Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=индивидуальная работа<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Звєряков, Михайло (ректор Одеського державного економічного університету; завідувач кафедри загальної економічної теорії; доктор економічних наук; професор).
    Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища / М. Звєряков, А. Ковальов, Т. Кублікова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 4. - С. 23-33 : рис. - 2 рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- магістерські програми -- магистерские программы -- наукове спрямування навчання -- научная направленность обучения -- моделі освіти -- модели образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- індивідуальна робота -- индивидуальная работа -- економічна освіта -- экономическое образование
Анотація: Висвітлюється досвід підготовки магістрів в ОДЕУ за двома напрямами - науковим і професійним.

Перейти к внешнему ресурсу: Особливості формування магістерських

Дод.точки доступу:
Ковальов, Анатолій (проректор з наукової роботи Одеського державного економічного університету; доктор економічнх наук; професор); Кублікова, Тетяна (проректор з науково-педагогічної роботи Одеського державного економічного університету; кандидат економічних наук; доцент); Одеський державний економічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пендзей, Іван (доцент кафедри всесвітньої історії Інституту історії і політології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат історичних наук).
    Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- учбові предмети -- учебные предметы -- новітня історія -- новейшая история -- Болонський процес -- Болонский процесс -- шкала оцінювання знань -- шкала оценивания знаний -- змістовий модуль -- смысловой модуль -- контроль знань студентів -- контроль знаний студентов -- види контролю знань -- виды контроля знаний -- поточний контроль -- текущий контроль -- модульний контроль -- модульный контроль -- семестровий контроль -- семестровый контроль -- залік -- зачет -- курсова робота -- курсовая работа -- індивідуальні навчально-дослідні завдання -- индивидуальные учебно-исследовательские работы -- модульні контрольні роботи -- модульные контрольные работы -- індивідуальна робота -- индивидуальная работа -- відповідність шкал оцінювання -- соответствие шкал оценивания -- 100-бальна шкала оцінювань -- 100-бальная шкала оценивания -- 5-бальна шкала оцінювань -- 5-бальная шкала оценивания
Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.3.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Грабар, Н.
    Використання методики аутокомунікації в системі індивідуальної роботи бібліотек вищої школи / Н. Грабар // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 9. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Бібліотеки

   Библиотечное дело

   Библиотеки

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- бібліотеки вузів -- бІбліотекарі -- користувачі -- читачі -- комунікації -- аутокомунікації -- спілкування -- індивідуальна робота -- библиотечное дело -- библиотеки вузов -- библиотекари -- пользователи -- читатели -- коммуникации -- аутокоммуникации -- общение -- индивидуальная работа


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

4.


    Макарська, Наталія (головний методист Наукової бібліотеки Національного аграрного університету; м. Київ).
    Готуємо фахівців-аграрників спільно / Н. Макарська // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2013. - № 4. - С. 48-49
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Библиотеки высших учебных заведений

   Бібліотеки вищих навчальних закладів

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- бібліотечна справа -- научные библиотеки -- наукові бібліотеки -- библиотеки вузов -- бібліотеки внз -- библиотеки высших учебных заведений -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- библиотеки университетов -- бібліотеки університетів -- юбилеи библиотек -- ювілеї бібліотек -- история библиотеки -- історія бібліотеки -- библиотечные фонды -- бібліотечні фонди -- книжные выставки -- книжкові виставки -- массовые мероприятия -- масові заходи -- научно-практические конференции -- науково-практичні конференції -- историческое наследие -- історична спадщина -- новейшие технологии -- новітні технології -- культурно-массовая работа -- культурно-масова робота -- информационно-коммуникативная деятельность -- інформаційно-комунікативна діяльність -- обслуживания пользователей -- обслуговування користувачів -- филиалы библиотеки -- філії бібліотеки -- индивидуальная работа -- індивідуальна робота -- информационно-консультативная работа -- інформаційно-консультативна робота
Анотація: У 2013 році Національний університет біоресурсів і природокористування (НУБіП) України відзначає 115 років від дня свого заснування. Автор інформує про заходи, проведені працівниками наукової бібліотеки з нагоди ювілею.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Національний університет біоресурсів і природокористування України \про нього\; Наукова бібліотека Національного університету біоресурсів і природокористування України \про неї\; Книжкові скарбниці аграрних знань: минуле, сьогодення та перспективи розвитку, конференція \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

5.


