Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инициативность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Мамай, Н. М. (в.о. доцента Маріупольського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом).
    Первинна професіоналізація як етап формування соціально-трудової активності студентства у сучасних умовах / Н. М. Мамай // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 118-122. - Бібліографія: С. 121-122 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
адаптация студентов -- адаптація студентів -- инициативность как качество личности -- професійне самовизначення -- професіоналізм фахівця -- профессионализация знаний -- профессионализм специалиста -- самоопределение профессиональное -- социальная активность -- социально-профессиональный потенциал -- социально-трудовая активность -- социально-трудовая сфера -- социология молодежи -- социология профессий -- социология студенчества -- соціальна активність особи -- соціально-професійний потенціал -- соціально-трудова активність -- соціологія молоді -- соціологія професій -- соціологія студентства -- специализация -- спеціалізація -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- студенчество -- творча активність студентів -- творческая активность студентов
Анотація: Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми професіоналізації особистості у сучасних складних соціально-економічних умовах. Особлива увага приділяється формуванню соціально-трудової активності студентства на етапі первинної професіоналізації.


Знайти схожі

2.


    Нємцева, Тетяна (директор; аспірант).
    Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 17-22 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

Кл.слова (ненормовані):
програмно-цільовий підхід -- программно-целевой подход -- старшокласники -- старшеклассники -- громадянська ініціативність -- гражданская инициативность -- позакласна діяльність -- внеклассная деятельность -- виховання громадянської ініціативності -- воспитание гражданской инициативности -- виховна діяльність -- воспитательная деятельность -- цільові виховні програми -- целеые воспитательные программы -- комплексні цільові програми -- комплексные целевые программы -- сходинки цільових виховних програм -- ступеньки целевых воспитательных программ
Анотація: Висвітлюється сутність програмно-цільового підходу та особливості його реалізації як умови підвищення ефективності виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Одинадцять сходинок до успіху, цільова виховна програма \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Нємцева, Тетяна (директор).
    Педагогічні умови виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева, Н. Бондаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 66-70 : портр. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- старшеклассники -- громадянська ініціативність -- гражданская инициативность -- педагогічні умови -- педагогические условия -- програмно-цільовий підхід -- програмно-целевой подход -- навчально-виховний процес -- дослідно-експериментальна робота -- опытно-экспериментальная работа -- методи виховання -- методы воспитания -- критерії рівнів виховання -- критерии уровней воспитания -- проектна діяльність -- проектная деятельность
Анотація: Висвітлюються педагогічні умови виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності, досліджені педагогічним колективом комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа №65" дніпропетровської міської ради.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Бондаренко, Наталія (заступник директора); Середня загальноосвітня школа №65 Дніпропетровської міської ради \о ней\

Знайти схожі

4.


    Скутина, Т. В. (кандидат психологических наук; доцент кафедры психического здоровья).
    Развитие ресурсов субъектной, управляющей позиции подростка в общении через пробы режиссирования / Т. В. Скутина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 16-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология
   Психологія

   Психология деятельности

   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
театрализированная деятельность -- театралізована діяльність -- социально-психологические учебные предметы -- соціально-психологічні навчальні предмети -- развитие внутренних ресурсов подростков -- розвиток внутрішніх ресурсів підлітків -- актуализация подростков -- актуалізація підлітків -- реализация в общении -- реалізація у спілкуванні -- позиции режиссера -- позиції режисера -- пробы режиссирования -- проби режисирування -- активность в общении -- активність в спілкуванні -- инициативность -- ініціативність
Анотація: Обосновывается и опробуется вариант театрализованной деятельности с выделением позиций Режиссер, Драматург, Актер и Зритель, вписанной в тематику уроков социально-психологического учебного предмета, как практика развития и актуализации внутренних ресурсов подростка к занятию и реализации субъектной, авторской, управляющей позиции в общении. Культурной метафорой, модельным воплощением такой позиции полагается позиция Режиссера. Эмпирическая проверка в выборке из двух групп девочек и одной группы мальчиков (n=39) показала, что по мере совершения подростком проб режиссирования в рамках образовательного модуля возрастают такие индивидуальные ресурсы, как активность в общении, инициативность в порождении и предложении сверстникам своих идей и замыслов, умение организовывать их осуществление, умение доводить задуманное до конца.


Знайти схожі

5.


    Бондар, Катерина (координатор Ради дітей та учнівської молоді міста Бровари).
    Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування / К. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 60-63. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика виховання

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

    Бровари

    Бровары

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- старшеклассники -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- ініціативність -- инициативность -- активність -- активность -- соціальна ініціатива -- социальная инициатива -- виховання соціальної ініціативності -- воспитание социальной инициативности -- учнівські самоврядування -- ученические самоуправления -- самоврядування дітей -- самоуправления детей -- досвід роботи -- опыт работы
Анотація: Розглянуто поняття "учнівське самоврядування", його функції, сфери діяльності, основні принципи. Проаналізовано досвід роботи ради Ради дітей та учнівської молоді міста Бровари. Обгрунтовується, що його вивчення допоможе координатору органу учнівського самоврядування запровадити та успішно розвивати дитячий лідерський рух


Дод.точки доступу:
Рада дітей та учнівської молоді \о ней\; Броварське навчально-виховне об'єднання - Школа життєвого успіху \о ней\

Знайти схожі

6.


    Яніцка-Панек, Тереса (доктор; професор Вищої школи бізнесу і наук про здоров'я; викладач кафедри дошкільної педагогіки і педагогіки початкової освіти (м. Лодзь, Республіка Польща)).
    Навчальний план у контексті реформування початкової освіти в Республіці Польша / Т. Яніцка-Панек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 62-68 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
навчальні проекти -- учебные программы -- навчальні програми -- учебные проекты -- реформа системи освіти -- реформа системы образования -- системи освіти зарубіжних країн -- системы образования зарубежных стран -- конструктивістські парадигми -- конструктивистские парадигмы -- європейські компетенції -- европейские компетенции -- теорія множинного інтелекту -- теория множественного интеллекта -- молодші учні -- младшие школьники -- початкова освіта -- начальное образование -- ключові компетенції учнів -- ключевые компетенции учеников -- ініціативність -- инициативность -- підприємництво -- предпринимательство -- здатність особи до втілення ідей в життя -- способность личности к внедрению идей в жизнь -- творчість -- творчество -- освітні цілі -- образовательные цели -- професійна діяльність педагогів -- профессиональная деятельность педагогов
Анотація: Розглянуто методологічні рішення на допомогу вчителям початкової освіти (I- III класи) та фахівцям дошкільного виховання в педагогічній роботі. Зазначено: педагогічна практика і науково-дослідницька діяльність у галузі початкової освіти (I- III класи) засвідчують, що в програмних документах (до 2017 р.) і професійній діяльності вчителів бракує навчальних ситуацій щодо формування ініціативності і підприємництва (творчості).

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)