Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=мясоперерабатывающая отрасль<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Малигіна, В.
Алгоритм мінімізації ризиків та потенційних небезпек у ланцюгу "поле - споживач" / В. Малигіна, О. Холодова> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2010. -
N 3
. - С. 46-49. - Библиогр.: с. 49
УДК
658.516
ББК
30ц
Рубрики:
Техника
Стандартизация. Контроль качества
Техніка
Стандартизація. Контроль якості
Кл.слова (ненормовані):
контроль якості
--
контроль качества
--
ринкові відносини
--
рыночные отношения
--
безпека життєдіяльності
--
безопасность жизнедеятельности
--
мінімізація ризиків
--
минимизация рисков
--
м’ясопереробна галузь
--
мясоперерабатывающая
отрасль
--
м’ясні продукти
--
мясные продукты
--
ковбаса варена
--
колбаса вареная
--
вареная колбаса
--
варена ковбаса
--
поле-споживач
--
поле-потребитель
Анотація:
Запропановано алгоритм мінімізації потенційних ризиків споживання на прикладі ковбаси вареної з додаванням нуту.
Дод.точки доступу:
Холодова, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Рябоконь, В. П.
(доктор економічних наук; член-кореспондент НААН; головний науковий співробітник; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
Формування та використання виробничого потенціалу м’ясопереробних підприємств / В. П. Рябоконь, Ю. П. Шаповалова> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 21-27 : рис., табл. - (Економіка агропромислового виробництва). - Бібліогр. наприкінці ст., 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
68.39.71
УДК
338.432(477)
Рубрики:
Сільськогосподарське виробництво, 2006-2011 рр.
Сельскохозяйственное производство, 2006-2011 гг.
Україна
Украина
Луганська область
Луганская область
Кл.слова (ненормовані):
АПК
--
м'ясопереробна галузь
--
мясоперерабатывающая
отрасль
--
м'ясопереробні підприємства
--
мясоперерабатывающие предприятия
--
потенціал підприємств
--
потенциал предприятий
--
виробничий потенціал підприємств
--
производственный потенциал предприятий
--
переробні галузі
--
перерабатыващие отрасли
--
сільськогосподарські підприємства
--
сельскохозяйственные предприятия
--
виробники тваринницької продукції
--
производители животноводческой продукции
--
регионы Украины
--
регіони України
Анотація:
Розкрито теоретико-методологічні засади формування й використання виробничого потенціалу м’ясопереробних підприємств в умовах трансформації організаційно-економічного механізму функціонування агропромислового комплексу України.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Шаповалова, Ю. П. (Луганський національний аграрний університет); Луганськм’ясопром, корпорація \про неї\ПАТ "Луганський м’ясокомбінат" \про нього\; Луганський м’ясокомбінат, ПАТ \про нього\
Знайти схожі
>
3.
Чеботарьов, Є. В.
Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопрдуктів Луганської області / Є. В. Чеботарьов> // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 2
. - С. 201-210 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
^a338.45: 68+338.45:664
Рубрики:
М'ясопереробна галузь
Мясоперерабатывающая
отрасль
Україна
Луганська область
Луганская область
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження
--
ринок м'ясопродуктів
--
анкетирование
--
споживання м'ясних продуктыв
--
потребление мясных продуктов
--
м'ясопереробні підприємства
--
мясоперерабатывающие предприятия
--
м'ясопереробна галузь
--
мясоперерабатывающая
отрасль
--
опрос покупателей
--
опитування покупців
Анотація:
Класифіковано основні риси ринку м'ясопродуктів Луганської області та обгрунтовано методичні аспекти маркетингового дослідження: визначення методу опитування покупців; формулювання питань та варіантів відповідей; розрахунок обсягу вибіркової сукупності. Проаналізовано результати проведених анкетних опитувань споживачів мєясопродуктів в обласному центрі, містах обласного підпорядкування, промислових й аграрних адміністративно-територіальних районах регіону. На підгрунті встановлених споживацьких уподобань запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності та оптимізації виробничо-комерційного процесу товаровиробників м'ясопереробної галузі.
Утримувачі документа:
Библиотека ИНСО ПГАСА
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)