Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=общественное питание<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Головач, Володимир Володимирович (кандидат юридичних наук).
    Шахрайство в ресторані та як з ним боротися / В. В. Головач // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2010. - № 12. - С. 32-35
УДК
ББК 67.408.12
Рубрики: Право
   Економічні злочини

   Право

   Экономические преступления

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічні злочини -- сфера обслуговування -- заклади громадського харчування -- громадське харчування -- шахрайство в ресторанах -- кримінальне право -- способи шахрайства -- экономические преступления -- сфера обслуживания -- заведения общественного питания -- общественное питание -- мошенничество в ресторанах -- уголовное право -- способы мошенничества
Анотація: Дана характеристика шахрайства та розглянуто способи шахрайства працівників ресторану. Запропоновано організацію боротьби з конкретними видами шахрайства в ресторанному бізнесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Головач, Володимир Володимирович (кандидат юридичних наук).
    Шахрайство в ресторані та як з ним боротися. Шахрайство барменів / В. Головач // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 32-34. - Продовження, початок № 12 2010 р. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.408.12
Рубрики: Право
   Економічні злочини

   Экономические преступления

Кл.слова (ненормовані):
економічні злочини -- заклади громадського харчування -- громадське харчування -- шахрайство в ресторанах -- персонал ресторанів -- шахрайство барменів -- способи шахрайства -- скритий саботаж -- профілактика зловживань -- экономические преступления -- заведения общественного питания -- общественное питание -- мошенничество в ресторанах -- персонал ресторанов -- мошенничество барменов -- способы мошенничества -- скрытый саботаж -- профилактика злоупотреблений
Анотація: Розглянуті способи шахрайства барменів в ресторані. Показані самі розповсюджені приклади шахрайства барменів та співучасть з іншими працівниками ресторану.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Головач, Володимир Володимирович (кандидат юридичних наук).
    Шахрайство в ресторані та як з ним боротися / В. В. Головач // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 33-35. - Продовження, початок №12 2010 р. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.408.12
Рубрики: Право
   Економічні злочини

   Экономические преступления

Кл.слова (ненормовані):
економічні злочини -- кримінальне право -- сфера обслуговування -- заклади громадського харчування -- громадське харчування -- шахрайство в ресторанах -- способи шахрайства -- шахрайство кухарів -- экономические преступления -- уголовное право -- сфера обслуживания -- заведения общественного питания -- общественное питание -- мошенничество в ресторанах -- способы мошенничества -- мошенничество поваров
Анотація: Висвітлюється сучасний стан шахрайства кухарів в ресторані. Показано способи шахрайства кухарів та чинники, які спонукають до вчинення цих злочинів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Головач, Володимир Володимирович (кандидат юридичних наук).
    Шахрайство в ресторані та як з ним боротися. Аудиторська перевірка ресторану / В. Головач // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 34-39. - Продовження, початок №12 2010 р., №1-5, 10 2011 р.
УДК
ББК 67.408.12
Рубрики: Право
   Економічні злочини

   Экономические преступления

Кл.слова (ненормовані):
економічні злочини -- кримінальне право -- сфера обслуговування -- заклади громадського харчування -- громадське харчування -- шахрайство в ресторанах -- способи шахрайства -- аудиторські перевірки -- аудиторські перевірки ресторанів -- бухгалтерський облік -- міжнародні стандарти -- экономические преступления -- уголовное право -- сфера обслуживания -- заведения общественного питания -- общественное питание -- мошенничество в ресторанах -- способы мошенничества -- аудиторские проверки -- аудиторские проверки ресторанов -- бухгалтерский учет -- международные стандарты
Анотація: Розглянуті основні аспекти аудиторської перевірки ресторанів з метою виявлення та вилучення шахрайства. Подані основні завдання, які має виконувати аудиторська перевірка ресторанів.


