Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=якість знань<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Жорнова, Олена
(професор кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук).
Тестування у контексті моніторингу якості
знань
студентів: загальнотеоретичні та загальнометодичні розвідки / О. Жорнова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 9
. - С. 34-47 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
тестування
--
знання студентів
--
якість
знань
--
педагогічне тестування
--
тести
--
підготовка тестів
--
проведення тестів
--
методична робота
--
высшее образование
--
тестирование
--
знания студентов
--
качество знаний
--
педагогическое тестирование
--
подготовка тестов
--
проведение тестов
--
методическая работа
Анотація:
Розглядаються позитивні і негативні чинники впровадження педагогічного тестування, уточнюється функціональне призначення педагогічних тестів та основний поняттєво-категоріальний апарат, визначаються умови продуктивного впровадження тестового контролю
знань
студентів, описуються основні етапи педагогічного тестування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Зварич, І. М.
Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 98-104. - Бібліографія : С.104 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищих навчальних закладів
--
вища освіта
--
вища освіта в зарубіжних країнах
--
вищі навчальні заклади
--
высшее образование
--
высшее образование в зарубежных странах
--
высшие учебные заведения
--
зарубежная педагогика
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
зарубіжна педагогіка
--
качество знаний
--
образование в США
--
освіта в США
--
педагогическая компетентность
--
педагогічна компетентність
--
преподаватели высших учебных заведений
--
якість
знань
Анотація:
Розглянуто педагогічну компетентність викладачів у науково-педагогічній літературі США, проаналізовано дослідження науковців з удосконалення системи визначення педагогічної компетентності викладачів у вишах цієї країни. Педагогічна компетентність викл адача - це висока внутрішня культура і духовна краса, власний широкий світогляд та інтелект, гармонійне поєднання всіх професійних характеристик педагога, його досвіду,
знань
, умінь і навичок, які він комплексно використовує в навчальних, організаційн их, методичних, наукових, культурних закладах навчально-виховного процесу.
Знайти схожі
>
3.
Зварич, Ірина
.
Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 3
. - С. 112-118. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.42
Рубрики:
педагогічна компетентність викладача
педагогическая компетентность преподавателя
высшее образование в США
вища освіта в США
Кл.слова (ненормовані):
викладачі
--
професійна компетентність
--
навчальні дисципліни
--
вища освіта у США
--
оцінювання
--
якість
знань
--
вищі навчальні заклади
Анотація:
Розглянуто сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів вищих навчальних закладах США на основі наукової літератури, проаналізовано дослідження науковців, підтверджено визначення і зроблено висновки щодо об'єктивності її оцінювання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
37
У 67
Раціна, Т. В.
Післядипломна освіта: шляхи удосконалення якості
знань
/ Т. В. Раціна> // Управління якістю підготовки кадрів з вищою освітою через удосконалення процедур ліцензування, акредитації та рейтингування : зб. тез доп. наук.-метод. конф., 15-16 берез. 2012 р. : [у 2 т.] / МОН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Нац. гірн. ун-т. - Д., 2012. -
Т. 1
. - С. 130-133. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-966-350-352-3
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта
--
последипломное образование
--
систематична освіта
--
систематическое образование
--
якість
знань
--
качество знаний
--
інститути післядипломної освіти
--
институты последипломного образования
--
підвищення кваліфікації
--
повышение квалификации
--
професійна підготовка
--
профессиональная подготовка
--
шляхи удосконалення
--
пути совершенствования
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)