Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методология маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Чухрай, Наталя Іванівна (завідувач кафедри менеджменту організацій Національного університету "Львівська поілтехніка"; м. Львів; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / Н. І. Чухрай, З. О. Коваль // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 118-129 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговой стратегии -- маркетингові стратегії -- методологія маркетингу -- методология маркетинга -- оценочная методология -- оціночна методологія -- стоимостная ориентация -- вартісна орієнтация -- стоимостно-ориентированные предприятия -- вартісно-орієнтовані підприємства -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність
Анотація: Розглянуто можливості застосування та сутність методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій з урахуванням вартісної орієнтації підприємств. Зазначено особливості застосування цих методів у випадку вартісно-орієнтованого управління, а також розроблено їхню класифікацію.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Коваль, Зоряна Остапівна (доцент кафедри обліку та аналізу Національного університету "Львівська поілтехніка"; м. Львів; Україна; кандидат економічних наук)

Знайти схожі

2.


    Мікушова, Марія (викладач економічного факультету Технічного університету у м.Острава; Чехія).
    Стійке споживання : "наведення мостів" та перехрещення інтересів стейкхолдерів / М. Мікушова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 516-523 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
методология маркетинга -- методологія маркетингу -- наведение мостов -- наведення мостів -- потребители -- споживачі -- потребление -- споживання -- стейкхолдери -- стейкхолдеры -- устойчивость -- стійкість
Анотація: Представлено модель під назвою "наведення мостів". На прикладі даної моделі продемонстровано взаємовідносини різних стейкхолдерів середовища споживання та крок за кроком показано, як саме вони можуть досягти взаємопорозуміння. Авторська модель знаходиться на першій стадії розробки та потребує подальшого розвитку та доопрацювання. У другій частині надано короткий огляд інформації, за допомогою якої стейкхолдери можуть досягти взаємопорозуміння у межах моделі наведення мостів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Дубовик, Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Методологічні підходи до класифікації ІНТЕРНЕТ-магазинів / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 89-94 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Методологія маркетингу

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазин -- ИНТЕРНЕТ-торговля -- ІНТЕРНЕТ-торгівля -- методология маркетинга -- методология маркетинга -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання -- сетевые информационные технологии -- мережеві інформаційні технології -- специфические признаки -- специфічні ознаки -- терминология -- термінологія -- технологическое классифицирование -- технологічне класифікування -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- торговые сети -- торговельні мережі -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- электронная коммерция -- елетронна комерція
Анотація: Наведено оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ІНТЕРНЕТ-магазина. Виявлено особливості законодавчого регулювання діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів як суб'єктів господарювання. Уточнено трактування сутності поняття “ІНТЕРНЕТ-магазин”. Систематизовано наукові підходи до класифікації ІНТЕРНЕТ-магазинів за різними специфічними ознаками.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\22.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гражданский кодекс Украины \о произв.\; О внутренней торговле, законопроект Украины \о произв.\; О защите персональных данных, закон Украины \о произв.\; О защите прав потребителей, закон Ураины \о произв.\; О развитии и государственной поддержке малого и среднего предпринимательства, закон Украины \о произв.\; Об электронной торговле (коммерции), законопрект Украины 2010 г. \о произв.\; Об электронной цифровой подписи, закон Украины \о произв.\; Об электронных документах и электронным документообороте, закон Украины \о произв.\; Хозяйственный кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Казибаєва, Аушан (студент PhD Казахського економічного університету ім. Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан).
    Формування стратегії та довготрокової маркетингової програми управління брендом / А. М. Казибаєва, Т. С. Саткалієва // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 227-233 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(5КАЗ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- долгосрочные маркетинговые программы -- довгострокові маркетингові програми -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская лояльность -- споживацька лояльність -- управления брендом -- управління брендом
Анотація: Розглянуто концептуальний підхід до формування стратегії і довгострокової маркетингової програми управління брендом. Визначено сучасний підхід до бренд-менеджменту підприємств Республіки Казахстан. Запропоновано програму управління брендом на основі формування споживацької лояльності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Саткалієва, Тамара (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту Казахського економічного університету ім. Т.Рискулова; м.Алмати; Казахстан)

Знайти схожі

5.


