Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=імідж країни<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Самедзаде, Зияд
(академик Национальной академии наук Азербайджана; председатель комитета по экономической политике Парламента Азербайджанской Республики).
Стратегия развития экономики Азербайджана [Текст] / З. Самедзаде> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 11-15 : табл.
УДК
332.1
ББК
65.04
Рубрики:
Економіка
Регіональна економіка
Экономика
Региональная экономика
Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
економічна політика
--
глобализація економіки
--
імідж
країни
--
ринок нафти
--
приватизація
--
економічні реформи
--
ВВП
--
інвестиційна політика
--
экономическая политика
--
глобализация экономики
--
имидж страны
--
рынок нефти
--
приватизация
--
экономические реформы
--
инвестиционная политика
Анотація:
Раскрывается роль Гейдара Алиева в становлении независимого Азербайджана, построении экономической модели страны, которая способствовала динамическому социально-экономическому развитию и повышению международного авторитета Азербайджана в условиях глобализации.
Дод.точки доступу:
Алиев, Г. А. (президент Азербайджана)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Дзюба, Р. М.
(Донецький національний університет; Вінниця).
Використання кіно в процесі плейсбрендингу: приклад співпраці уряду Австралії і кіноіндустрії / Р. М. Дзюба> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 115-119. - Бібліографія : С.118-119 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
323(4/9)
ББК
66.3(4/8)
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Австралія
Австралия
Кл.слова (ненормовані):
Австралия
--
Австралія
--
бренд
країни
--
бренд страны
--
зарубежное кино
--
зарубежный опыт
--
зарубіжне кіно
--
зарубіжний досвід
--
имидж страны
--
імідж
країни
--
кино
--
киноиндустрия
--
кинофильм как канал коммуникации
--
кіно
--
кіноіндустрія
--
кінофільм як канал комунікації
--
маркетинг
--
маркетингова кампанія
--
маркетинговая кампания
--
плейсбрендинг
--
події світового рівня
--
политика правительства
--
політика уряду
--
события мирового уровня
Анотація:
Презентується кейс Австралії та фільму "Австралія" як приклад ефективного використання кінематографа в процесі плейсбрендингу. Доведено, що кінофільми є вагомими та ефективними комунікаційними каналами в міжнародних відносинах, здатними впливати на ро зподіл глобальних потоків потенційних відвідувачів
країни
. Показано, що розміщення бренду
країни
в кінематографічній формі уможливлює процеси формування міжнародного
імідж
у
країни
, поліпшення репутації
країни
в очах спільноти інших країн. Автор демонс трує умови, при яких використання кінематографа в якості інструменту плейсбрендингу приносить найефективніші результати. Стаття також акцентує увагу на ролі державних органів у процесі успішного плейсбрендингу. В статті також порушується питання взаєм озалежності
імідж
у
країни
та
імідж
у її складових елементів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Петров, П. Г.
(Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара).
Технології формування та підтримки зовнішньополітичного
імідж
у держави / П. Г. Петров> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 3
. - С. 91-95. - Література : 8 назв
УДК
327.8
ББК
66
Рубрики:
Політика. Політологія
Политика. Политология
Кл.слова (ненормовані):
внешнеполитический имидж
--
зовнішньополітичний
імідж
--
имидж государства
--
имидж страны
--
імідж
держави
--
імідж
країни
--
международный имидж государства
--
міжнародний
імідж
держави
--
политические технологии
--
политический маркетинг
--
політичний маркетинг
--
політичні технології
--
технологии создания имиджа
--
технології формування
імідж
у
Анотація:
Досліджуються особливості технологій формування зовнішньополітичного
імідж
у держави.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Будкін, В. С.
(доктор економічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки У
країни
).
"Економіна свобода" або "залежна економіка" - дилема регіону пострадянських держав [Текст] / В. С. Будкін> // Економіка У
країни
: науковий журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 3-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338 (100)
ББК
65.5
Рубрики:
Економіка
Світова економіка
Экономика
Мировая экономика
Кл.слова (ненормовані):
економічна свобода
--
економічна залежність
--
рейтинг свободи
--
рейтинг економічной свободи
--
екстенсивний механізм економіки
--
інтенсивний механізм економіки
--
індекс людського розвитку
--
економічні передумови для оптимізації економік країн
--
суспільні передумови для оптимізації економік країн
--
ринкова економіка
--
імідж
країни
--
рейтинг
країни
--
економічна незалежність
країни
--
зарубіжний досвід
--
світовий досвід
--
экономическая свобода
--
экономическая зависимость
--
рейтинг свободы
--
рейтинг економічной свободи
--
экстенсивный механизм экономики
--
индекс человеческого развития
--
экономические предпосылки для оптимизации экономик стран
--
общественные предпосылки для оптимизации экономик стран
--
рыночная экономика
--
имидж страны
--
рейтинг страны
--
экономическая независимость страны
--
зарубежный опыт
--
мировой опыт
Анотація:
Розглянуто причини істотного відставання країн пострадянського регіону від найбільш розвинутих держав світу. Підкреслено, що основною причиною погіршення їх позицій на світовій арені є несприятливий клімат для господарської діяльності, пов'язаний з відсутністю раціональної свободи для її суб'єктів. Проаналізовано передумови для становлення більш сприятливих умов піднесення ефективності національних економік цього регіону.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Тлеубердиова, Айжан
(доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан).
Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Т. Тлеубердиова, Ж. М. Шаекина> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 9
. - С. 24-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.48
ББК
65.433(5КАЗ)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
ассоциативная образность
--
асоціативна образність
--
брендинг страны
--
брендинг
країни
--
выбор туристического продукта
--
вибір туристичного продукту
--
туристическая дестинация
--
туристична дестинація
--
туристические услуги
--
туристичні послуги
--
имидж страны
--
імідж
країни
--
стратегическое управление
--
стратегічне управління
--
туристические предложения
--
туристичні пропозиції
--
экспертное оценивание
--
експертне оцінювання
Анотація:
Проанализирован ассоциативный образ Казахстана как туристической дестинации на основе проведенного опроса мнений зарубежных экспертов. По результатам положительных и отрицательных оценок даны рекомендации по стратегии брендинга страны как туристической дестинации.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Шаекина, Жанат (доктор экономических наук; профессор; кафедра маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)