Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діяльнісний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Сухарніков, Ю. В.
    Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні / Ю. В. Сухарніков // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- деятельностная теория учения -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- Лиссабонская стратегия в образовании -- Лісабонська стратегія в освіті -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- стандартизация образования -- стандартизація освіти
Анотація: Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Бех, І. Д.
    Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- особистісно орієнтоване навчання -- підходи у навчанні -- подходы в обучении
Анотація: Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    М'ясоїд, П. А.
    С.Л.Рубінштейн і В.А.Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М'ясоїд // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 75-89. - Бібліографія : С.88-89 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вчинок -- деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- история психологии -- історія психології -- людина як об'єкт психології -- методология психологии -- методологія психології -- основна проблема психології -- основная проблема психологии -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- поступок -- психологическая теория -- психологическое познание -- психология личности -- психологічна теорія -- психологічне пізнання -- психологія особистості -- человек как объект психологии
Анотація: В статті досліджується творчість С.Л.Рубінштейна, аналізуються теми творчого діалога, який веде з цим вченим В.А.Роменець. Психологія - триваюча практика людського самопізнання, яку здійснюють учені, що переймаються її метою, сенсом, мірою відповідаль ності. Фундаментальну проблему психології розв'язано у формі протиставлень "внутрішнє - зовнішнє", "індивідуальне - соціальне", "людина - світ". Автор наступного кроку вступає у творчій діалог з попередником і, навіть заперечуучи його пошуки, рухаєтьс я у визначеному цією проблемою напрямку. Автор теорії психології заявляє себе суб'єктом історії цієї дисципліни, уособлює намагання людини пізнати саму себе. На зміну дуалістичній приходить моністична гносеологія, на зміну класичній - некласична, а потім і постнекласична психологія.


Дод.точки доступу:
Роменец, Владимир Андреевич \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\; Рубинштейн, Сергей Леонидович (1889-1960) \о нем\; Рубінштейн, Сергій Леонідович \о нем\

Знайти схожі

4.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- личность -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- особистість -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- психодидактика -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

5.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- интегрированный подход -- інтегрований підхід -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- пояснительно-преобразующая стратегия -- пояснювально-перетворювальна стратегія -- психология обучения -- психологія навчання -- развитие личности -- розвиток особистості -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- творча особистість -- творческая личность -- учебный процесс -- формирование личности -- формування особистості -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

6.


    Комих, Н. Г. (доцент Дніпродзержинського державного технічного університету; кандидат соціологічних наук).
    Економічна культура: методологічні проблеми дослідження / Н. Г. Комих // Грані. - 2011. - № 4. - С. 111-113. - Література : С.113 : 7 назв
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
габитус -- габітус -- деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- економічна культура -- економічна соціологія -- методология социологии -- методология социологических исследований -- методологія соціології -- методологія соціологічних досліджень -- нормативно-ценностный подход -- нормативно-ціннісний підхід -- структурно-функциональный подход -- структурно-функціональний підхід -- экономическая культура -- экономическая социология
Анотація: Робиться спроба описати методологічні основи економічної культури з точки зору сучасної соціологічної теорії та економічної соціології. Формуються тенденції розвитку, які характерні для методології дослідження економічної культури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Кравченко, Юрій (заступник директора ЗОШ І - ІІІ ст. №21 м. Білої Церкви).
    Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко // Українознавство. - 2012. - № 1. - С.179-181 : табл. - Библиогр.: с. 181. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі
   Методика преподавания учебніх предметов в общеобразовательной школе

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українознавство -- діяльнісний підхід -- навчально-виховне середовище -- пізнавальна активність -- міжпредметна інтеграція -- навчальні проекти -- природничо-математичні дисципліни -- пошуково-дослідницька робота старшокласників -- національне виховання -- патріотичне виховання -- міжпредметні зв'язки -- щоденники погоди -- украиноведение -- деятельностный подход -- учебно-воспитательная среда -- познавательная активность -- межпредметная интеграция -- учебные проекты -- естественно-математические дисциплины -- поисково-исследовательская работа старшеклассников -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание -- межпредметные связи -- дневники погоды
Анотація: Досвід українознавчої роботи на уроках природничо-математичних дисциплін ЗОШ № 21 Білої Церкви.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Загальноосвітня школа І - ІІІ ступеня №21 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.
81.2-9
Г 55


    Глушаниця, Н. В.
    Концепція формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів з авіоніки / Н. В. Глушаниця // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 69-79. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.2-9
Рубрики: Иноязычная подготовка студентов
   Іншомовна підготовка студентів

Кл.слова (ненормовані):
формування компетентності -- підготовка фахівців -- педагогічні технології -- професійно-комунікативна компетентність -- компетентнісний підхід -- діяльнісний підхід -- культурологічний підхід -- особистісний підхід -- системний підхід -- комунікативний підхід -- формирование компетентности -- подготовка специалистов -- педагогические технологии -- профессионально-коммуникативная компетентность -- компетентностный подход -- деятельностный подход -- культурологический подход -- личностный подход -- системный подход -- коммуникативный подход -- бакалаври з авіоніки -- бакалавры по авионике
Анотація: Розглянуто концептуальні підходи до формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутнього бакалавра з авіоніки.


Дод.точки доступу:
Макаров, Р. М. \о нем\; Кміта, Є. В. \о нем\; Півень, В. В. \о нем\; Тарнавська, Т. В. \о ней\; Зеленська, Зоя \о нем\; Колодій, І. \о нем\; Конопляник, Л. М. \о нем\

Знайти схожі

9.


    Коваленко, Олена Едуардівна (доктор педагогічних наук; професор; ректор Української інженерно-педагогічної академії).
    Підготовка інженерів-педагогів магістерських програм - якою їй бути? / О. Е. Коваленко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.584р3
Рубрики: Подготовка инженеров-педагогов
   Підготовка інженерів-педагогів

Кл.слова (ненормовані):
магістерські програми -- підготовка інженерів-педагогів -- психолого-педагогічна підготовка інженерів-педагогів -- інженерно-фахова підготовка інженерів-педагогів -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- особистісно-орієнтований підхід -- магистерские программы -- подготовка инженеров-педагогов -- психолого-педагогическая подготовка -- инженерно-профессиональная подготовка
Анотація: Обгрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки інженерів-педагогів магістерських програм, визначено методологічні основи дослідження, розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Знайти схожі

10.


    Муранова, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри базових і спеціальних дисциплін).
    Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- старшокласники -- старшеклассники -- фізико-математична підготовка старшокласників -- физико-математическая подготовка старшеклассников -- підготовка до навчання в технічних університетах -- подготовка к обучению в технических университетах -- методологія підготовки -- методология подготовки -- технічні університети -- технические университеты -- методологічні підходи -- методологические подходы -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- особисто орієнтований підхід -- личностно ориентированнный подход -- діяльнісний підхід -- деятельностный подход -- системний підхід -- системный подход
Анотація: Представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З'ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання в технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)