Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=низкие туристические сезоны<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Чаібунсрі, Чукіат
(PhD (економікс); доцент факультету економіки університету Чанг Май; Таїланд).
Структура залежностей у попиті на міжнародний туризм [Текст] : за даними про сезонні коливання в туризмі країн АЕС / Ч. Чаібунсрі, П. Чаітіп> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 7
. - С. 159-168 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.13:379.85
ББК
65.433(5ТАЇ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма, 2000-2015 гг.
Економіка туризму, 2000-2015 рр.
Маркетингові дослідження
Таиланд
Таїланд
Кл.слова (ненормовані):
анализ Монте-Карло
--
аналіз Монте-Карло
--
байесовский вывод
--
байєсовський висновок
--
высокие
туристические
сезоны
--
високі туристичні сезони
--
Маркова цепи
--
Маркова ланцюги
--
Монте-Карло анализ
--
Монте-Карло аналіз
--
международный туризм
--
міжнародний туризм
--
низкие
туристические
сезоны
--
низькі туристичні сезони
--
рыночные лидеры
--
ринкові лідери
--
сезонные колебания
--
сезонні коливання
--
туристический спрос
--
туристичний попит
--
усточивая модель развития
--
стала модель розвитку
--
факторы влияния
--
фактори впливу
--
цепи Маркова
--
ланцюги Маркова
Анотація:
Використано декілька економетричних методів для виявлення факторів впливу на потоки міжнародних туристів в країни АЕС. Період дослідження включає дані за 2000–2015 рр., враховуючи специфіку високого та низького сезонів в регіоні. Результати економетричного аналізу дозволили виявити, хто в регіоні лідер ринку, а хто – послідовники, в залежності від сезону – високого або низького. Отримані результати можуть бути корисні при розробці політики та стратегій розвитку міжнародного туризму та його просування.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Чаітіп, Прасерт (PhD (економікс); доцент факультету економіки університету Чанг Май; Таїланд)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)