Дод.точки доступу:
Мета і загальні принципи аудиту фінансових звітів, міжнародний стандарт 200 \о произв.\; Цель и общие принципы аудита финансовых отчетов, международный стандарт 200 \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Ніє, Фанг-Пеі (Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Ключові фактори успіху в управлінні кейтеринговим підприємством / Ф. -П. Ніє, Ч. -Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 423-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
предприятие общественного питания -- общественное питание -- общепит -- метод аналітичної ієрархії -- метод аналитической иерархии -- кейтеринг -- ключевые факторы успеха -- ключові фактори успіху -- управление предприятием -- управління підприємством -- имидж предприятия -- кадровый потенциал -- квалификация персонала
Анотація: Досліджено ключові фактори успіху в кейтерингу і надано інформацію щодо стійкого управління кейтеринговим підприємством. За допомогою методу аналтичної ієрархії побудовано ієрархічну модель за такими склдовими: інструкція по роботі в закладі; імідж мережі закладів; кадровий ресурс вищої якості; вибір місця. Показники ефективності управління структуровано згідно представленої моделі. Опитано 433 клієнти "Sun-Island Coffee & Teas & Foods Co"; за результатами опитування показники управління побудовано в ієрархію. Результати аналізу показали що: 1) життєво важливим показником є вибір місця розташування; 2) у блоці "інструкції по роботі у закладі" найважливішим фактором є час на обробку продуктів; 3) в кадровому блоці акцент зроблено на ставленні обслуговуючого персоналу; 4) у блоці "імідж мережі" найважливішим фактором стали години роботи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Понг, Чінь-Юнь (Коледж морських технологій м.Тайбей; Тайвань)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
   65.431(5КИТ)-5
   Н 11


    Ніє, Фанг-Пеі (співробітник кафедри харчового менеджменту; Університет Ванунг; м.Чунглі; Тайвань).
    Вплив якості сервісу на ступінь задоволеності клієнтів у кейтерингу / Ніє Фанг-Пеі // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 421-430 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
индустрия кейтеринга -- індустрія кейтерингу -- общественное питание -- громадське харчування -- качество сервиса -- якість сервісу -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- соціологічне дослідження -- социологическое исследование
Анотація: Досліджено вплив якості сервісу на ступінь задоволенності клієнтів у кейтерінгу. Для цього: 1) проаналізовано ситуацію щодо якості сервісу та задоволеності клієнтів у кейтерінгу; 2) визначено вплив різних демографічних змінних на рівень сервісу та ступінь задоволеності клієнтів; 3) відстежено кореляції між якістю сервісу та задоволеністю клієнтів у кейтерингу. Інструментом дослідження стало опитування; об'єктом - фірма "Taiwan Tea Cuisine". Загальна кількість анкет - 500, повернено - 357. З них 39 є недійсними, процент відгуку - 63,6%. Результати дослідження показали, що якість сервісу позитивно корелюється з такими параметрами, як ціна продукту, ефективність сервісу та сприйняття цінності товару. Кореляції між якістю сервісу та загальною задоволеністю клієнтів різняться за кількома демографічними параметрами. Внесено пропозиції щодо розвитку індустрії кейтерингу та подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.
   65.431(5КИТ)-6
   В 17


    Ванг, Фу-Джін (доцент; Університет Алетейя; м.Тайбей; Тайвань).
    Дослідження ключових компетенцій дієтологів у їдальнях молодших шкіл м. Тайбей : тайвань / Ванг Фу-Джін // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 340-350 : табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(5КИТ)-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
шкільні сніданки -- школьные завтраки -- шкільні їдальні -- школьные столовые -- кваліфікація дієтологів -- квалификация диетологов -- якість харчування -- качество питания -- громадське харчування -- общественное питание -- внешние поставщики -- зовнішні постачальники -- метод аналитической иерархии -- метод аналітичної ієрархії -- метод Дельфи -- Дельфи метод -- метод Дельфі -- Дельфі метод
Анотація: У статті досліджено ключові компетенції дієтологов їдалень державних молодших шкіл м. Тайбей (Тайвань) з акцентом на покращенні якості харчування. Опитано експертів та вчених з понад 10-річним досвідом роботи; для аналізу даних опитування використано модифікований метод Дельфі. Спираючись на результати аналізу надійності попереднього опитування, дані основного опитування проаналізовано методом аналітичної ієрархії. Використано дані 385 анкет, які було заповнено в їдальнях молодших шкіл персоналом, вчителям, батькам, дієтологами, експертами, аудиторами, директорами їдалень та представниками постачальників, сертифікованих на НАССР. Кількість повернених вірно заповненими анкет - 344. У результаті статистичного аналізу запропановано оціночну таблицю ключових компетенцій дієтологів, найнятих Комітетом зі шкільних сніданків. Дана таблиця може бути зразком для НАССР-сертифікованих постачальників, для шкіл при виборі дієтологів та оцінці їхньої діяльності. Таблиця також може бути використана при навчанні дієтологів в універсітетах та коледжах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Шпичак, О. М. (доктор економічних наук; професор; академік НААН; завідувач відділення ціноутворення, інфраструктури ринку та розвитку наукових інновацій; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Проблеми ємності внутрішнього споживчого ринку сільськогосподарської продукції та продовольства в Україні в контексті купівельної спроможності населення / О. М. Шпичак, О. В. Боднар // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 6. - С. 5-13 : рис., табл. - (Аграрна політика і реформування). - Бібліогр. наприкінці ст., 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Продовольчий комплекс
   Продовольственный комплекс

