Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=допрофильное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Папки успіху діють... / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Бібліографія посторінкова : 3 назви. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методическое сопровождение обучения -- методичний супровід навчання -- методы обучения -- навчальні досягнення -- оценивание учебных достижений -- оцінювання навчальних досягнень -- папки успеха -- папки успіху -- педагогические лаборатории -- педагогічні лабораторії -- портфолио -- портфоліо -- технологии обучения -- технології навчання -- учебные достижения
Анотація: Портфоліо (папка успіху) - це модель (технологія, засіб) автентичного оцінювання навчальної діяльності й особистісного розвитку. Призначення портфоліо - допомога учневі з вибором профілю навчання в процесі допрофільної підготовки, а в подальшому у виб орі професії. Мета статті - подати рекомендації для методичного супроводу діяльності учнів і педагогів у створенні папок успіху.


Знайти схожі

2.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Літературні курси за вибором як важливий компонент профільного навчання / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 21-23. - Бібліографія : С.23 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- литературные курсы -- літературні курси -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- факультативні заняття -- факультативные занятия -- филологический профиль -- філологічний профіль
Анотація: Розглянуто роль літературних факультативних курсів в процесі профільного філологічного навчання учнів в процесі вивчення української літератури.


Знайти схожі

3.


    Таранік-Ткачук, К. В. (головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОНУ; кандидат пед. наук).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному роках (лист МОН України від 22.05.2009 р. № 1/9-353) / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. Шелехова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 9-16. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство, 2009 р.
   Языкознание, 2010 р.

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое тестирование -- допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- зовнішнє незалежне тестування -- листи МОН -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- оценка знаний -- оцінювання знань -- письма МОНУ -- профильное обучение -- профільне навчання
Анотація: Подано методичні рекомендації щодо вичення української мови у 2009-2010 навчальному році. Наділено увагу проблемам допрофільного і профільного навчання, оцінюванню знань, зовнішньому незалежному тестуванню з української мови.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т.; Міністерство освіти і науки України \о нем\Министерство образования и науки Украины \о нем\

Знайти схожі

4.


    Полонська, Т. К.
    Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці / Т. К. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.109-110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
допрофильное обучение -- допрофільне навчання -- загальноосвітні школи -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- общеобразовательные школы -- профильное обучение -- профільне навчання -- процес навчання -- процесс обучения -- результативність навчання -- результативность обучения -- старша школа -- старшая школа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проблему допрофільного навчання іноземній мові розглянуто у вітчизняній та зарубіжній теорії і практиці. Використання зарубіжного досвіду різних країн має позитивний вплив на введення допрофільної підготовки і на результативність профільного навчання в старших класах. Щодо введення допрофільної підготовки з іноземної мови у вітчизняних школах, то за часом воно збігається з організацією такої підготовки з інших навчальних предметів. Варто зауважити, що деяку роботу з допрофільного навчання іноземної мови окремі вітчизняні ЗНЗ почали проводити самостійно на основі рекомендацій російських учених і практичного досвіду вчителів іноземних мов задовго до введення допрофільної підготовки МОН України.


Знайти схожі

5.


    Шевченко, Зоя (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях / З. Шевченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 20-23. - Література : С.23 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
допрофильная подготовка -- допрофильное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофільне навчання -- культурологический принцип в преподавании языка и литературы -- культурологічний підхід у навчанні -- литература и искусство -- література і мистецтво -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- факультативні заняття -- факультативные занятия
Анотація: Розкривається проблема загальнокультурного контексту вивчення літературних творів, роль і функції факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми в умовах допрофільної підготовки учнів 8-9 класів.


Знайти схожі

6.


    Морін, О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій; Інститут проблем виховання НАПН України).
    Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 29-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
учні основних шкіл -- учащиеся основных школ -- допрофільне навчання -- допрофильное обучение -- профільне навчання -- профильное обучение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- профорієнтаційна робота з учнями -- профориентационная работа с учащимися -- програми розвитку -- программы развития -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто питання науково-методичного забезпечення підготовки учнів основної школи до вибору напряму профільного навчання в старшій школі, професійного самовизначення старшокласників в умовах обраного ними для опанування навчального профілю та учнівської молоді в умовах освітнього округу. Окреслено основні напрями впровадження програмно-методичного доробку лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій Інституту проблем виховання НАПН України в діяльність загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі співпраці з Криворізьким природничо-науковим ліцеєм.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\; Інститут проблем виховання НАПН України \о нем\

Знайти схожі

7.


    Куліш, Олена (магістрантка VI курсу Інституту філології Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Мультимедійні засоби навчання як чинник активізації пізнавального інтересу учнів 11 класу профільної школи на уроках української мови / О. Куліш // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 6. - С. 35-36. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
активизация обучения -- активизация познавательной деятельности -- активізація навчального процесу -- активізація пізнавальної діяльності -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- допрофильное обучение -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мультимедийные методы обучения -- мультимедійні засоби навчання -- профільне навчання -- украинский язык -- українська мова -- 11 клас
Анотація: Висвітлено проблему використання мультимедійних засобів навчання на уроках української мови в 11 класі. Окреслено теоретико-прикладіні аспекти ефективного застосування електронних дидактичних засобів у навчанні учнів стилістичного синтаксису.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)