Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=логотипи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Дубанина, К..
    Оконная дружба, или как обновиться до Windows 8 / К. Дубанина // Hi-Tech PRO. - 2012. - № 12. - С. 36-37 : фот.цв.
УДК
Рубрики: Программное обеспечение
   Програмне забезпечення

Кл.слова (ненормовані):
программное обеспечение -- Windows 8 -- интерфейс -- приложения -- операционные системы -- логотипы -- програмне забезпечення -- інтерфейс -- додатки -- операційні системи -- логотипи


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    В Україні вибрано логотип до святкування 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка // Бібліотечна планета : науково-виробничий журнал. - 2013. - № 3. - С. 32. - (До 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
митці-графики -- художники-графики -- конкурси -- конкурсы -- логотипи -- логотипы -- ювілей Шевченко -- юбилей Шевченко -- українські поети -- украинские поэты -- українські письменники -- украинские писатели -- українські художники -- украинские художники -- всеукраїнський символ Шевченківського ювілею -- всеукраинский символ Шевченковского юбилея -- міжнародний символ Шевченківського ювілею -- международный символ Шевченковского юбилея -- святкові заходи -- праздничные мероприятия
Анотація: В Україні копетентне журі з авторитетних митців-графіків вибрало логотип до 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Новохатько, Л. (міністр культури) \о нем\; Шупляк, О. (викладач Бережанської дитячої художньої школи) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Всеукраїнський відкритий конкурс на кращий ескіз логотипа з відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка \о нем\; Про додаткові заходи з підготовки та відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка, Указ Президента України від 11 квітня 2012 р. № 257 \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Крамаренко, Р. М. (кандидат економічних наук; доцент; Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Брендинг міст та регіонів : зарубіжний та вітчизняний досвід / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 11. - С. 208-212 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04в7
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Городское хозяйство

   Міське господарство

   Украина
    Україна

    Киев

    Київ

    Львов

    Лвів

    Амстердам

    Берлин

    Берлін

    Копенгаген

    Лондон

    Мадрид

    Мельбурн

    Нью-Йорк

    Рига

    Сочи

    Сочі

    Тбилиси

    Тбілісі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг городов -- брендінг міст -- методология региональной экономики -- методологія регіональної економіки -- глобализация -- глобалізація -- городская имиджелогия -- міська іміджелогія -- імідж міст -- имидж городов -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инвестиционная привлекательность -- інвестиційна привабливість -- логотипы города -- логотипи міст -- маркетинг территорий -- маркетинг територій -- мегаполисы -- мегаполіси -- региональная конкурентоспособность -- регіональна конкурентоспроможність -- регионы -- регіони -- территориальные бренды -- територіальні бренди -- туристическая привлекательность -- туристична привабливість
Анотація: В умовах глобалізації, постійного зростання конкуренції маркетинг території, її імідж та бренд виходять на перший план при порівнянні рівних умов господарювання та проживання. Тому все більше міст цілеспрямовано займаються маркетингом своїх територій, формуванням свого територіального бренда, які обумовлюють інвестиційну та туристичну привабливість міста.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Глейзер, Милтон (америанский дизайнер; автор логотипа Нью-Йорка) \о нем\; Berlin Partner GmbH, агентство продвижения Берлина \о нем\Visit Copenhagen, стратегический план развития туризма в Копенгагене \о произв.\; Зимние Олимпийские игры-2014 \о них\; Рижское бюро по развитию туризма \о нем\; Стратегия развития города Киева до 2025 года, утверждена решением Киевского горсовета \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Бабенко, В. А.
    Торговельна марка: еволюція, історія, сучасність [Електронний ресурс] / В. А. Бабенко // Історія торгівлі, податків та мита : зб. наук. пр. - 2014. - № 1(9). - С. 91-98. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3882/1/Babenko_2.pdf. - Повний текст (254,93 kB)
УДК
Рубрики: Товарні знаки
   Товарные знаки

   Історія

   История

Кл.слова (ненормовані):
товарні знаки -- товарные знаки -- торгівельні марки -- торговые марки -- бренди -- бренды -- логотипи -- логотипы -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- КУ

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (254,93 kB)

Знайти схожі

5.


    Мнькова, Ольга Григорівна (аспірант кафедри економічної кібернетики та інформаційних технологій Полтавської державної аграрної академії; м.Полтава).
    Маркування та сертифікація органічної продукції [Текст] / О. Г. Мнькова, В. С. Сакало, О. О. Горб // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 126-135 : табл., граф., іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32(4УКР)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства, 2002-2013 гг.

