Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість обслуговування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Аксьонов, І. М.
    Методологічні завади у дослідженнях якості обслуговування споживачів на ринку пасажирських перевезень / І. М. Аксьонов, О. В. Бакалінський, О. В. Кравчук // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 66-72
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- ПАССАЖИРОПОТОКИ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- пасажиропотоки -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ


Дод.точки доступу:
Бакалінський, О.В.; Кравчук, О.В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.05.2008р. Інв.1477ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Пастухов, С. С.
    Определение приоритетов пассажиров при оценке качества и выявление наиболее эффективных направлений улучшения качества транспортной услуги и сервиса в фирменных поездах (методология и результаты) / С. С. Пастухов // Вестн. ВНИИЖТа. - 2008. - № 1. - С. 23-28
УДК
Рубрики: ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ
   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- ОБСЛУЖИВАНИЕ ПАССАЖИРОВ -- ТРАНСПОРТНЫЕ УСЛУГИ -- СЕРВИС НА Ж. Д. ТРАНСП. -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ПОЕЗДА ФИРМЕННЫЕ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ -- ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ -- СЕРВІС -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- ПОЇЗДИ ФІРМОВІ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (06.10.2008р. Інв.1867ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.
   656.1
   Н 35


    Сереченок, С. Ф.
    Модель планування якості обслуговування пасажирів на маршрутах міської пасажирської транспортної системи / С. Ф. Сереченок // Вісник / Національний транспортний університет. - К. : НТУ, 2007. - №15. Ч.2. - С. 191-194
УДК
Рубрики: ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ
   ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ

   МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ

   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ПЛАНИРОВАНИЕ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- ПЛАНУВАННЯ -- МОДЕЛЮВАННЯ


Дод.точки доступу:
Національний транспортний університет
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   656.1
   Н 35


    Петровська, С. І.
    Теоретичні аспекти створення організаційно-економічної моделі якості обслуговування пасажирів міським транспортом / С. І. Петровська // Вісник / Національний транспортний університет. - К. : НТУ, 2007. - №15. Ч.2. - С. 200-202
УДК
Рубрики: ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ
   ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ

   МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ

   ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ

Кл.слова (ненормовані):
ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВОЗКИ ПАССАЖИРСКИЕ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ -- ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРСЬКІ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- МОДЕЛЮВАННЯ


Дод.точки доступу:
Національний транспортний університет
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Яновський, П. О. (канд. техн. наук; ДНДЦ УЗ).
    Загальні принципи стратегічного розвитку мережі залізниць України / П. О. Яновський // Залізн. трансп. України : наук.-практ. журн. - 2008. - № 5. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   СТРАТЕГИЯ

   ПЛАНИРОВАНИЕ

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   СТРАТЕГІЯ

   ПЛАНУВАННЯ

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- СТРАТЕГИЯ РАЗВИТИЯ -- ПЛАНИРОВАНИЕ -- СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ -- ПРИНЦИПЫ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- КАПИТАЛОВЛОЖЕНИЯ -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ -- ПЛАНУВАННЯ -- СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ -- ПРИНЦИПИ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- КАПІТАЛОВКЛАДЕННЯ
Анотація: Комплексно і системно представлено основні принципи стратегічного планування розвитку залізничного транспорту України.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.12.2008р. Інв.2129ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Кипа, И. Н.
    Квалиметрия качества библиотечного обслуживания / И. Н. Кипа // Науч.-техн. б-ки. - 2009. - № 9. - С. 28-40
УДК
Рубрики: ОБСЛУЖИВАНИЕ ЧИТАТЕЛЕЙ
   ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ

Кл.слова (ненормовані):
ОБСЛУЖИВАНИЕ ЧИТАТЕЛЕЙ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Є примірники у відділах:
ДИР (23.10.2009р. Інв.2955ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Самсонкин, В. Н. (доктор технических наук).
    Отбор и подготовка персонала для обеспечения международных пассажирских перевозок / В. Н. Самсонкин, З. П. Мазуренко // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 40-43 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Перевозки пассажирские

   Залізничний транспорт

   Перевезення пасажирські

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- перевозки пассажирские -- перевозки международные -- подготовка кадров -- психология на железнодорожном транспорте -- обслуживание пассажиров в поездах -- проводники вагонов -- пассажиры -- качество обслуживания -- культура обслуживания -- потребности пассажиров -- повышение профессионального мастерства -- коммуникативные навыки -- обучение -- залізничний транспорт -- перевезення пасажирські -- перевезення міжнародні -- підготовка кадрів -- психологія на залізничному транспорті -- обслуговування пасажирів в потягах -- провідники вагонів -- пасажири -- якість обслуговування -- культура обслуговування -- потреби пасажирів -- підвищення професійної майстерності -- комунікативні навики -- навчання
Анотація: О подготовке кадров для обслуживания пассажиров в поездах международных линий с психологической точки зрения.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Мазуренко, З.П. (психолог)
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (03.11.2009р. Інв.2980ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Власюк, Т. А.
    Повышение качества обслуживания пригородных пассажиров на железнодорожном транспорте с разработкой моделей экотемпометрики / Т. А. Власюк // Транспорт: наука, техника, упр. - 2010. - № 9. - С. 34-37 . - ISSN 0236-1914
УДК
Рубрики: ПРИГОРОДНЫЕ ПЕРЕВОЗКИ
   ПРИМІСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Кл.слова (ненормовані):
ПАССАЖИРСКИЕ ПРИГОРОДНЫЕ ПЕРЕВОЗКИ -- КАЧЕСТВО ОБСЛУЖИВАНИЯ -- МОДЕЛИРОВАНИЕ -- ПАСАЖИРСЬКІ ПРИМІСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ -- ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ -- МОДЕЛЮВАННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

9.
   06
   В 85


    Беляк, А. И.
    Оценка качества обслуживания транзитных пассажиров / А. И. Беляк // Повышение эффективности пассажирских перевозок : сб. науч. тр. / ВНИИЖТ. - М., 1986. - С. 38-43
УДК
Рубрики: Пассажирские перевозки
   Пасажирські перевезення

Кл.слова (ненормовані):
пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- транзитные пассажиры -- транзитні пасажири -- качество обслуживания -- якість обслуговування -- показатели -- показники

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Сафоненко, А. (аспірант кафедри маркетингу).
    Сервіс з національним присмаком, або як руйнується актив автобрендів / А. Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 60-63 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
автосервіси -- споживачі автосервісних послуг -- потребители автосервисных услуг -- автосервісні послуги -- автосервисные услуги -- автобренди -- очікування споживачів -- автодилери -- якість обслуговування -- автосервисы -- автобренды -- ожидания потребителей -- автодилеры -- качество обслуживания
Анотація: Викладено матеріали дослідження сприйняття споживачами рівня якості обслуговування у системі автосервісу регіональних автодилерів та оцінки відповідності рівню, задекларованому виробниками.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)