструктуры, всеукраинская общественная организация \о ней\

Знайти схожі

3.


    Хлівний, В. К. (кандидат економічних наук; доцент Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Франчайзинг у підприємницькій діяльності : теоретичні засади / В. К. Хлівний // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 190-197 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

   Финансы предпринимательства

   Фінанси підприємництва

Кл.слова (ненормовані):
предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- терминология -- термінологія -- франчайзинг -- франчайзеры -- франчайзери -- франчайзи -- франчайзі -- франчайзинговые отношения -- франчайзингові відносини -- франчайзинговые пакеты -- франчайзингові пакети -- франчайзинговые предприятия -- франчайзингові підприємства -- франчайзинговые системы -- франчайзингові системи -- франшизы -- франшизи
Анотація: Досліджено економічну природу франчайзингу, з'ясовано сутність понять "франчайзинг", "франчайзер", "франчайзі", особливості розвитку франчайзингових відносин, запропоновано класифікацію видів франчайзингу за певними ознаками, уточнено визначення вказаних понять, що сприятиме удосконаленню франчайзингових відносин.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Хлівний, В. К. (кандидат економічних наук; доцент Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Особливості франчайзингу як виду підприємницької діяльності та вплив на нього різних чинників / В. К. Хлівний // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 152-159 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Органцзаційні форми підприємств

Кл.слова (ненормовані):
нормативное регулирование -- нормативне регулювання -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- франчайзеры -- франчайзи -- франчайзі -- ліцензіати -- франчайзинг -- франчайзинговые предприятия -- франчайзингові підприємства -- франчайзинговые отношения -- франчайзингові відносини -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- экономическое сотрудничество -- економічне співробітництво
Анотація: Розглянуто завдання франчайзингу, наведена схематична модель формування та реалізації франчайзингових відносин, розкрита подібність їх з іншими видами економічного співробітництва, визначено необхідність доповнення органами державної влади нормативних актів, що регулюватимуть відносини франчайзингу та дозволять запобігти уникненню суб'єктами господарювання спеціальних норм законодавчого регулювання відносин франчайзингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

5.


    Карімова, Мадіна (докторант PhD Університету "Туран"; м.Алмати; Казахстан).
    Аналіз та можливості розвитку франчайзингових відносин на казахстанському ринку / М. Д. Карімова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 157-164 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(5КАЗ)г-93
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   Організаційні форми підприємств

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-идея -- бізнес-ідея -- финансы предпринимательства -- фінанси підприємництва -- бренды -- бренди -- рынок -- ринок -- стартап -- стартап -- франчайзи -- франчайзі -- франчайзинг -- франчайзинг -- франшиза -- франшиза
Анотація: Розглянуто питання створення та розвитку франчайзингових відносин в Республіці Казахстан: проблеми та шляхи їх вирішення. На прикладі конкретних іноземних та вітчизняних фірм-виробників розкрито історію становлення франчайзингових відносин у республіці. Акцент зроблено на вітчизняному франчайзингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

6.


    Гринько, Тетяна Валеріївна (доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою економіки та бізнес-менеджменту Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара).
    Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств / Т. В. Гринько, О. П. Кпупський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 1. - С. 145-154 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(47США)в7-56
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы туризма, 2003-2013 гг.

   Фінанси туризму, 2003-2013 рр.

   США
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- организационная культура туристических предприятий -- організаційна культура туристичних підприємств -- франчайзеры -- франчайзери -- франчайзи -- франчайзі -- франчайзинг -- франчайзинг -- туристические предприятия -- туристичні підприємства
Анотація: Розглянуто франчайзинг як інструмент виходу й присутності на ринку; наведено основні його переваги, в тому числі, в галузі туризму й гостинності; проаналізовано роль франчайзингу для туристичних підприємств у сучасній економічній системі; на прикладі компанії "TUI GROUP" розглянуто формування організаційної культури в індустрії подорожей; на основі опитування працівників сектору виявлено проблеми щодо ігнорування важливості формування організаційної культури та розроблено рекомендації з їх подолання.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Крупський, Олександр Петрович (кандидат філософських наук; доцент кафедри економіки туризму Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеTUI GROUP, американская компания-туроператор \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)