   Економіка сільського господарства, 2002-2013 рр.

   Организация сельскохозяйственного производства

   Організація сільськогосподарського виробництва

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аграрный сектор -- аграрний сектор -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- государственное регулирование -- державне регулювання -- логотипы -- логотипи -- маркирование -- маркування -- мониторинг -- моніторинг -- национальные экономики -- національні економіки -- органическая продукция -- органічна продукція -- органическое производство -- органічне виробництво -- отраслевые стандарты -- галузеві стандарти -- производственный контроль -- виробничий контроль -- регирстрационные реестры -- реєстраційні реєстри -- сертификационные органы -- сертифікаційні органи -- сертификация органической продукции -- сертифікація органічної продукції -- статистические данные -- статистичні дані -- управленческие модели -- управлінські моделі
Анотація: Проаналізовано існуючі підходи до сертифікації та маркування органічної продукції, групи стандартів, що контролюють органічне виробництво. Наведено основні моделі управління в органічному секторі економіки, зокрема, наголошено на відсутності національного органу з акредитації, що ускіаднює державне врегулювання, контроль та моніторинг органічного сільського господарства в Україні. Згруповано статистичні дані щодо діяльності сертифікаційних органів на українському ринку. Зазначено, що для вирішення питання захисту органічного продукту вкрай важливим є прийняття державного логотипу та створення відповідного реєстру, які мають зміцнити правове поле діяльності аграрних підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Сакало, Віктор Миколайович (кандидат технічних наук; доцент; завідувач кафедрою робочих машин та виробничих досліджень Полтавської державної аграрної академії); Горб, Олег Олександрович (кандидат сільськогосподарських наук; викладач кафедри екології, зовнішніх зв'язків у виробничих відносинах Полтпвської державної аграрної академії); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О производстве и обороте органической сельскохозяйственной продукции и сырья, Закон Украины \о произв.\Органик Стандарт, украинское сертификационное ООО \о нем\

Знайти схожі

6.


    Мок Кім Ман Менді (провідний викладач Університету Нілаї; Малайзія).
    Цінність імені бренду [Текст] : приклад застосування моделі Аакера / Мок Кім Ман Менді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(5МАЛ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
Аакера модель -- брендинг -- брендінг -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- бренды стран -- бренди країн -- имена брендоа -- імена брендів -- капитал бренда -- капітал бренду -- концептуальные подходы -- концептуальні підходи -- логотипы -- логотипи -- миссия брендов -- місія брендів -- модель Аакера -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивный имидж -- позитивний імідж -- потребительские ценности -- споживчі цінності -- слоганы -- слогани -- узнаваемые бренды -- впізнавані бренди
Анотація: Описано важливість капіталізації цінності імені бренду, а також роль моделі Аакера, альтернативних підходів до брендингу та оцінювання іміджу при аналізі та побудові сильного бренду. Розглянуто три складові образу бренду — ім'я, лого та слоган — які разом мають генерувати позитивний результат щодо впізнаваност ібренду та формування іміджу у відповідності до бачення та місії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

7.


    Булатова, Аліна.
    Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 34-52 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- рекламна продукція -- рекламная продукция -- PR -- просування товару -- продвижение товара -- гендерні чинники -- гендерные факторы -- логотипи -- логотипы -- реклама для жінок -- реклама для женщин -- реклама для домогосподарок -- реклама для домохозяек -- рекламна продукція для дітей -- рекламная продукция для детей -- спеціальна реклама для чоловіків -- специальная реклама для мужчин -- реклама для ділових чоловіків -- реклама для деловых мужчин -- реклама для молоді -- реклама для молодежи -- реклама для людей похілого віку -- реклама для людей пожилого возраста -- гендерні ознаки реклами -- гендерные признаки рекламы
Анотація: Розглядаються особливості гендерних чинників у сучасній рекламі.


Дод.точки доступу:
Река, О.

Знайти схожі

8.


   
    Консультант Вікторія Мартинова [Текст] // Інтелектуальна власність в Україні. - 2018. - № 4. - С. 57-58 . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- стартапи -- стартапы -- авторские права -- авторські права -- правова охорона -- правовая охрана -- правовласники -- правообладатели -- торгівельні марки -- торговые марки -- заявки на винаходи -- заявки на изобретения -- сайти -- сайты -- мобільні додатки -- мобильные приложения -- логотипи -- логотипы -- програмне забезпечення -- программное обеспечение -- судові позови -- судебные иски
Анотація: В статті надано відповідь на запитання, стосовно того, що треба враховувати для стартапів в контексті інтелектуальної власності.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)