Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=людиноцентризм<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Павлов, О. (кандидат історичних наук; доцент кафедри філософії та соціально-політичних наук Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України).
    Селяноцентризм як висхідний принцип розбудови територій України / О. Павлов // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 9. - С. 14-17 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.04
Рубрики: Економіка
   Економічна географія та регіональна економіка, 1990-2007 рр.

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
еокномічна географія -- регіональна економіка -- соціально-економічний розвиток -- сільське господарство -- розвиток села -- сільські території -- розбудова сільських територій -- сільський розвиток -- людиноцентризм -- сільське населення -- державне регулювання -- державні програми -- законодавство -- демографія -- аграрна політика -- экономическая география -- региональная экономика -- социально-экономическое развитие -- сельское хозяйство -- развитие села -- сельские территории -- сельское развитие -- человекоцентризм -- сельское население -- государственное регулирование -- государственные программы -- законодательство -- аграрная политика
Анотація: Досліджено сутність витрат підприємств, системи управління витратами та шляхи зниження витрат при підписанні міжнародного контракту.


Дод.точки доступу:
Євроколія, міжнародний контракт \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Іванко, А. Б.
    Убитий диктатурою партійного авторитаризму / А. Б. Іванко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 17-31. - Бібліографія : С.30-31 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
авторитаризм -- виховання особистості -- воспитание личности -- гуманистическая педагогика -- гуманістична педагогіка -- жизненный путь ученого -- життєвий шлях науковця -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- людиноцентризм -- науковий шлях вченого -- научный путь ученого -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- человекоцентризм -- шестидесятничество -- шістдесятництво
Анотація: На базі аналізу конкретних фактів життя і науково-педагогічної діяльності В.О.Сухомлинського зроблено висновок, що видатний педагог був яскравим представником шістдесятницького руху. Він пройшов складний шлях від авторитарної до демократичної, ненасил ьницької педагогіки, а тому за суттю своїх поглядів явно "випадав" з тодішньої авторитарної державної системи. Аргументовано розкрита сутність глибоких розбіжностей і , врешті решт, конфлікту педагога-гуманіста з тогочасною владою, яка методично, крок за кроком, за допомогою різноманітних методів (рецензування, відмова друкувати, тиск з боку видавництв, кампанія 1967 р. тощо) нищила його, вкорочувала йому життя.

Перейти к внешнему ресурсу: Убитий диктатурою партійного авторитаризму

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Левченко, О. О.
    Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології / О. О. Левченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 66-76. - Література : С.75-76 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- викладання психології -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- людиноцентризм -- педагогическое взаимодействие -- педагогічна взаємодія -- підготовка психологів -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- преподавание психологии -- профессиональная подготовка психологов -- фасилитация -- фасилітація
Анотація: Зроблено спробу проаналізувати підстави та особливості підготовки майбутнього вчителя на основі розкриття моделі фасилітативного підходу в культурі людиноцентризму.


Знайти схожі

4.


    Кремень, Василь (доктор філософських наук; Президент НАПН України; дійсний член НАН і НАПН України).
    Інноваційність і освіта / В. Кремень // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- образование -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- освітній процес -- образовательный процесс -- інноваційна людина -- инновационный человек -- інноваційна цівілізація -- инновационная цивилизация -- постмодернізм -- постмодернизм -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- концепт людиноцентризму -- концепт человекоцентризма -- гіперреальність -- гипперреальность
Анотація: Розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежить від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, пова психологія, нова етика і нова педагогіка.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Арцишевський, Р. А. (завідувач кафедри філософії та релігієзнавства Волинського національного університету імені Лесі Українки; член-кореспондент НАПН України; доктор філософських наук; професор).
    Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський, М. Р. Арцишевська // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
пансофічна школа -- пансофія -- видатні вчені-гуманісти -- людиноцентризм -- засновники педагогіки -- педагогічні системи -- пансофичная школа -- пансофия -- выдающиеся ученые-гуманисты -- человекоцентризм -- основатели педагогики -- педагогические системы
Анотація: Охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського.


Дод.точки доступу:
Арцишевська, М. Р. (старший науковий співробітник науково-методичного центру світоглядної освіти молоді Волинського національного університету імені Лесі Українки; кандидат педагогічних наук; доцент); Коменський, Ян Амос (педагог ; 1592-1670) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Кремень, Василь (доктор філософських наук; професор; академік НАН і НАПН України; президент НАПН України).
    Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
національна освіта -- национальное образование -- освітня діяльність -- образоватедьная деятельность -- філософія освіти -- философия образования -- реформування освіти -- реформирование образования -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- філософсько-освітні парадигми -- философско-образовательные парадигмы
Анотація: Розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Кривошеїн, Віталій Володимирович (доктор політичних наук; завідувач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара).
    Українська людиноцентрична філософія освіти як дороговказ до єдиного європейського освітнього простору / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 180-181
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- антропоцентрическая парадигма -- европейское образовательное пространство -- единое европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- єдиний освітній простір -- людиноцентризм -- рецензии на книги -- рецензии на сборники научных трудов -- рецензії на збірники наукових праць -- рецензії на книги -- философия образования -- філософія освіти -- человекоцентризм образования
Анотація: Рецензія на цикл наукових праць "Філософія освіти: пошук пріоритетів" (керівник авторського колективу - академік НАН України і НАПН України, ректор КНУ імені Тараса Шевченка Л.В. Губерський).

