Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=интерактивное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.


    Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету).
    Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.


Знайти схожі

2.


    Курмишева, Н. (старший викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Полтавської філії Європейського університету).
    Творчий потенціал студентів-економістів як один із чинників їхньої конкурентоспроможності / Н. Курмишева // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 74-80 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- економічна освіта -- творчі завдання -- конкурентоспроможність студентів -- высшее образование -- экономическое образование -- творческие задания -- конкурентоспособность студентов -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- методи начання -- методы обучения -- метод створення творчих моделей -- метод создания творческих моделей
Анотація: Визначається роль інтерактивних методів навчання (зокрема методу створення образних моделей) у засвоєнні навчального матеріалу, формування моральних якостей особистості студентів, розвитку творчого підходу до вирішення поставлених завдань.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Зарубенко, Н. (учитель української мови і літератури Самгородоцької ЗОШ І-ІІІ ст.; Сквирський район Київської обл.).
    Особливості будови тексту-роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму : матеріали до уроку розвитку мовлення у 5 класі з використанням ІКТ / Н. Зарубенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 50-51. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
изложение с элементами размышления -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- переказ з елементами роздуму -- развитие речи у детей -- розвиток мовлення учнів -- текст-размышление -- текст-роздум -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Урок розвитку мовлення: усний переказ з елементами роздуму.


Знайти схожі

4.


    Лукашова, Ніна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри хімії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя).
    Урок як основна організаційна форма навчання хімії: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
організаційні форми навчання -- уроки -- методика викладання хімії -- класифікація уроків -- методика навчання хімії -- лабораторно-бригадна організація навчання -- характер навчального процесу -- навчальний процес -- комбіновані уроки -- практичні заняття -- типологія уроків -- інтерактивне навчання -- нестандартні уроки -- организационные формы обучения -- методика преподавания химии -- классификация уроков -- методика обучения химии -- лабораторно-бригадная организация обучения -- характер учебного процесса -- учебный процесс -- комбинированные уроки -- практические занятия -- типология уроков -- интерактивное обучение -- нестандартные уроки
Анотація: Критично проаналізовано, як у вітчизняній методиці хімії відбувався розвиток уроку хімії, що було цінного в історичному досвіді розробки цієї проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Романова, Лідія (кандидат педагогічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
    Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів / Лідія Романова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 11-13. - Бібліографія : С.13 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
инновационные технологии обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные способы обучения -- интерактивные формы работы -- інноваційні технології навчання -- інтерактивні способи навчання -- інтерактивні технології -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- професійна освіта -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- профессиональное образование -- украинский язык профессиональной направленности -- українська мова професійного спрямування
Анотація: Стаття присвячена впровадженню інноваційних (а саме - інтерактивних) технологій у процес формування професійного мовлення.


Знайти схожі

6.


    Руденко, Вікторія (викладач Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького).
    Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / Вікторія Руденко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 40-44. - Бібліографія : С.44 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусія як форма навчання -- дискуссия как форма обучения -- игровое проектирование -- игровые методы обучения -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- ігрове проектування -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетентность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- технологии образования -- технології освіти
Анотація: Вивчаються інтерактивні технології навчання у формування професійно-комунікативної компетенції майбутніх філологів; звертається увага на специфіку ігрового проектування і технології дискусії.


Знайти схожі

7.


    Попович, Ірина (учитель української мови і літератури Мукачівської гімназії Закарпатської області).
    До проблеми підвищення орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів / Ірина Попович // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 13-18. - Бібліографія : С.18 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання орфографії -- навчання пунктуації -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- обучение орфографии -- обучение пунктуации -- орфографическая грамотность -- орфографические навыки -- орфографічна грамотність -- орфографічні навички
Анотація: Стаття містить аналіз типових недоліків у засвоєнні учнями теоретичних відомостей з орфографії й пунктуації, формуванні правописних умінь і навичок, визначено причини їх виникнення та шляхи усунення.


Знайти схожі

8.


    Маркевич, Наталія (вчитель української мови; спеціаліст вищої категорії).
    Формування мовної культури учнів: пошук підходів / Н. Маркевич, Н. Сєрікова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 76-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
мовна культура -- языковая культура -- формування мовної культури -- формирование языковой культуры -- мовна освіта -- языковое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- правописна грамотність -- правописная грамотность -- пізнавальні заходи -- познавательные мероприятия -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение
Анотація: Про методичні прийоми та форми роботи, що сприяють виробленню в учнів орфографічної та пунктуаційної грамотності, про формування мовної культури.


Дод.точки доступу:
Сєрікова, Наталія (вчитель української мови; спеціаліст І категорії)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Євтух, Олександр (проректор з науково-навчальної роботи та інноваційних впроваджень Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна"; доктор економічних наук; професор).
    Новітні технології інтерактивного навчання при підготовці фахівців з економіки / О. Євтух, О. мол. Євтух, А. Фастовець // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 9. - С. 48-56 : форм.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- економічна освіта -- інтерактивне навчання -- ігри -- новітні технології -- высшее образование -- экономическое образование -- интерактивное обучение -- игры -- новейшие технологии
Анотація: Розглядається процес навчання через призму сучасної фізіології. Встановлено, що ефективність навчального процесу залежить від форм навчання - найбільш ефективними є ті форми, які задають одночасно логічне й образне мислення.


Дод.точки доступу:
Євтух, Олександр (доцент кафедри фінансів Луцького інституту розвитку людини Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна"; кандидат економічних наук); Фастовець, Антоніна (доцент кафедри фінансів Полтавського університету споживчої кооперації України; кандидат технічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Сисоєва, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач науково-дослідної лабораторії освітології Київського університету ім. Бориса Грінченка ).
    Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогіка дорослих

   Образование. Педагогика

   Педагогика взрослых

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- дистанційне навчання дорослих -- дистанционное образование взрослых -- навчання дорослих -- обучение взрослых -- дорослі учні -- взрослые ученики -- дистанційна форма навчання -- дистанционная форма обучения
Анотація: Розглядаються інтерактивні технології навчання дорослих, а саме поняття "інтерактивне навчання", "інтерактивна технологія" для дорослих учнів; поняття інтерактивності для систем дистанційного навчання дорослих.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)