    Родрігез, Аінхоа (PhD (менеджмент і маркетингові дослідження); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія).
    Аналіз чинників, що визначають ефективнсть торговельних виставок : за даними Іспанії / А. Родрігез, М. Д. Рейна, К. Севілья // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 52-263 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4ІСП)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Испания
    Іспанія

Кл.слова (ненормовані):
выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- продажи -- продажі -- продвижение товаров -- просування товарів -- торговые выставки -- торговельні виставки -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- экспоненты -- експоненти
Анотація: Проаналізовано вплив різних чинників (зокрема, розміру стенду та цілей участі) на показники ефективності торговельних виставок для експонентів. Дані чинники часто визначають рішення щодо участі у виставці. Вплив різноманітних чинників оцінено як окремо, так і у комплексі. У цілому, торговельні виставки є важливим та ефективним інструментом продажів та просування, при цьому витрати на розмір стенду не демонструють суттєвого впливу на загальну ефективність від участі у виставці. Деякі з досліджених чинників часто стають причиною відмови від участі у виставці, однак здебільшого такі заходи можна вважати доволі ефективним інструментом розвитку бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Рейна, Марія Долорес (PhD (бізнес); викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія); Севілья, Клауліа (викладач економіки факультету еономікиі бізнесу Національного дистанційного навчального університету; м.Мадрид; Іспанія)

Знайти схожі

6.


    Садік, Місба (аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Критерії вибору банку : за даними Малайзії / М. Садік, Реман Хан С. ур, Руб Хан А. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 429-435 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система

   Банківська система

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- доверие банкам -- довіра банкам -- вибор банков -- выбор банка -- критерії вибору банку -- критерии выбора банка -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- групповые предпочтения -- групові вподобання -- демографические зависимости -- демографічні залежності -- избирательные критерии -- критерии выбора банка -- коммерческие банки -- комерційні банки -- коммуникационные технологии -- комунікаційні технології -- персонал -- потребительские приоритеты -- споживацькі пріоритети -- сервисное качество -- сервісна якість -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- удобство банка -- зручність -- ценовые факторы -- цінові чинники
Анотація: Подано критерії вибору банку в Малайзії. Акцент зроблено на таких критеріях: вплив інших людей, комунікаційні технології у банку, зручність, персонал, легкість отримання послуг та їх різноманіття, якість сервісу та вартість. Окремо описано демографічні залежності у побудові системи пріоритетів при виборі банку. Опитування було проведено на території Університету Таман (Скудай, Малайзія). Вибірка опитування – 187 респондентів. Найбільш значущим чинником стала "якість сервісу", далі йдуть (по мірі зниження значущості) зручність, вартість послуг, персонал, легкість отримання послуг та їх різноманіття. Найменш значущим фактором став вплив на вибір банку інших людей. При цьому доволі очевидними є відмінності у побудові системи пріоритетів між різними соціально-демографічними групами (за статтю, віком, сімейним станом, рівнем освіти та сферою діяльності).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Реман Хан, Саїф (PhD (організаційні технології); доцент факультету менеджменту і управління гуманітарними ресурсами Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія); Руб Хан, Абдур (студент PhD Університету Куала-Лумпуру; Малайзія); Университет Таман, малайский ВУЗ \о нем\

Знайти схожі

7.


