Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=интегрированный подход<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- интегрированный подход -- інтегрований підхід -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- пояснительно-преобразующая стратегия -- пояснювально-перетворювальна стратегія -- психология обучения -- психологія навчання -- развитие личности -- розвиток особистості -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- творча особистість -- творческая личность -- учебный процесс -- формирование личности -- формування особистості -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

2.


    Хайрулліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент; заслужений працівник освіти; директор).
    Шляхи реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайрулліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 60-68 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
початкова загальна освіта -- начальное общее образование -- інтегрований підхід -- интегрированный подход -- рівні дидактичної інтеграції -- уровни дидактической интеграции -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- уроки в проектних класах -- уроки в проектных классах -- проектні класи -- проектные классы -- приклади уроків -- примеры уроков
Анотація: Представлено характеристику інтегрованого підходу як одного з провідних напрямів модернізації системи початкової загальної освіти України. Охарактеризовано три рівні дидактичної інтеграції. Визначено роль міжпредметних зв`язків у розв`язанні завдань освіти, виховання та розвитку учнів молодшого шкільного віку. Презентовано досвід реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України".


Дод.точки доступу:
Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Ічетовкін, А. О.
    Методика оцінки параметрів умеханізмі вибору організаційно-технологічних рішень / А. О. Ічетовкін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 2(92). - С. 76-83 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/article/view/229848/236464. - Повний текст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/13550. - Зміст
УДК
Рубрики: Будівництво
   Строительство

   Організація виробництва

   Организация производства

Кл.слова (ненормовані):
методика оцінки -- методика оценки -- інтегральні параметри -- интегральные параметры -- інтегрований підхід -- интегрированный подход -- механізм вибору організаційно-технологічних рішень -- механизм выбора организационно-технологических решений -- ризик -- риск -- фактори зовнішнього середовища -- факторы внешней среды

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)