    Кузьмук, Лідія (завідувач).
    Мистецтво жити разом. Виховання толерантності у дошкільнят / Л. Кузьмук // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - С. 9-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.51
Рубрики: Моральне виховання
   Нравственное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- громадянське виховання -- війна -- театралізовані заняття -- інтерактивні ігри -- вправи -- гурткова робота -- індивідуальна робота -- робота з батьками -- заняття-пошук -- моральное воспитание -- гражданское воспитание -- война -- театрализованные занятия -- интерактивные игры -- упражнения -- совместная работа -- индивидуальная работа -- работа с родителями -- занятие-поиск -- общечеловеческие ценности -- загальнолюдські цінності -- толерантность -- толерантність
Анотація: Йдеться про необхідність формування загальнолюдських цінностей у дітей, зокрема толерантності. Подано розробку заняття-пошуку для старших дошкільнят, мета якого - збагачувати уявлення дітей про людські чесноти; учити оцінювати вчинки - свої й інших людей, проявляти повагу та любов до рідної країни, дорослих та однолітків вербально й за допомогою міміки та жестів; розвивати увагу, вміння взаємодіяти з найближчим оточенням; виховувати толерантність, культуру спілкування, гордість за свою державу та ін.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_10\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Повага до людей - любов до України, заняття-пошук для старших дошкільнят \про нього\

Знайти схожі

6.


    Нечитайло, Наталя (практичний психолог).
    Особливий підхід до "особливих" родин : з досвіду роботи / Н. Нечитайло, І. Кваріані // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 10-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- відхилення у розвитку -- порушення інтелектуального розвитку -- робота з родиною -- психолого-педагогічна підтримка -- просвітницька робота -- батьківські збори -- консультативна робота -- батьківські години -- корекційно-розвивальна робота -- індивідуальна робота -- діагностично-терапевтичний ігровий сеанс -- специальное образование -- отклонения в развитии -- нарушение умственного развития -- работа с семьей -- психолого-педагогическая поддержка -- просветительская работа -- родительские собрания -- консультативная работа -- родительские часы -- коррекционно-развивающая работа -- индивидуальная работа -- диагностическо-терапевтический игровой сеанс -- спеціальні дошкільні заклади -- специальные дошкольные учреждения -- досвід роботи -- опыт работы
Анотація: Налогодження співпраці дитсадка й родини надхвичайно актуальне, коли йдеться про виховання дітей з певними відхиленнями у розвитку. Так сім'ї стикаються з різноманітними психологічними проблемами й потребують особливого підходу. Досвідом успішної роботи діляться педагоги спеціального дошкільного закладу, в якому виховуються діти з порушенням інтелектуального розвитку.


Дод.точки доступу:
Кваріані, Ірина (вчитель-дефектолог); З мамою і татом до лісу йдем гуляти, діагностико-терапевтичний ігровий сеанс для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку та їхніх батьків \о произв.\Хто де живе?, дидактична гра \о произв.\; Прощання з лісом, хоровод \о произв.\; Карта-профіль спотереження за взаємодією батьків з дітьми під час діагностико-терапевтичного ігрового сеансу \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Камінська, Олена (практичний психолог).
    Як подолати страх? Допоможе казка! / О. Камінська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 10-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- індивідуальна робота -- особистість дитини -- казкотерапія -- сюжети казок -- дитячі страхи -- сотрудничество с родителями -- индивидуальная работа -- личность ребенка -- сказкотерапия -- сюжеты сказок -- детские страхи -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения
Анотація: Подано поради щодо організації казкотерапії, як подолать дитячі страхи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2017_4\4.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)