    Самчинська, Ярослава Борисывна (кандидат економічних наук; доцент кафелри інформаційних наук і прикладного програмування Херсонського державного університету; м.Херсон).
    Особливості просування педагогічного програмного забезпечення на ринку України / Я. Б. Самчинська, М. О. Вінник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 534-540 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- информационные образовательные технологии -- інформаційні освітні технології -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- национальное законодательство -- національне законодавство -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- педагогическое программное обеспечение -- педагогічне програмне забезпечення -- предприятия-разработчики -- підприємства-розробники -- программные продукты -- програмні продукти -- рекламные мероприятия -- рекламні заходи -- рыночно продвижение -- ринкове просування -- специализированное ПО -- спеціалізоване ПЗ
Анотація: Розглянуто особливості й законодавчі вимоги до просування педагогічного програмного забезпечення, а також сучасний стан ринку цих продуктів в Україні; основні чинники, що впливають на його розвиток; причини, які зумовлюють використання системи маркетингу розробниками програмного забезпечення; маркетингові й рекламні заходи, що сприятимуть оптимізації маркетингових комунікацій підприємств-розробників педагогічного програмного забезпечення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вінник, Максим Олександрович (завидувач кафедри економічних контрактів і зовнішніх зв'язків Херсонського державного університету; м.Херсон); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеINTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

8.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Дослідження поняття «метрика» при плануванні в маркетингу / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 201-205 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая диагностика -- аналітична діагностика -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- терминология -- термінологія
Анотація: Світовий досвід показує, що на сучасному етапі розвитку в умовах глобалізації економічних відносин, лібералізації механізмів державного регулювання економіки, загострення конкуренції товаровиробників, диференціації споживачів, скорочення життєвого циклу продукції основою конкурентного успіху підприємства є аналіз кон'юнктури ринку, прогнозування тенденцій її розвитку та розробка на цій основі заходів активного впливу на цільовий ринок. Особливої ваги набуває вміння швидкого реагування, нові можливосл розвитку, зумовлені змінами ситуації на ринку, своєчасне виявлення зміни існуючих чи можливості виникнення нових потреб споживачів та передбачення шляхів їх задоволення більш ефективним, ніж конкуренти, способом. Однією з головних передумов розробки та реалізації плану маркетингу підприємства є чітке визначення та групування маркетингових метрик для конкретних умов бізнесу, застосування яких дозволить діагностувати на різних етапах досягнення рівня їх планових значень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Амблер, Т. (маркетолог) \о нем\; Котлер, Филипп (профессор международного маркетинга Высшей школы менеджмента ; 1931-) \о нем\

Знайти схожі

9.


    Солом'янюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій).
    Застосування метрик при плануванні в маркетингу / Н. М. Солом'янюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 126-129 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
видовая дифференциация -- видова диференціація -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые метрики -- маркетингові метрики -- маркетинговые планы -- маркетингові плани -- практическое применение -- практичне застосування -- метрики пошукового маркетингу -- метрики поискового маркетинга -- управлінські рішення -- управленческие решения -- метрика оцінки вартості бренду -- метрика оценки стоимости бренда
Анотація: Розглянуто застосування метрик при розробці маркетингового плану на підприємстві. Запропоновано основні групи метрик відповідно до часових обмежень маркетингового планування. Охарактеризовано особливості застосування метрик на підприємстві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Студінська, Г. Я. (кандидат економічних наук).
    Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 138-144 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- идентичность бренда -- ідентичність бренду -- миссия бренда -- місія бренду -- коммерческая успешность бренда -- комерційна успішність бренду -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- позиционирование бренда -- позиціонування бренду -- политические платформы -- політичні платформи -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- управленческая алгоритмизация -- управлінська алгоритмізація
Анотація: Процес створення і просування брендів (комерційних і некомерційних) відповідає сучасним ринковім умовам розвитку суспільства, яким притаманні такі характеристики, як глобалізація та хаотичність. В таких умовах саме бренд надає певні переваги, які дозволяють залишатися йому конкурентоспроможним та досмягати комерційного успіху. Алгоритмізація процесу брендування спрощує уявлення, розуміння та практичне застосування теоретико-методологічних підходів досягнення та побудови брендів, що говорить про актуальність тематики в сьогоденні і дозволяє пропонувати механізм алгоритмізації брендування до практичного застосування комерційними та некомерційними організаціями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гед, Тони (немецкий маркетолог) \о нем\; Дакер, Джордж (американский маркетолог) \о нем\; Капферер, Ж.-Н. (французский маркетолог) \о нем\; Уллер, Алина (маркетолог) \о ней\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)