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Філософія освіти: пошук пріоритетів, цикл наукових праць \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Чернишова, Євгенія (перший проректор Університету менеджменту освіти НАПН України; доктор педагогічних наук; професор кафедри економіки та управління персоналом).
    Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 8. - С. 78-88 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- самоменеджмент -- тріумф особистості -- триумф личности -- соціальний капітал -- социальный капитал -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- теорії особистості -- теории личности -- ідентичність особистості -- идентичность личности -- соціальна діяльність особистості -- социальная деятельность личности -- комунікативна практика -- коммуникативная практика -- управлінські процеси -- управленческие процессы -- самооцінка особистості -- самооценка личности -- філософія освіти -- философия образования
Анотація: Розглядається один із напрямів досягнення суспільного визнання результативності діяльності людини, її значущості у накопиченні соціального капіталу шляхом розроблення концептуальних положень досягнення "тріумфу особистості" з акцентом на функціонування системи вищої освіти. Здійснено термінологічний аналіз змістовно значущих понять.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Марченко, Наталія.
    Принципи гуманізації і гуманітаризації освіти у наукових пошуках А. Г. Погрібного та їх розвиток у працях українських учених / Н. Марченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.03д + 74.04в2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія педагогіки

   Образование. Педагогика

   История педагогики

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- розвиток особистості -- развитие личности -- антропоцентризм -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманітаризація освіти -- гуманитаризация образования -- дитиноцентризм -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- нормативно-правові документи -- державні національні програми -- государственные национальные программы -- педагогічна теорія -- педагогическая теория
Анотація: На основі аналізу сутності понять "гуманізація та гуманітаризація освіти", їх генези та розвитку розкривається внесок А. Г. Погрібного у теоретичне осмислення та практичну реалізацію зазначених принципів в українській системі освіти. Детально проаналізовано Державну національну програму "Освіта" ("Україна ХХІ століття"), що є першим нормативно-правовим документом, у якому зазначено шляхи реформування названої галузі відповідно до принципів демократизації, гуманізації та гуманітаризації освіти, та інші загальнонаціональні нормативні документи.


Дод.точки доступу:
Погрібний, Анатолій Григорович (український літературознавець; письменник; критик і публіцист; політичний, культурний і громадський діяч ; 1942-2007) \про нього\; Гончаренко, Семен Устимович (академік НАПН України; головний спеціаліст Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1928-2013) \про нього\; Мальований, Юрій Іванович (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; член-кореспондент НАПН України ; 1939-) \про нього\; Кремень, Василь Григорович (український вчений; державний, політичний та громадський діяч, президент НАПН України (з 1997) ; 1947-) \про нього\; Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова ; 1949-) \про нього\; Освіта, державна національна програма \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Курбатов, Сергій (доктор філософських наук; Інститут вищої освіти НАПН України).
    Дискурс філософії освіти у працях Василя Кременя / С. В. Курбатов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 1. - С. 3-12. - Бібліогр. в кінці ст. 23 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- философия образования -- реформа освіти -- реформа образования -- освітні інновації -- образовательные инновации -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- синергетическая модельразвития образования -- синергетична модель розвитку освіти -- філософські погляди -- философские взгляды -- філософські ідеї -- философские идеи -- філософія людиноцентризму -- философия человекоцентризма -- інноваційна освіта -- инновационное образование
Анотація: Присвячена розгляду становлення наукового дискурсу філософії освіти у працях Василя Кременя в контексті виникнення та розвитку української традиції філософського осмислення освіти та є авторизованим перекладом статті надрукованої англійською в журналі Pedagogika Filozofczna. - 2015. - № 1. - С. 81-85. Обгрунтовано, чому саме філософія освіти впродовж значного періоду часу відігравала роль теретико-методологічного підгрунтя реформи освітньої системи нашої країни. Простежено еволюцію розуміння філософських підходів до розуміння освіти, включаючи ії людиноцентристські принципи, інноваційні виміри та синергетичні підходи до цілісного розуміння.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_1\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Кремень, Василь (академік НАН України; академік НАПН України; президент НАПН України; президент Товариства "Знання" України) \про нього\

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)