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
емкость рынков -- ємкість ринків -- ринки сільськогосподарської продукції -- рынки сельскохозяйственной продукции -- збут сільськогосподарської продукції -- сбыт сельскохозяйственной продукции -- ринки зерна -- рынки зерна -- ємкість ринків зерна -- емкость рынков зерна -- ємкість ринків картоплі -- емкость рынков картофеля -- потребительские рынки продовольствия -- споживчі ринки продовольства -- внутренние рынки -- внутрішні ринки -- внутренние продовольственные рынки -- внутрішні продовольчі ринки -- АПК -- громадське харчування -- общественное питание -- заклади громадського харчування -- учреждения общественного питания -- купівельна спроможність населення -- покупательская способность населения -- заробітна плата -- заработная плата
Анотація: Проаналізовано рівень купівельної спроможності населення України на прикладі ринку зерна та картоплі, виявлено характерні особливості й зроблено оцінку ємності внутрішнього споживчого ринку України.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Боднар, О. В. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки")

Знайти схожі

10.


    Безродна, С. М. (здобувач; асистентка кафедри економіки підприємства; Буковинсчький державний фінансово-економічний університет; Україна).
    Впровадження стратегічно орієнтованого підходу до управління якістю продукції на підприємствах ресторанного господарства України / С. М. Безродна // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 114-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(4УКР)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- управление качеством продукции -- управління якістю продукції -- качество продукции -- якість продукції -- методические подходы -- методичні підходи -- ресторанное хозяйство -- ресторанне господарство -- стратегическая ориентированность -- стратегічна орієнтованість -- управленческая методология -- управлінська методологія -- управленческие принципы -- управлінські принципи -- управленческие стратегии -- управлінські стратегії -- громадське харчування -- общественное питание
Анотація: Проаналізовано існуючі методичні підходи до управління якістю продукції. Визначено нормативно-правове значення управління якістю продукції. На основі об'єднання існуючих методичних підходів та принципів нормативно-правового значення запропоновано новий стратегічно орієнтований підхід до управління якістю продукції.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Государственная ветеринарная служба Украины \о ней\; Про державну ветеринарну службу України \о ней\; Государственная санитарно-эмидемиологическая служба Министерства здравооханения Украины \о ней\; Державна санітарно-епідеміологічна служба Міністерства охорони здоров'я України \о ней\; О безопасности и качестве пищевых продуктов, закон Украины \о произв.\; Про безпечність та якість харчових продуктів, закон України \о произв.\; О ветеринарной медицине, закон Украины \о произв.\; Про ветеринарну медицину, закон України \о произв.\; О государственном регулировании импорта сельскохозяйственной продукции, закон Украины \о произв.\; Про державне регулювання імпорта сільськогосподарської продукції, закон України \о произв.\; О защите населения от инфекционных заболеваний, закон Украины \о произв.\; Про захист населення від інфекційних захворювань, закон України \о произв.\; О защите прав потребителей, закон Ураины \о произв.\; Про захист прав споживачів, закон України \о произв.\; О подтверждении соответстия, закон Украины \о произв.\; Про підтвердження відповідності, закон України \о произв.\; О стандартизации, закон Украины \о произв.\; Про стандартизацію, закон України \о произв.\; Об изъятии из обращения, переработке, утилизации, уничтожении и дальнейшем использовании некачественной и опасной продукции, Закон Украины \о произв.\; Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції, закон України \о произв.\; Об обеспечении санитарного и эпидемического благополучия населения, закон Украины \о произв.\; Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, закон України \о произв.\; Об экологической экспертизе, закон Украины \о произв.\; Про екологічну експертизу, закон України \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)