Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=діяльнісний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
20
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
>
1.
Сухарніков, Ю. В.
Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації оівіти в Україні / Ю. В. Сухарніков> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 32-42. - Бібліографія : С.41-42 : 8 назв
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
деятельностная теория учения
--
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний
підхід
--
европейская концепция компетентносного подхода
--
европейские образовательные стандарты
--
европейское образовательное пространство
--
європейська концепція компетентнісного підходу
--
європейський освітній простір
--
європейські освітні стандарти
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
Лиссабонская стратегия в образовании
--
Лісабонська стратегія в освіті
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
стандартизация образования
--
стандартизація освіти
Анотація:
Вивчаються проблеми адаптації системи вищої освіти України до вимог Європейського простору освіти в рамках Лісабонської стратегії за умов збереження здобутків вітчизняної системи освіти та психолого-педагогічної науки. Докладно роздивляються психологі чні засади діяльнісного підходу в навчанні та можливості його застосування в межах компетентнісного підходу.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Бех, І. Д.
Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 2
. - С. 26-31. - Бібліографія : С.31 : 4 назви
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний
підхід
--
ключевые жизненные компетентности
--
ключові життєві компетентності
--
компетентнісне навчання
--
компетентностное обучение
--
личностно ориентированное обучение
--
особистісно орієнтоване навчання
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
Анотація:
Автор розглядає принципи та сенс компетентнісного підходу ("ключові життєві компетенції"), звертається також до ідей діяльнісного та особистісно орієнтованих підходів.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
М'ясоїд, П. А.
С.Л.Рубінштейн і В.А.Роменець: теоретизування і теми творчого діалогу / П. А. М'ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 75-89. - Бібліографія : С.88-89 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вчинок
--
деятельностный подход
--
діяльнісний
підхід
--
история психологии
--
історія психології
--
людина як об'єкт психології
--
методология психологии
--
методологія психології
--
основна проблема психології
--
основная проблема психологии
--
персоналии психологов
--
персоналії психологів
--
поступок
--
психологическая теория
--
психологическое познание
--
психология личности
--
психологічна теорія
--
психологічне пізнання
--
психологія особистості
--
человек как объект психологии
Анотація:
В статті досліджується творчість С.Л.Рубінштейна, аналізуються теми творчого діалога, який веде з цим вченим В.А.Роменець. Психологія - триваюча практика людського самопізнання, яку здійснюють учені, що переймаються її метою, сенсом, мірою відповідаль ності. Фундаментальну проблему психології розв'язано у формі протиставлень "внутрішнє - зовнішнє", "індивідуальне - соціальне", "людина - світ". Автор наступного кроку вступає у творчій діалог з попередником і, навіть заперечуучи його пошуки, рухаєтьс я у визначеному цією проблемою напрямку. Автор теорії психології заявляє себе суб'єктом історії цієї дисципліни, уособлює намагання людини пізнати саму себе. На зміну дуалістичній приходить моністична гносеологія, на зміну класичній - некласична, а потім і постнекласична психологія.
Дод.точки доступу:
Роменец, Владимир Андреевич \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\; Рубинштейн, Сергей Леонидович (1889-1960) \о нем\; Рубінштейн, Сергій Леонідович \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний
підхід
--
діяльнісний
підхід
в навчанні
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
компетентнісний
підхід
--
компетентностный подход
--
личность
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
особистість
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
психодидактика
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее образование
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
5.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
діяльнісний
підхід
--
интегрированный подход
--
інтегрований
підхід
--
компетентнісний
підхід
--
компетентностный подход
--
навчальний процес
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
пояснительно-преобразующая стратегия
--
пояснювально-перетворювальна стратегія
--
психология обучения
--
психологія навчання
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
творча особистість
--
творческая личность
--
учебный процесс
--
формирование личности
--
формування особистості
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
6.
Комих, Н. Г.
(доцент Дніпродзержинського державного технічного університету; кандидат соціологічних наук).
Економічна культура: методологічні проблеми дослідження / Н. Г. Комих> // Грані. - 2011. -
№ 4
. - С. 111-113. - Література : С.113 : 7 назв
УДК
^A316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
габитус
--
габітус
--
деятельностный подход
--
діяльнісний
підхід
--
економічна культура
--
економічна соціологія
--
методология социологии
--
методология социологических исследований
--
методологія соціології
--
методологія соціологічних досліджень
--
нормативно-ценностный подход
--
нормативно-ціннісний
підхід
--
структурно-функциональный подход
--
структурно-функціональний
підхід
--
экономическая культура
--
экономическая социология
Анотація:
Робиться спроба описати методологічні основи економічної культури з точки зору сучасної соціологічної теорії та економічної соціології. Формуються тенденції розвитку, які характерні для методології дослідження економічної культури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Кравченко, Юрій
(заступник директора ЗОШ І - ІІІ ст. №21 м. Білої Церкви).
Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко> // Українознавство. - 2012. -
№ 1
. - С.179-181 : табл. - Библиогр.: с. 181. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.26(4 Укр)
Рубрики:
Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі
Методика преподавания учебніх предметов в общеобразовательной школе
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
українознавство
--
діяльнісний
підхід
--
навчально-виховне середовище
--
пізнавальна активність
--
міжпредметна інтеграція
--
навчальні проекти
--
природничо-математичні дисципліни
--
пошуково-дослідницька робота старшокласників
--
національне виховання
--
патріотичне виховання
--
міжпредметні зв'язки
--
щоденники погоди
--
украиноведение
--
деятельностный подход
--
учебно-воспитательная среда
--
познавательная активность
--
межпредметная интеграция
--
учебные проекты
--
естественно-математические дисциплины
--
поисково-исследовательская работа старшеклассников
--
национальное воспитание
--
патриотическое воспитание
--
межпредметные связи
--
дневники погоды
Анотація:
Досвід українознавчої роботи на уроках природничо-математичних дисциплін ЗОШ № 21 Білої Церкви.
Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Дод.точки доступу:
Загальноосвітня школа І - ІІІ ступеня №21 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
8.
81.2-9
Г 55
Глушаниця, Н. В.
Концепція формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів з авіоніки / Н. В. Глушаниця> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 69-79. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
81.2-9
Рубрики:
Иноязычная подготовка студентов
Іншомовна підготовка студентів
Кл.слова (ненормовані):
формування компетентності
--
підготовка фахівців
--
педагогічні технології
--
професійно-комунікативна компетентність
--
компетентнісний
підхід
--
діяльнісний
підхід
--
культурологічний
підхід
--
особистісний
підхід
--
системний
підхід
--
комунікативний
підхід
--
формирование компетентности
--
подготовка специалистов
--
педагогические технологии
--
профессионально-коммуникативная компетентность
--
компетентностный подход
--
деятельностный подход
--
культурологический подход
--
личностный подход
--
системный подход
--
коммуникативный подход
--
бакалаври з авіоніки
--
бакалавры по авионике
Анотація:
Розглянуто концептуальні підходи до формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутнього бакалавра з авіоніки.
Дод.точки доступу:
Макаров, Р. М. \о нем\; Кміта, Є. В. \о нем\; Півень, В. В. \о нем\; Тарнавська, Т. В. \о ней\; Зеленська, Зоя \о нем\; Колодій, І. \о нем\; Конопляник, Л. М. \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Коваленко, Олена Едуардівна
(доктор педагогічних наук; професор; ректор Української інженерно-педагогічної академії).
Підготовка інженерів-педагогів магістерських програм - якою їй бути? / О. Е. Коваленко> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 99-106. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.584р3
Рубрики:
Подготовка инженеров-педагогов
Підготовка інженерів-педагогів
Кл.слова (ненормовані):
магістерські програми
--
підготовка інженерів-педагогів
--
психолого-педагогічна підготовка інженерів-педагогів
--
інженерно-фахова підготовка інженерів-педагогів
--
діяльнісний
підхід
--
компетентнісний
підхід
--
особистісно-орієнтований
підхід
--
магистерские программы
--
подготовка инженеров-педагогов
--
психолого-педагогическая подготовка
--
инженерно-профессиональная подготовка
Анотація:
Обгрунтовано актуальність удосконалення професійної підготовки інженерів-педагогів магістерських програм, визначено методологічні основи дослідження, розроблено зміст професійних компетенцій цих кадрів.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Знайти схожі
>
10.
Муранова, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри базових і спеціальних дисциплін).
Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 17-22 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес
--
учебный процесс
--
старшокласники
--
старшеклассники
--
фізико-математична підготовка старшокласників
--
физико-математическая подготовка старшеклассников
--
підготовка до навчання в технічних університетах
--
подготовка к обучению в технических университетах
--
методологія підготовки
--
методология подготовки
--
технічні університети
--
технические университеты
--
методологічні підходи
--
методологические подходы
--
компетентнісний
підхід
--
компетентностный подход
--
особисто орієнтований
підхід
--
личностно ориентированнный подход
--
діяльнісний
підхід
--
деятельностный подход
--
системний
підхід
--
системный подход
Анотація:
Представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований,
діяльнісний
, системний. З'ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання в технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)