Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=интерактивное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
35
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-35
>
1.
Марцінко, Тетяна
(асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 1
. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
^A372.8
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання
--
активное
обучение
--
взаємодія в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
викладання риторики
--
виховний потенціал
--
воспитательный потенциал
--
групові технології навчання
--
групповые технологии обучения
--
зв'язне мовлення
--
интерактивное
обучение
--
інтерактивне навчання
--
коммуникативно-деловое
обучение
--
комунікативно-ділове навчання
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
підлітки
--
пізнавальна діяльність учнів
--
подростки
--
познавательная деятельность учащихся
--
преподавание риторики
--
риторика
--
риторические умения
--
риторичні уміння
--
связная речь
--
технологии обучения
--
технології навчання
--
форми навчання
--
формы обучения
Анотація:
Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
>
2.
Курмишева, Н.
(старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Полтавської філії Європейського університету).
Творчий потенціал студентів-економістів як один із чинників їхньої конкурентоспроможності / Н. Курмишева> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. -
№ 3
. - С. 74-80 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
економічна освіта
--
творчі завдання
--
конкурентоспроможність студентів
--
высшее образование
--
экономическое образование
--
творческие задания
--
конкурентоспособность студентов
--
інтерактивне навчання
--
интерактивное
обучение
--
методи начання
--
методы обучения
--
метод створення творчих моделей
--
метод создания творческих моделей
Анотація:
Визначається роль інтерактивних методів навчання (зокрема методу створення образних моделей) у засвоєнні навчального матеріалу, формування моральних якостей особистості студентів, розвитку творчого підходу до вирішення поставлених завдань.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Зарубенко, Н.
(учитель української мови і літератури Самгородоцької ЗОШ І-ІІІ ст.; Сквирський район Київської обл.).
Особливості будови тексту-роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму : матеріали до уроку розвитку мовлення у 5 класі з використанням ІКТ / Н. Зарубенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 50-51. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
изложение с элементами размышления
--
интерактивное
обучение
--
інтерактивне навчання
--
коммуникативные упражнения
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєві вправи
--
переказ з елементами роздуму
--
развитие речи у детей
--
розвиток мовлення учнів
--
текст-размышление
--
текст-роздум
--
урок развития речи
--
урок розвитку мовлення
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Урок розвитку мовлення: усний переказ з елементами роздуму.
Знайти схожі
>
4.
Лукашова, Ніна
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри хімії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
Урок як основна організаційна форма навчання хімії: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
організаційні форми навчання
--
уроки
--
методика викладання хімії
--
класифікація уроків
--
методика навчання хімії
--
лабораторно-бригадна організація навчання
--
характер навчального процесу
--
навчальний процес
--
комбіновані уроки
--
практичні заняття
--
типологія уроків
--
інтерактивне навчання
--
нестандартні уроки
--
организационные формы обучения
--
методика преподавания химии
--
классификация уроков
--
методика обучения химии
--
лабораторно-бригадная организация обучения
--
характер учебного процесса
--
учебный процесс
--
комбинированные уроки
--
практические занятия
--
типология уроков
--
интерактивное
обучение
--
нестандартные уроки
Анотація:
Критично проаналізовано, як у вітчизняній методиці хімії відбувався розвиток уроку хімії, що було цінного в історичному досвіді розробки цієї проблеми.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Романова, Лідія
(кандидат педагогічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів / Лідія Романова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 11-13. - Бібліографія : С.13 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения
--
интерактивное
обучение
--
интерактивные способы обучения
--
интерактивные формы работы
--
інноваційні технології навчання
--
інтерактивні способи навчання
--
інтерактивні технології
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
професійна освіта
--
професійне мовлення
--
профессиональная речь
--
профессиональное образование
--
украинский язык профессиональной направленности
--
українська мова професійного спрямування
Анотація:
Стаття присвячена впровадженню інноваційних (а саме - інтерактивних) технологій у процес формування професійного мовлення.
Знайти схожі
>
6.
Руденко, Вікторія
(викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання
--
дискуссия как форма обучения
--
игровое проектирование
--
игровые методы обучения
--
интерактивное
обучение
--
интерактивные методы
--
ігрове проектування
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
коммуникативная компетенция
--
комунікативна компетенція
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
професійна компетенція
--
профессиональная компетентность
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
технологии образования
--
технології освіти
Анотація:
Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.
Знайти схожі
>
7.
Попович, Ірина
(учитель української мови і літератури Мукачівської гімназії Закарпатської області).
До проблеми підвищення орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів / Ірина Попович> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 13-18. - Бібліографія : С.18 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
интерактивное
обучение
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчання орфографії
--
навчання пунктуації
--
нестандартні уроки
--
нестандартные уроки
--
обучение
орфографии
--
обучение
пунктуации
--
орфографическая грамотность
--
орфографические навыки
--
орфографічна грамотність
--
орфографічні навички
Анотація:
Стаття містить аналіз типових недоліків у засвоєнні учнями теоретичних відомостей з орфографії й пунктуації, формуванні правописних умінь і навичок, визначено причини їх виникнення та шляхи усунення.
Знайти схожі
>
8.
Маркевич, Наталія
(вчитель української мови; спеціаліст вищої категорії).
Формування мовної культури учнів: пошук підходів / Н. Маркевич, Н. Сєрікова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 9
. - С. 76-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
мовна культура
--
языковая культура
--
формування мовної культури
--
формирование языковой культуры
--
мовна освіта
--
языковое образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
правописна грамотність
--
правописная грамотность
--
пізнавальні заходи
--
познавательные мероприятия
--
інтерактивне навчання
--
интерактивное
обучение
Анотація:
Про методичні прийоми та форми роботи, що сприяють виробленню в учнів орфографічної та пунктуаційної грамотності, про формування мовної культури.
Дод.точки доступу:
Сєрікова, Наталія (вчитель української мови; спеціаліст І категорії)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Євтух, Олександр
(проректор з науково-навчальної роботи та інноваційних впроваджень Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна"; доктор економічних наук; професор).
Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки / О. Євтух, О. мол. Євтух, А. Фастовець> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. -
№ 9
. - С. 48-56 : форм.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
економічна освіта
--
інтерактивне навчання
--
ігри
--
новітні технології
--
высшее образование
--
экономическое образование
--
интерактивное
обучение
--
игры
--
новейшие технологии
Анотація:
Розглядається процес навчання через призму сучасної фізіології. Встановлено, що ефективність навчального процесу залежить від форм навчання - найбільш ефективними є ті форми, які задають одночасно логічне й образне мислення.
Дод.точки доступу:
Євтух, Олександр (доцент кафедри фінансів Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна"; кандидат економічних наук); Фастовець, Антоніна (доцент кафедри фінансів Полтавського університету споживчої кооперації України; кандидат технічних наук)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
10.
Сисоєва, Світлана
(доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач науково-дослідної лабораторії освітології Київського університету ім. Бориса Грінченка ).
Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
374.7
ББК
74.4
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогіка дорослих
Образование. Педагогика
Педагогика взрослых
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології
--
интерактивные технологии
--
інтерактивне навчання
--
интерактивное
обучение
--
дистанційне навчання дорослих
--
дистанционное образование взрослых
--
навчання дорослих
--
обучение
взрослых
--
дорослі учні
--
взрослые ученики
--
дистанційна форма навчання
--
дистанционная форма обучения
Анотація:
Розглядаються інтерактивні технології навчання дорослих, а саме поняття "інтерактивне навчання", "інтерактивна технологія" для дорослих учнів; поняття інтерактивності для систем дистанційного навчання дорослих.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-35
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)